44. Bölüm

9.2K 321 37
                                    

Merhaba sevdiceklerim... biliyorum sizi ... cok beklettim fakat usanmayip bekleyen mesajlaryla beni mutlu eden sevgili okurlarima cok tesekkürler 😍

Bilginiz üzre bir bebegim oldu
LALin Dua ... suan 3 aylik ve ben bir türlü kafami toparlayamadim.. ama size dev haksizlik oldugunu düsündügümden cok uzun olmasada bir bölüm atabildim sonunda.
Umarim begenirsiniz 😚

Hepinizin yeni yilini kutluyorum simdiden hepiniz cok degerlisininiz benim icin cünkü ben böyle bi kitleye kavusabilecegimi hic hayal etmemistim.. bana kizmayin....

Yeni yil size ve sevdiklerinize huzur mutluluk ve saglik getirsin.. keyifli okumalae ❤❤❤❤❤❤❤❤

Hatirlatma :

Bu dünyada ona verilmis en güzel hediye idi bu iki melek ve zine onlara gözü gibi bakacakti son nefesine kadar..

Suan deliye dönen kocasi ondanda cok koruyacakti tabi şuğurunu yitirmesse...

3 gün sonra....

Aradan gecen üc gün icerisinde zine taburcu olmus cocuklari ile eve dönmüslerdi.
Kurbanlar kesilmis aş evleri kurulmus bebeklere yogun bir ilgi vardi.

Mirhanin mutlulugunun tarifi yoktu. Hicbirsey gölgelesin istemiyordu bu günü zira bugün o baba olmustu hemde iki kez.

Nizarin kiliktan kiliga girip caktirmadan cocuklarin yanina yaklasma cabalarida iyi sonuclar vermemisti.

Her defasinda sansini deniyor bi türlü basarili olamiyordu.
Zine nin odasini tiklamis icerde dilberin oldugunu bildigi icin cekinmeden odaya girmisti.

" o nerde yenge ?" Diye kasini kaldirip sormustu.

Zineden bahsediyordu zira zine ona cocuklari dokundurtmayan ikinci sahisti.

Dilber gülmüs oglani kucagina vermisti
" bak inat ettiler juniorlara isim bile koymadilar bu nedir yaw cocuk askere gidecek sstt hoop gel lan diyecez "

Diye veryansin edip ayni zamanda yegenlerini seviyordu firsattan istifade.

Zine banyoda üstünü giymis sacini kurutmus cikmisti. Bekledigi tablo ile karsilasmisti süphesiz.
ZirA nizar her firsati degerlendiriyordu yegenlerini görebilmek adina.

" yine mi sen ?" Diye sormustu tek kasi havalanmis elleri ise belindeki yerini almisti coktan. Icinden gülmek gelsede son saniye bastirdigi dudaklari sayesinde muaffak olmustu.

" he baska kim olacak ki yenge ? Bak allah askina yeter tövbe ettim da sana bisey dedim mi bidaha ben? Niye böyle yapiyorsunuz vallaha bak bidaha sevmem cocuklari amcasiz kalirlar " diye kendince blöf yapmayida ihmal etmemisti. Acitasyonun dibine vuran nizari zine havalanmis kaslari ile izliyordu.

Cok seviyordu bu cocugu fakat nizar onu kizdirmaktan korkutmaktan hic geri durmuyordu.
Sert cehresine bir tebessüm düsünce yengesinin egik basi hemen kalkmis

" senin Allahan kurban kiz kiz " demis yengesine sarilmisti.
Zine de sarilip gülerken gözlerini devirmis dilbere
' deli bu deli' diye fisildamisti.

Dilber bu ikiliyi izlerken gülmeden edemiyordu zira nizar ve zine bu evin nese kaynagi olmuslardi atismalari ile..

Dilber...

Insan oglu ne tuhaf degil mi ? Onca aniyi kisacik bir ömre sigdirmayi beceriyor.
Onca duygu onca his.. onca sevinc ve bi o kadar belki de daha fazla aci.

Zine' nin yavrulari dogdugunda cok düsündüm ne kadar istememis olsamda düsünmeyi.
Onun cektigi sanciyi aciyi kiskanmistim.
Bir insan aci cekmeyi kiskana bilirmiydi? Mümkün müydü bu ?

◇♡  Kördüğüm ♧♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin