40. Bölüm

13.3K 439 56
                                    

merhaba sevgili okurlarim .. bölüme baslamadan önce birseyler söylemek istiyorum...

2017 nin son Bölümü ile karsinizdayim...

39. bölüm biraz fazla elestiri aldi zineciler tarafindan. dilber ve mirhan sahnesi istenmedi ve hikayeyi okumak istemeyenler bile oldu. isin özü su okumak isteyen okur istemeyen okumaz bastan beri söyledigim bu. konuya gelinc3 bu bölümün sözü zine mirhan sahnesinden bu yana verilmisti.
isin asli bu tür sahneleri yazmak istemiyorum da ama söz verdigim icin son kez yazmis bulundum. bu zamana kadar yaptigim hic birseyden pisman olmadigim gibi bundan da olmadim.
kalan saglar benimdir 😀😚❤ sizi seviyorum elestirinizle övgünüzle herseyinizle iyiki böyle güzel bir aileyiz...  yeni yil hepinize huzur saglik ask para evlat hayirli bir eş getirsin insallah... hersey gönlünüzce olsun...
cenem düstü

♡♡♡ Kuma Kördüğüm zamani ♡♡♡  
Hatirlatma :

bu adam nasil bir adamdi bilemiyordu..
iyi mi kötü mü ? melek mi seytan mi ? seviyor sevmiyor mu? cözmek mümkün degildi.
düsüncelerden doktorun sesi ile siyrilmisti..

"evvveeeet gördüm bebeklerimizin cinsiyetiii......

" durun bir dakika kiz erkek tercihimiz var mi ?" diye sormustu doktor bey.
zine ile mirhan birbirine bakarken omuzlarini havaya kaldirip indirmislerdi. bir agizdan

" saglikli olsunlarda fark etmez " demis ekrandan yavrularini izlemeye devM etmislerdi.
mirhanin sabri tasarken doktor bey tebessüm etmis

" gözümüz aydin bayki asiretine babasi gibi iki yigit daha geliyor " demisti.
mirhan dizlerinin üstüne cökerken kari kocanin gözlerinden ilk defa mutluluk göz yaslari akmisti.
mirhan tirnaklarini kemirirken zine

" allahim sana cok sükür" demis göz yaslarini silmisti.
anne icin tabi birsey olan evlat sevgisi baba icin dogumdan sonra olusur. bu erkeklerin eksiklikleri aslinda. dogustan kadinda var olan biseyin erkekte somut bir hal almadigi sürece kalbe ulasamasi mümkün olmayan bir duygu bu.

Evlat..

bu dünyadaki en güzel varliktir evlat. kücücük bir fasulyr kadarken bile varligi ile mutlu eden en tatli heyecanlara gebe olan varliktir.
anne olmak tarifsiz bir duygu iken baba olmanin heleki senelerdir beklenen bir bebekse bu mucizedende ötedir.

mirhanin agzindan...

o an aklim durmustu. bebeklerim.. onlar benimdi ve ikiside erkekti. bu beni o an korkutmamis olsada ilersi icin düsündügümde icim burkulmustu.
bu dünyada en cok istedigim seydi baba olmak ve olmustum.
ALLAH'in izni ile saglikla kucagima alacaktim.

karsimda sedyede uzanmis olan incimi bana yolladigi icin Rabbime hergün sükrediyordum. ama en cok bugün.. o beni agalik sifatindan baska bir sifata büründüren yegane kadindi.
babaydim ben lan var mi bundan ötesi ?

göz yaslarim yanaklarimdan süzülürken elimin tersi ile silip doktora dönmüstüm..

" doktor emin misin lan yani kiz yok mu. ? kesin ordadir bak iyice" demistim.

zine ve uyuz doktoru bana aval aval bakarken bende göz kirpip kafami sallamistim iki yana.

" noluyor bak diyorum sana nedir öyle bakiyorsunuz"

" mirhan ne oluyor kafayi mi yedin doktor bey dedi ya ikiside erkekmis diye" cikisan zineyi " şşşt kesin vardir " susturmustum.

doktor karimin göbeginde cihazi ile kücük daireler cizerken ben yine tirnaklarimi yiyordum..
nitekim bana dönmüs
" yok mirhan aga ikiside oglan " demis sonra gülüp
" müjdemi isterim " demisti. yaw anlamadigim bu gavatlar diyarbakira geliyorlar bizim huyumuzu aliyorlar birde hediye bekliyorlar. cocugu yapan biz büyüten sancisini nazini ceken biz ama hediye onlara mi?

◇♡  Kördüğüm ♧♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin