Chapter 13 : Sabotaj

111 18 11
                                    

Malam yang sunyi di rumah Jimin dan Krystal

[Jimin POV]

Aku duduk di sofa ruang tamu menunggu krytal pulang.

*klik* Bunyi pintu rumah ditutup

"Baru balik?" Aku memandang Krystal yang berdiri di depan pintu.

"Tak de lah, baru nak keluar" Krystal menjawab dingin sambil menjeling.

"Kenapa tak pakai seragam pramugari?" aku memandangnya atas bawah. pakaiannya terlalu menonjol untuk menjadi pramugari.

"Suka hati sayalah, awak bukan bos saya" Nada krystal seperti menyindir.

"Kenapa awak ni?" Aku cuba selesaikan dengan cara baik.

"kenapa ape?! awak tu kenapa!'

"Ape saya buat sampai awak marah sangat?" Aku bingkas bangun dari posisi aku tadi.

"sendiri buat sendiri la tahu!" Krystal segera berjalan aku terus mengikutnya dari belakang sehingga ke tangga.

"Tak, sekarang ni awak yang bagitahu saya. Saya nak awak yang bagitahu"

"Tidur luar"

"Krys-" *buk!* Pintu bilik ditutup rapat sebelum aku sempat masuk.

Haih ape yang aku buat? sampai sekarang aku tertanya-tanya. Aku mungkir janji ke? bila masa pulak aku janji ngan dia. Datang bulan? haish takkan sampai centu.

Aku segera ke branda "harghhh ape salah aku Jung Krystal?!" aku gosok rambut aku laju-laju. Serabut.

Esok hari

Lunch

Awal pagi lagi krystal dah takda dalam bilik dia. Dia pergi mana sebenarnya? bos dia kata dia tak de flight minggu ni..

"Hui Jimin"

"Hyung!"

"ha?" Aku berhenti mengelamun.

[C] Between Relationship & FriendshipWhere stories live. Discover now