Chapter 27 : Hilang

48 13 5
                                    

Lawa bak hangg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lawa bak hangg

••••••••••••

"Kita dalam hutan simpan, mana ada laluan untuk kereta Hyung!" Jimin cuba untuk tidak melanggar sebarang pokok.

"Jimin, gaung!" Jessica menjerit.

"ARGHHHH!!!" Semua turut menjerit.

Gedebush!

Kereta Seokjin mendarat di atas tanah, Jimin membuat drift lalu memberhentikan kereta.

Jimin Bernafas dengan laju, trauma apabila dirinya diambang maut, yang lain di dalam kereta juga begitu.

Mereka berempat memandang antara satu sama lain.

Suasana dipenuhi dengan bunyi mereka yang menghela nafas.

"Ccepat! Kejar Jungkook" Arah Seokjin.

Jimin kembali memandu, kesan tayar kereta menjadi petunjuk kepada mereka untuk mengikuti Jungkook.

[Jungkook POV]

Aku berhenti di sebuah kilang usang. Aku nampak kereta Jaehyung terparkir di tepi kilang itu.

Aku keluar dari kereta setelah mematikan enjin.

"Keluar Jaehyung!" Aku menghampiri keretanya.

Tiada orang.

"HYAA!" Aku cepat-cepat memegang kayu yang Jaehyung hayunkan untuk memukul aku.

"Kenapa kau nak bunuh aku?" Aku campak kayu itu jauh-jauh.

Muka Jaehyung sangat cemas, dia melangkah ke belakang apabila aku cuba menghampiri dia.

"Kenapa kau takut? Kau yang nak bunuh aku kan?" Aku mengambil satu langkah lagi menghampiri Jaehyung.

Klik!

Jaehyung mengacukan pistolnya di dada aku.

Aku terus mengangkat kedua belah tangan aku tanda surrender. Tolong Jangan tembak aku!

"Jangan dekat" Kata Jaehyung.

Vrmmm..

Kereta Seokjin tiba. Mereka keluar dari kereta itu. Suasana sekarang mereka di belakang Jaehyung sedang melihat aku yang di dalam dilema.

Tolong~

"Letakkan senjata!" Jimin mengahalakan pistolnya di belakang kepala Jaehyung.

[C] Between Relationship & FriendshipWhere stories live. Discover now