3 dalis

2.9K 121 3
                                    

Šiandien penktadienis ne kiekvieną kartą taip susiklosto jog pirma mokslų metų diena būna ketvirtadienį.

Vargais negalais išsiropščiau iš lovos ir nuėjau į vonios kambarį, nusimaudžiau, išsyvaliau dantis ir susišukavau plaukus. Gryžau į kambarį pasiėmiau iš spintos rūbus ir apsirengiau.

Nulipau į apačią ir nuėjau į virtuvę pusryčiauti

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nulipau į apačią ir nuėjau į virtuvę pusryčiauti. Tėvai jau buvo išvažiavę. Todėl nieko nelaukiau ir valgydama dripsnius su pienu nusliūkinau į svetainę ir išsidrėbusi ant sofos pradėjau žiūrėti animacinius filmukus.

Mano tėvai nelabai mėgsta kai valgau ant sofos, todėl leidžiu sau kartais pasimėgauti. Po pusryčių susiruošiau į mokykla. Kelionė truko apie 15 min.

~~~~

Nors atėjau į mokykla laiku , bet į pamoką vis tiek sugebėjau pavėluoti. Eidama link spintelės užkliuvau už kažkieno pakištos kojos , tada dar atsitrenkiau į pora žmonių maždaug taip ir įvyko mano pavėlavimas.

Įlėkiau į klasę mokytoja į manę keistai pažiūrėjo lyg sakydama "dabar tik antra diena, o tu jau vėluoji ?" . Asiprašiau ir nubėgau į savo vietą. 

-Labas , ačiū, kad paskolinai, lieku skolingas- tarė švelnus balsas .
Tai buvo tas pats vaikinas kuriam vakar paskolinau rašiklį.
Jis laikė atkišęs tušinuką ir laukė kol jį pasiimsiu.
-Taip, žinoma . Nėra už ką šiek tiek pasimetusi tariau . Jis šyptelėjo , bet nieko nesakęs nusisuko. 
~~~~

Visos kitos pamokos praėjo gan greitai. Krūvelė namų darbų ir visokio šlamšto . Kadangi penktadienis nesiruošiau jų ruošti ir išsitraukiau savo telefoną ir ausinukus, pasiruošusi dažus pradėjau tapyti .  Mano telefonas suvibravo pranešdamas apie naują pakvietimą facebook'e .
Atidariau pakvietimą ir net nepažiūrejau  kas mane pakvietė į draugus iškart priėmiau.
Po kelių minučių gavau žinutę

"Gal nori susitikti ? "

Tik dabar  supratau kad Man rašo Grayson.

Likimo posūkisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora