5 dalis

2.3K 96 4
                                    

Nieko neatrašiau , nes nepajėgiau manę pasiglemžė miegas .

Šeštadienis....
Atsikėliau 10:30... Kažkaip keista , kodėl taip anksti visada buvau ta šeimoje kuri miegodavo ilgiausiai , o ypač šeštadieniais .

Šeštadienis šeimos diena juk ne kiekvieną šeštadienį pasitaiko kad abu tėvai namie. Dažniausiai mamai arba tėčiui reikėdavo išvykti nors ir trumpam. Mano tėvai architektai, jie turi savo kompaniją apie kurią aš žinau nedaug nors ir nenorėčiau sužinoti daugiau , nes tada jie lieptu Man studijuoti architektūrą, o manę tai nelabai traukia. Aš piešiu tik savo malonumui.

Taigi išlipusi iš lovos nusliūkinau į vonią ir susitvarkiusi visus rytinius procesus apsirengiau ir nuėjau į apačią.

Apačioje manęs laukė mano draugai televizorius, pultelis bei pusryčiai jau 12:00 , o tėvai dar ne atsikėlę ..... Keista
Nusprendžiau patikrinti. Tyliai užlipau į viršų, ir jau ketinau praverti duris , bet ant durų rankenos buvo uždėtas raštelis.

Išvykom į susitikimą su svarbių  įmonei asmeniu, kada grįšim nežinome, paskambinsim pinigai spintelėje .

Na tai tiek iš to šeimos Šeštadienio. Ką dabar veikti gal parašyti Grayson ? Gal jis ne užsiėmęs? Gal nebus supykęs, kad vakar nepajėgiau atrašyti?

Mano mintis pertraukė durų skambutis. Šiek tiek pastovėjau galvodama , kad man pasigirdo (iš dalies ir norėjau , kad man būtų pasigirdę), bet tada jis nuskubėjo dar tris kartus kas manę privertė sunerimti. Greitai nubėgau prie durų ir atrakinusi jas atvėriau.....

Išvydau vaizdą kurio nelabai norėjau išvysti....
Už durų stovėjo teta Freda su savo riebiu katinu Ponu Tomsonu ir anūke Liuse.
Ji nieko nelaukusi mane apkabino ir prisispaudė prie savęs.
Teta Freda buvo iš tų tetų kurios visą popietę geria kavą, valgo vaflius pilnus cukraus ir žiūri neįdomias televizijos laidas. Jos riebus katinas vardu Ponas Tomsonas buvo kaip ir visi riebus katinai išlepęs ir tingus. Jis mėgsta gulėti ir snausti ištisas popietes.
Na ,o Liusė , mes su ja gan gerai sutariam, nors mūsų charakteriai yra visiškai skirtingi aš prie jos prisitaikau.
-Sveikutė, kaip seniai besimatėm,-tarė Tetulė.
-Sveikos , kodėl jūs čia?
-Mes čia užsukom pasisvečiuoti ir būsim iki antradienio.
-Na tėvų dar nėra , bet jūs įsikurkit ir jausitės kaip namuose.
-Taip žinoma, aš čia pasisukiosiu virtuvėje, o Liusė eis į prekybos centrą kurį jau senai yra nusižiūrėjęs,-tarė Freda ir nieko nelaukusi nuėjo į virtuvę.

Aš užlipau į savo kambarį ir parašiau žinutę mamai, kad atvažiavo jos sesuo su visu "turtu" ir man praverstu užnugaris.

-Kaip matau tu nepasikeitei, vis dar mėgsti tupėti savo kambaryje per dienų dienas - pasigirdo Liusės balsas iš už durų.
-Taip, o tu į miestą?
-Jo einam kartu supažindinti su kokiais vaikinais .
- Juokauji, juk žinai , kad su jais nebendrauju.
-Nagi labai prašau- maldavo Liusė
-Gerai ką jau su tavim darysi.


-

Likimo posūkisحيث تعيش القصص. اكتشف الآن