15 dalis

1.4K 71 4
                                    


-Traukinių stotis - klausiamai pažvelgiau į Maiklą kuris jau ėmė daiktus iš bagažinės

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Traukinių stotis - klausiamai pažvelgiau į Maiklą kuris jau ėmė daiktus iš bagažinės.

-Nejaugi manei, kad jis kur nors netoliese - paklausė - tavo vaikinas išvyko iš miesto, net negalvodamas apie pasekmes.

-Kiek kartų galiu kartoti, kad jis nėra mano vaikinas - išlipau iš mašinos ir priėjau prie Maiklo.- O tai kur jis yra dabar ?

-Nežinau - ramiai ištarė - kaip manai, kodėl tave pasiėmiau kartu ?

-Vyliausi, kad dėl kompanijos - kreivai šyptelėjau.

-Tu man padėsi sužinoti, kur jis.

-O kodėl to negali padaryti koks nors kitas žmogus - paklausiau, kai jau ėjome link traukinių stoties.

-O koks viso proto žmogus, norės eiti pas mafijos tėvą Riką ir aukoti savo gyvybę dėl paprasto žmogaus kaip Grayson?- klausiamai pažvelgė į mane.

Bet aš nieko neatsakiau tik sekiau Maiklui iš paskos. Iš tiesų jis sako tiesą, niekas savo protu nesiveltu į tokius reikalus. 

Priėjome prie būdelės kurioje senyvo amžiaus moteris pardavinėjo bilietus.

Maiklas užsakė 4 bilietus į Las Vegasą. Na vienas dalykas yra geras, o kitas blogas, dėl kelionės ten .

Geras yra tas, kad pirmą karta aplankysiu Las Vegasą. O blogas, kad būsiu mieste kurio nepažįstu su trimis vyrais kurių taip pat nepažįstu. 

Po maždaug 20 min. jau sėdėjome traukinyje ir laukėme kol pajudėsime iš vietos.

- Ką aš turėsiu daryti - visi trys vyrai sužiuro į mane.- Na , kad išgelbėtumėme Grayson?

Maiklas pažiūrėjo į savo vyrus kurie tik linktelėjo, kas privertė mane sunerimti.

-Tu turėsi nukreipti Riko dėmesį kol mes surasim Grayson.- ramiai ištarė - detaliau viską paaiškinsiu kai atvyksime.

Daugiau nieko nebeklausiau. Kelionė truko dvi valandas. Ir dabar aš bei kiti trys vyrai laukėme vairuotojo kuris mus nuveš į viešbutį.

Atvykę į viešbutį ėjome link registratūros kur Maiklas užsakė du dviviečius kambarius.

Kambarį dalinausi su Maiklu. Neturėtų būti taip blogai dvi atskiros lovos du vonios kambariai. Manau man nenutiks nieko blogo. 

-Taigi operacija Išgelbėk Grayson pradėsime rytoj vakare. - Iš vonios kambario šuktelėjo Maiklas kai aš tuo tarpu gulėjau lovoje.

-Kodėl tau taip rūpi jį išgelbėti? - paklausiau klausimo kuris man nedavė ramybės visą kelionę.

Tačiau atsakymo nesulaukiau. Ko gero maudosi. Man irgi reiktų, o paklausti suspėsiu vėliau.

Iš lagamino išsitraukiau rūbus kuriuos apsirengsiu nusimaudžiusi. Viską nusinešiau į vonios kambarį ir nusirengusi senus rūbus pradėjau maudytis. 

Išėjau iš vonios kambario

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Išėjau iš vonios kambario. Ant mano lovos sėdėjo Maiklas. 

-Gerai, kad apsirengei  eisim pavalgyti, o ryt nuo ryto pakeisim tavo išvaizdą.- susiraukiau. 

- O kuo mano išvaizda bloga - paklausiau.

-Man tai niekuo, bet va Rikui, jam tu nepatiksi - tik dabar aš supratau kam  aš reikalinga.

-Taip pala aš turėsiu jį suvilioti - išraudau vien nuo minties, o Maiklas ta pamatęs šyptelėjo - gerai, bet plaukų spalvą pasirinksiu pati.

Maiklas linktelėjo ir kartu išėjome pro duris. Oi mama mane užmuš kai grįšiu.

Visi keturi nuėjome į picerija kurioje prisikišome pilnus skrandžius. Po to dar mano pageidavimu užsukome į parduotuvę aišku už viską mokėjo Maiklas. Prisipirkau saldumynų, o kodėl ne reikia naudotis proga kai nereikia mokėti pačiam.

Grįžau į savo viešbučio kambarį ir ant savo lovos išverčiau visą maišą su pirkiniais. 


- Turėsi dalintis - pasakė Maiklas įjungdamas televizorių

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Turėsi dalintis - pasakė Maiklas įjungdamas televizorių.

-Mhm - numykiau.

Sumetėm pagalves į tarpą tarp lovų prie mūsų prisijungė ir vaikinai. Kartu valgėme saldainius ir žiūrėjome filmą kuris buvo ne labai įdomus.

Po filmo vaikinai išėjo, o mes atsigulėme į lovas. Maiklas išjungė šviesą. Gulėjome tyloje.

-Tai vis dėl to kodėl tu norį išgelbėti Grayson.

Vaikinas nutilo, bet po to pasakė tai kas mane labai nustebino :

- Nes jis mano brolis.






Bammm...... :) Parašiau naują dalį. Ilgau laukiau nuomonių, bet ..... nesulaukiau:( Gaila.... :(

Likimo posūkisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang