Galva tvinksėjo nuo aštraus kvapo. Akis sunkiai merkėsi.... Sunkiai sukaupusi paskutines jėgas pajėgiau prasimerkti ir pajudėti. Sėdėjau pririšta prie kėdės.... Virš galvos švietė blanki šviesa, priešais mane buvo senas stalas....
- Ei... Kur aš - pradėjau šaukti vyrams kurie stovėjo prie duri , bet jie tik tylėjo - atsakykit man, kodėl mane pagrobėte.
Supratusi , kad nieko nebus pradėjau spurdėti kėdėje.... Lyg tai padėtų ..... Tas kas mane surišo tikrai žinojo ką daro. Stipriai suveržti mazgai veržė mano riešus.
- Prašau paleiskit mane - Tyliai sušnabždėjau tikėdamasi , kad jie turi bent kiek žmogiškumo - ar bent jau atlaisvinkit virves , tikrai niekur nebėgsiu, nesugebėčiau - Pridūriau , bet jie vis tiek stovėjo savo vietose.
Nuleidau galvą ir pradėjau galvoti ką tokio blogo padariau , kad mane reikėjo pagrobti.
- Girdėjot ką sakė mergina - Pasigirdo vaikino balsas - Atriškit ją.- Keli vyrai greitai pribėgo ir atrišo mane , bet aš vis tiek sėdėjau , juk būtų beviltiška bandyti bėgti.
- Aš Maiklas - prisistatė jaunuolis priėjęs arčiau.
Jis buvo maždaug 20. Rudų plaukų bei žalių akių.
-Kodėl ?- Pažiūrėjau į vaikiną kuris nesuprato mano klausimo - Kodėl mane pagrobei ?
-O, širdelę nieko asmeniško - šyptelėjo - man tavęs nereikia man reikia tavo vaikino kuris tuoj atlėks tavęs gelbėti.
- Tai , kad aš tokio neturiu - vaikinas suglumo ir atsisuko į savo vyrus.
- Juk sakiau įsitikinti, kad čia tikrai ji - supykęs pasakė Maiklas.
-Bet čia tikrai ji , mes ją stebėjome pone - kaip tai suprasti jie mane stebėjo - Ji su juo trainiojai kiekvieną dieną.
Maiklas atsisuko į mane ir šyptelėjo.
-Grayson man reikia tik jo - susiraukiau supratusi , kad tai geruoju nesibaigs.
-Kam tau jis.
- Na jis kesinasi į mano gyvybę.
-Vadinasi kažką padarei ar tai tu kaltas dėl jo tėvų mirties ?- paklausiau pagalvojusi.
- Tai jis taip galvoja - ramiai ištarė - aš jų nežudžiau , bet žinau kas tai padarė.
- Todėl tu jį nužudysi.
-Taip brangutę , mano gyvenime yra tik viena taisyklė - Priėjo arčiau manęs - žudyk arba būsi nužudytas.
-O kodėl na gali vadovautis taisykle ''Išsipasakok ir būsi išklausytas bei suprastas'' - paklausiau - leisk man su juo pasikalbėti ir viską paaiškinti gal būt jis viską supras ir jei man pavyks tu mus paleisi.
Vaikinas susimastė ir atsisėdo ant stalo.
-Sutarta - šyptelėjo , bet greitai vėl surimtėjo - Bet jeigu tau nepavyks ir aš nukentėsiu tu ir Grayson mirsite.
Šiek tiek išsigandau. Ar man tikrai pavyks, bet kas nerizikuoja , tas negeria šampano. Ir kodėl aš visada įsiveliu į tokias situacijas. Turėčiau elgtis kaip normali paauglė mergina.
Staiga pro duris įsiveržė vienas vyriškis rėkdamas, kad jis čia.
-Eime - Maiklas paėmė mane už rankos kaip kokį kalinį - o čia , dėl viso pikto - Pasakė išsitraukdamas ginklą ir juo paliesdamas mano ranką.
Pajutau kai mano kūnas apšalą. Smegenis aplieja baimė ir adrenalinas.Galiausiai išėjome į salę kurioje nieko nebuvo apart daugybės ginkluotų vyru ,bei manęs ir Maiklo.
-Jis tuoj ateis- garsiai pasakė vienas vyras.
Po kelių minučių įėjo Grayson su dar maždaug 5 kitais vyrais kurių nesu gyvenime mačiusi.
-Sveikas Maiklai - Pasisveikino Grayson - paleisk merginą ji čia niekuo dėta .
-Nagi mažute - Šyptelėjo Maiklas - pasakyk jam.
Mano kūnas pradėjo drebėti. Jaučiausi tarsi mane tuoj ištiks panikos priepuolis.
- Grayson pa..paklausyk manęs labai atidžiai- greitai sumaliau - tu negali jo nužudyti.
Grayson pažvelgė į manę klausiamu veidu.
-Jis nežudė tavo tėvų, - Grayson nusitaikė į Maiklas prirėmė ginklą arčiau mano kaklo.- Bet jis žino kas tai padarė.
-Ir tu tiki juo - nusijuokė jis.
-O tau atrodo , kad turiu pasirinkimą - sarkastiškai nusijuokiau parodydama į ginklą.- Jis tau tai pasakys ir mus visus paleis gyvus - pridūriau.
-Kas juos nužudė?
-Ne ne ne - Nusijuokė Maiklas - pirma paspirk ginklus.
-Iš kur man žinoti , kad tu mūsų nenušausi- piktai išrėžė Grayson.
-Tavo tiesa , bet dėl tavo draugės gyvybės tu tai padarysi.
Grayson lėtai nuleido ginklą , o jo sutrikę vyrai tai pakartojo, visi paspyrė savo ginklus tolyn. O Maiklas davė ženklą savo vyrams , kad juos surinktu.
- Juos nužudė Rikas.
Grayson veidas persimainė į sumišusį. Bet jis nieko nebesakė.
- Sekmės brangute, - pasakė Maiklas ir pabučiavęs į skruostą paleido. Staigiai išbėgau lauk iš pastato , o po manęs išėjo Grayson su savo vyrais . Vyrai įlipo į mašiną ir nuvažiavo pirmi tada įlipau aš į Grayson automobilį.
Prisiglaudžiau prie stiklo ir visą kelia iki mano namų tylėjome.
Kai atvažiavome į mano namus abu išlipome ir Grayson paėmė mano kuprinę ir padavė ją man. Aš ištraukiau raktus ir atrakinau namų duris . Abu įėjome į vidų . Tėvu dar nebuvo tad aš griuvau ant sofos.
-Kamile.
Nutraukiau vaikiną jį apsikabindama .
-Ačiū , kad mane išgelbėjau- tyliai sušnabždėjau paslėpdama savo galvą vaikino kaklo linkyje.
Vaikinas atsakė į mano apkabinimą ir tai sėdėjome apsikabinę geras 10 -15 minučių.
-Aš išvykstu - išgirdau du žodžius kurie atrodo pakeitė mano gyvenimą.
-Ką kodėl - atsitraukiau nuo vaikino ir įsižiūrėjau į jo akis kuriose matėsi gailestis- ar tai dėl Riko ? Ar tu jį dabar seksi ?
- Kad ir kaip norėčiau pasilikti su tavimi - nuleido galva - negaliu , tau reikia pabaigti mokyklą ir.. ir gyventi savo gyvenimą.
Grayson pakilo nuo sofos ir išėjo pro duris.
-Bet.....
Nieko nespėjau pasakyti, nes jau buvo per vėlu. Užlipau laiptais į viršų ir kritau veidu į lovą. Mano skruostai pradėjo riedėti ašaros . Kurios atrodo niekada nesibaigs. Išsekusi nuo galvos skausmo ir ašarų užmigau.
DU LIEST GERADE
Likimo posūkis
RomantikAš esu Kamilė , man 17 metų. Gyvenu Kalifornijoje , o tai mano gyvenimo istorija.... @Team50ShadesofAwesome