-Arkadaşlar hepiniz hazırlanın, çocuk çetesi çökermeye gidiyoruz. dedi biz hemen dışarı çıktık onlara, benimle beraber gelen çocukları ve muhtemelen yokluğumu fark edip deli dana gibi beni arayan adamı gösterdim elimle. Bir kaç polis gidip gidip adamla arkadaşlarımı da alıp geldi. Adamın bana olan ögkesi tırnaklarından bile fışkırıyordu.
Amir olan -Hemen sorguya alın herşeyi öğrenin. dedi. Diğerlerine de binin araçlara hemen gidiyoruz. dedi. Ben -Amirim şimdi deil, başka yerlerde olan arkadaşlar var toplanma saatinden az sonra gidersek, diğer arkadaşları da tehlikeye atmamış oluruz. dedim.
Amir bana bakıp -Sen çok cesursun evlat. Tamam. dedi. Diğerlerine -Operasyon akşam hazır da bekleyin. dedi. Osman'gilde geldi o ara beni görünce çok şaşırdılar. Aslı gülümseyerek -İşte cesur kara oğlan. Şimdi hepimiz sana bir hayat borçlandık. dedi. -Borç felan yok Aslı artık mavi gökyüzü. deyip içtenlik ve samimiyetle gülümsedim.
Amir'le içeri girdik hepimiz. Amir bir polise -Çocukları al hizmette kusur etmeyin. Pizza ısmarlayın küçük misafirlerimize. dedi. giderken. Bana -Sen benim yanıma gel evlat. dedi. Ben yanına gittim.Odasına girdik beraber. Amca içerideydi hala.
Amir amcaya bakarak -Bakın Rıza bey, bu cesur genç arkadaşlarının hepsini cesurca kurtardı. dedi. Beni de adamın karşısında ki koltuğa oturtturdu. Adam bana uzunca bakıp -Tebrikler evlat.Cesaretin hayran bıraktırıcı. Adın ne senin? diye sordu.
-Gökalp. dedim net bir sesle. -Benim adım da Rıza, mert ve cesur bir delikanlısın Gökalp. dedi. -Sağolun. İstediğim arkadaşlarımın o adamların ellerinden kurtulmasıydı. Olacak. dedim. Adam bana hayran ve derin baktı uzunca.
Amir -Evlat açmısın sende yermisin pizza? dedi. Ona dönerek -Yerim ama şu an arkadaşlarımın yanında olmak istiyorum. Size şimdiden teşekkür ederim. Müsadenizle. dedim. Rıza Bey -Haklısın evlat sende ki cesaret onlara da güç verecektir. Hadi git sende. dedi. -Amirim izninizle. deyip odadan çıktım tam kapıyı kapatacakken Rıza beyin Amire -Bu çocuğu.......... diye başlayan bir cümle kurduğunu duydum. Ama sadece bu kadar kapıyı çoktan kapatmıştım bile.
Arkadaşlarım ileride cam bir oda da oturuyorlardı. Yanlarına gidip oturdum. Polis abiyle biraz sohbet ettikten sonra pizzalar gelmişti. Hepimiz büyük bir iştahla yemeye koyulduk. Onlar simitten başka birşey ilk defa yiyorlardı. Bütün pizzalar bitti. Artık dönme saati gelmişti.
Amir odadan çıkıp -Herkes hazırlansız 15 dk operasyona gideceğiz. deyip tekrar odasına girdi Rıza beyde hala onun odasındaydı. 10 dk sonra herkes hazırdı amirle birlikte Rıza beyde çıktı odadan. Amir bize eliyle "gelin" işareti yaptı bizde hep birlikte yanına gittik. Bize -Sizde geliyorsunuz çocuklar hadi bakalım. dedi. Herkez amirin arabasına binmişti ben sığmamıştım ama Rıza Bey -Evlat sen benimle gel. Bende sizinle geliyorum. dedi bana.
İstemsizce amire baktım birden amir -Hadi git bin. Emin ol o arabayı daha çok seversin. dedi. -Tamam amirim. dedikten sonra Rıza Beyin yanına gitti. Arabasını arka taraftan bir adam getirdi. Aslında şaşkındım çünkü Leya gittikten sonra böyle lüxs arabalara karşı sempatim azalmıştı. Rıza bey çoktan arabaya binmişti -Hadi evlat. dedi bana eğilerek arabanın içinde. Mecbur bindim ve hareket ettik....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINIM MAFYA 'Aşktan Uzak' (Tamamlandı)
Novela JuvenilTenim göz yaşlarıyla sırılsıklam oldu.Çenesinden veda ederek ayrılan her gözyaşı, göğüslerimin arasından süzülüyor. Yavaşça omuzlarından tutup bedenini vücudumdan ayırdım. Buğulu gözleri ve nemli kirpikleri güzelliğine güzellik katmıştı. İki elim...