Koluma baktı ve gülümsedi. Ben -Neden sağ kolun? diye sordum. Oda -Bilmem onu açtım öylesine yani. dedi. Oda bana sordu -Neden sol? diye. Biraz ona baktım cevap vermeyecektim. -Hadi artık dönelim. Aşmamız gereken Rasim engeli ve kilitlenmemiş olmasını temenni etmemiz gereken yetimhanenin arka kapısı var. dedim.
Bu cümlem dikkatini dağıtmıştı. -Doğru hadi gidelim iyi ki geldik. Bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim. dedi. Ve toparlanıp kalktık ilerleyen saatler de rüzgar daha da hiddetlenmişti. Hızlı adımlarla dönüş yoluna düşmüştük. Yürürken Leya'nın ayağını burkmasıyla bağırması bir oldu.
Hemen yere çöktü. Tedirgince -İyi misin? diye sordum. Sonra acılı bir gülümsemeyle Leya -Hiç oturuyum az dedim. diyerek sorumu dalgaya aldı. Ayakkabısını çıkarıp ayağını nazikçe kavradım -Şu an dizilerde ki gibi sağa sola çevirip onarmam lazım ama şanssızsın çünkü ne dizi çekiyoruz nede ben bu işi biliyorum. dedim hafif tebessümle bu cevabı biraz gülümsemesi için vermiştim.
-Benden destek al yetimhaneye gidince buz felan ayarlarız. dedim. Gülümsedi. Kolunun birisini tutup omzuma doladım diğer elimle de belini kavrayıp ayağa kaldırdım. -Zaten sağlam deildin, bide ayağını burktun. dememle Leya büyük bir kahkaha patlattı.
-Şu an sana muhtacım ama biliyorsun her yaramla kendim başa çıkabilirim. dedi. Fark edilmeksizin tebessüm ettim. Sonra yürümeye devam ettik koşmayla 15 dk olan yolumuz topallamayla 25 dk uzamıştı.
-Leya sabret 20, 25 dk varırız. dedim. Leya -Bırak bir Gökalp sanırım ağrısı geçti sanki. demesiyle desteğimin hepsini yavaşça kesip ondan ayrıldım. Ayakta duruyordu ama yürürken topallıyordu. Hızla bedenini kavrayıp -Leya ha yalnız topallamışsın ha kollarımın arasında. dedim. Leya gülümseyerek -Doğru hızlansak biraz daha iyi olacaktır. dedi ve topallama hızını artırdı.
10 dk sonra yetimhaneyi gördük. Rasim amca yarı kapanık gözleriyle uyanıktı. Aynı taktik biraz zor olurdu uykuluyken zaten duymazdı bile. Düşünürken Leya -Gökalp bak Pelin camda yardım isteyelim. dedi. Pelin Leya'nın oda arkadaşıydı. Pek konuşmasalar da arkadaşlar işte. Sonra otomatik ışığın yanmasını sağlarken yapılan hareketler gibi saçma sapan hareketler yaptım.
Leya -Gökalp muz gören maymuna benziyorsun. dedi ve güldü. Leya'ya döndüm -Haklısın ne gerek var hadi gel kapıdan girelim. dedim. Leya'nın -Kızma hemen takıldım. demesiyle yumuşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINIM MAFYA 'Aşktan Uzak' (Tamamlandı)
Ficção AdolescenteTenim göz yaşlarıyla sırılsıklam oldu.Çenesinden veda ederek ayrılan her gözyaşı, göğüslerimin arasından süzülüyor. Yavaşça omuzlarından tutup bedenini vücudumdan ayırdım. Buğulu gözleri ve nemli kirpikleri güzelliğine güzellik katmıştı. İki elim...