Miłość ?

338 13 3
                                    

- Kimś więcej niż znajomy.
- To czy zostaniesz moją dziewczyną?
- Tak.
Pocałował mnie. Tak bardzo mi go brakowało. Kocham go mimo to że tyle razy się rozstaliśmy. Podeszła Lila i pociągnęła mnie za rękę.
- Czy ty się całowałaś z Marcusem?
- Czy ja o czymś nie wiem?
- Nie no co ty!
- Tia  te wymówki wmawiaj Tinus owi.
- Co ?!
- Głupia. Jesteście razem?
- Yyyy yyyy...no może.
- Marcus czy wy jesteście razem?
- Jeśli chodzi o Keysi to tak ona jest cudowna.
- wiedziałam.
- No co ?
- Czy ja mam się bawić w detektywa ?
- Dokładnie.
Wróciliśmy do domu ja i Marcus trzymaliśmy się za ręce i śmialiśmy. Zauważyłam że Tinus patrzy się na Lile cały czas. Coś czuje że coś z tego będzie.  Byliśmy już pod moim domem. Ja pocałowałam Marcusa w usta i poszłam do domu.  Nagle ktoś zapukał ja jak głupia pobiegłam do drzwi. W przejściu stała ładna dziewczyna. Miała średniej długości blond włosy na końcówkach lekko jaśniejszy kolor.
- Hej
- Cześć
- Jestem Keysi a ty ?
- Mia.
- Coś się stało?
- W sumie to mam pytanie
-No mów
- Czy znasz może Marcusa i Martinusa?
- Tak a co?
- Bo ja jestem ich najleprzą przyjaciółką.
- To fajnie.
- I chciałam poznać dziewczynę Marcusa. Bo ja będę ciocia.
- Skąd ty wiesz ?
- Sam mi powiedział.
- A jasne wchodź bo mi się przeziębisz.
Mia weszła a ja zrobiłam nam gorącą czekoladę i poszłyśmy gadać na kanapie. Okazało się że dużo się dowiedziałam od Miji o chłopcach dosyć dużo. Zobaczyłam że na TV jest już godzina 19 a miałyśmy włączony telewizor bo na nim leciały piosenki. Mia musiała już iść bo było ciemno. J w tym czasie umyłam się i ubrałam w piżamę następnie chwilę popisałam z moim chłopakiem. Już miałam iść spać ale przerwało mi tą czynność grający tv. Zeszłam na dół a następnie zasiłam światło już miałam iść na górę ale usłyszałam szelest. Niby byłam w gangu ale bałam się bardzo. Nagle poczułam spływającą ciecz w tyłu głowy dotknęłam jej i zobaczyłam krew to samo z boku głowy. Nagle zaczęłam mieć mroczki przed oczami a następnie upadła na ziemię. Poczułam tylko kopnięcie   w okolicy żeber a następne na brzuchu. Zdawało mi się że mam rozbity wazon wazon na głowie. Potem była już tylko ciemność...

Kochani proszę o komentarze !!
Bardzo mi na nich zależy bo to one zachęcają mnie do pracy.

M&MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz