Jade's P.O.V.
Osjetila sam jaku bol u donjem dijelu glave.Bol se sve više i više povećavala i postajala je nepodnošljiva.Nisam znala zbog čega.
Lagano sam otvorila oči.Nigdje nije bilo svjetla.Pokušala sam sjesti.
Nalazila sam se u nekoj sobi ,ali soba nije bila moja. Ničega se nisam sjećala od sinoć kad sam išla sa Jess na zabavu.
Počela me je hvatati panika . Gdje sam ja ovo? Zadnje čega se sjećam je da sam bila za šankom i pila viski,dalje se ne znam.Bol u glavi još nije popustila.
Primijetila sam da u sobi ima dosta prašine i starih stvari.
Čekaj malo...Jesam li ja to......OTETA?
Ne to nije moguće! Tko bi mene oteo? Neki psihopata? Manijak? Lopov? Razbojnik?
Krenula sam hodati kroz prašnjavu ,tamnu sobu.Što žele od mene? Kako ću pobjeći?
Što ako ih je više?
Moje razmišljanje prekinuo je glas koji je dolazio sa druge strane vrata.
"To što ti kaniš učiniti nije dobro.Razmisli još jednom"-začula sam više mumljanje nego govor.Malo sam se više približila vratima u nadi da ću čuti bolje.
"Nemam više što razmislit. Odlučio sam, tako mora biti"-drugi glas je odgovorio.Nisam mogla razaznati čiji su to glasovi bili.
"Ali, time ćes nas uvaliti u još veće probleme. A to ne želimo zar ne?"-upitao je prvi glas.Prema ovome mogla sam spoznati da ih je dvojica.
"Probleme kažeš? Pa već smo u problemima do grla!"-rekao je ljutito drugi glas.Napokon sam odlučila prići vratima. Prišla sam jedva korak naprijed i pažljivo uho stavila na hladna metalna vrata.
"Znam .Svjestan sam toga.Ali ako to učiniš što planiraš,kobno će se završiti za sve nas!"-rekao je glas sa druge strane. Čekaj malo. Zašto mi je poznat taj glas? Podsjeća me na nekoga. Ah da! Sad sam se sjetila.
Počela sam teško disati.Moj sluh me do sad nikada nije prevario. Ne! To ne može biti moguće!
Glas koji sam čula bio je Zayn'ov. Ali ...nije zar...
"Drugog izlaza nema.Ili to ili će svi umrijeti!"-čula sam drugi glas.Pripadao je Harry'u. Šta? On i Zayn ? Ne! Nisu zar oni?! Izgleda da su me oteli?!
Panika me skroz obuzela. Počelo mi se mutiti pred očima. Naglo sam stavila ruku na metalna vrata u pokušaju da se održim na nogama. Pridržavala sam se rukom i nadala da ne padnem.
Nikada nisam ni slutila da bi oni bili u stanju nekoga oteti ili još gore, ubiti!
Možda sam krivo čula, možda je ovo samo san koji će nestati kada se probudim. Ali , to nije bio san.Ovo nije bila još jedna igra koja bi prestala kada bi se netko naljutio. Ovo je bila stvarnost.
"Ne misliš valjda? Ali, time ćeš samo upropastiti sve isplanirano!"-začula sam Zayn'a kako bijesno govori Harry'u. Što su to planirali? Kakvo ubojstvo? Kakvi problemi?
Tisuću pitanja motalo se po mojoj glavi dok sam pokušavala bar nešto shvatiti.
"Mislim da je najbolje da ju zadržimo još neko vrijeme, samo dok se situacija ne smiri. Inače će izmaći kontroli!"-objašnjavao je Zayn Harry'u . Znači u pitanju je neka ženska osoba. Bar neki podatak za mene.
"Da,tu se slažem.Zadržat ćemo ju neko vrijeme ,ali kasnije to više nećemo moći raditi jer nam je za petama!"-uzvratio je Harry iznervirano te dodao:" Dok ne bude stvarala probleme.Ako problema bude, naći ću već neki način da ju ušutim"-rekao je te se zlobno nasmijao.
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...