I dalje je Jade P.O.V.
Od same pomisli da je njegovo lice bilo udaljeno od mog svega nekoliko centimetara, moja cijela koza se najezila.Sve sam teze disala i imala sam osjecaj kao da mi ponestaje kisika.
Svoj pogled sam usmjerila na njegove oci koje su vec bile prikovane za moje.
Njegove tamno smeđe oci pokusavale su sto duze odrzati kontakt s mojima.
U njima sam mogla vidjeti neki neobicni sjaj,ali u isto vrijeme i neku prazninu.
Te oci su skrivale mnogo jos ne otkrivenih tajni.
Svoje oci spustio je nize ,te je sada gledao u moje usne.
Moje oci su ucinile isto te je moj pogled ostao zarobljen na njegovim usnama.
Mogla sam usjetiti njegov topli dah na mom licu.
Srce mi je ubrzano kucalo i zaboravila sam i na vrijeme i na mjesto u kojem se nalazim.
Lagano je jezikom presao preko donje usne,njezno ju prelizao ,a zatim je neopazeno gricnuo.
Mojim tijelom prosla je neka jeza,osjetila sam navalu vrucine kako se sve vise siri mojim tijelom,a puls srca mi je znatno ubrzao.
U jednom trenutku sam pomislila-sta ja to radim?Po Bogu,ne mogu se ni pomaknuti ,samo smo stajali tako nekoliko minuta.
Zato sam naglim ustajanjem prekinula to gledanje i slobodan prostor između nas sve vise je rastao.
Polako sam se pocela udaljavati od njega i presla sam na drugu stranu sobe. Zacula sam u pozadini laganu skripu kreveta i teske korake.
Jako me je uhvatio za ruku i okrenuo prema njemu. Priblizio mi se opet kao maloprije,no ovoga puta imao je ljut izraz lica. Svjetlost i sjaj iz njegovih tamnih ociju sada je nestala.Sada su postale nekako tamne,mracne. Sam pogled na njih ulijevao mi je neku dozu straha.Moje tijelo drhtalo je pod njegovim dodirom. Moje oci su gledale samo u jednu tocku na podu. A onda sam osjetila tople ruke na mojoj bradi. Podignuo ju je te su se sada nase oci nalazile u istoj visini.
Svojim ocima prelazio je preko moga lica,proucavajuci prvo oci,zatim nos i na kraju usne gdje je svoj pogled i zadrzao.Moje oci su i dalje bile prikovane na njegove tajanstvene tamne. Ma koliko god zeljela,nisam mogla pomaknuti svoj pogled s njih.Kao da me zacarao. Nista nisam mogla.Ostala sam tako stajati i dalje gledajuci u njegove oci.
U sobi je vladala tisina. Samo se culo nase nekontrolisano disanje.Pokusala sam se odmaknuti od njega,ali me je prislonio uza zid.Svojim tijelom pritisnuo je moje ne dozvoljavajuci mi da se pomaknem ni par centimetara.Moja leđa bila su oslonjena od hladan zid ,dok je on svoje lice ponovno priblizio mom.
Svoje ruke naslonio je pokraj moje glave. Bila sam opkoljena. Nije mi bilo spasa.
Ne zelim da se ponovno dogodi ona scena u wc-u. Sama pomisao na to, moja koza se najezila i pocela me hvatati panika.
Da vristim? Da to bi bilo idealno rijesenje,ali sto ako me netko cuje? Kao na primjer Harry? Situacija bi se samo pogorsala i izmakla bi kontroli.
Ovo mora pod hitno prestati! Sada. Ovog trenutka!
Svoje lice priblizio je jos blize mome,i svakog trenutka mogao me poljubiti. Osjetila sam njegov topli dah na mom licu dok je nekontrolisano disao.Svoju jednu ruku sklonio je sa zida i stavio ju ispod moje majice.
Rukom je presao preko mog stomaka na sto mi je iz usta pobjegao sitni uzdah.
Svojom rukom prelazio je preko moga stomaka praveci nevidljeive krugove..Val uzikta prosao je kroz moje tijelo , ne dozvoljavajuci mi da se pomjerim. Ma koliko god ja uzivala u tom dodiru,moralo je prestati.
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...