Part 24.-Drunk Harry

1.1K 98 22
                                    

"I love how,in scary movies,the person yells out 'Hello?'. As if the killer is gonna be like,' Yeah,nigga I'm in the kitchen! Want a sandwich? ' "- M.xxx

Ps.pročitajte moju drugu priču 'The Chosen Alpha koju imate na mom profilu.Sorry na gramatičkim greškama.

Zayn Malik's P.O.V.

"Wow."-bilo je sve što sam uspio izustiti.Nakon ovoga,morat ću paziti kako postupam s njom.Inače bi i ja mogao nadrapati.

"Što se dovraga ovdje događa?!"-trznuli smo se na glas koji je dopirao iza mojih leđa.Naglo sam se osvrnuo te ugledao bijesnog Harry'a koji je stojao ispred vrata.Odmaknuo sam se od Jade,pokušavajući ne gledati prema njemu. Nekoliko trenutaka je samo gledao u mene,a zatim je počeo hodati prema nama.

Zapravo,pokušavao je hodati.Po onome što sam vidio,Harry nije hodao.On se teturao.Da,bio je pijan.Mnogo pijan.Napravio je nekoliko koraka te se zatim srušio na pod.Kratki hihot izašao je iz Jade'inih usta nakon što je vidjela da on ne može ustati s poda.Tako mu i treba!

"Jesi li pijan?"-upitao sam ga , želeći čuti to iz njegovih usta.Nekoliko sekudni nije ništa progovarao,a zatim se ustao i protresao glavom da dođe sebi.

"Ne, ja sam Harry!"-rekao je te se nakon nekoliko trenutaka ponovno našao na podu.Jako je udario glavom o pod.Nadam se da neće dobiti potres mozga.Prišao sam mu te mu ruku stavio oko moga vrata.

"Jade,možeš pomoći? Zaista je težak!"-obratio sam joj se.Kimnula je glavom te nam prišla.Uhvatila ga je za drugu ruku te smo ga u potpunosti uspjeli podići i staviti na njezin krevet u sjedeći položaj.No,ni to nije uspijevalo jer se samo zavalio natrag u udobni krevet.

"Harry,kako si se uspio tako brzo napiti?"-upitao sam ga nakon što sam se odmaknuo nekoliko koraka od njega te stao pokraj Jade koja ga je također znatiželjno promatrala.Zadnji put sam ga vidjeo prije pola sata. Za pola sata si se napio? Stvarno Harry?

"Ne znam.Znam samo da sam našao neku bocu,mislim da je bila votka. Hakuna Ma'Votka!"-zaderao se te glavu spustio na jastuk.Mnogo je pijan.Mnogo.

"Hah,ako se sada tako ponašaš dok si pijan,kako li ćeš tek kada budeš imao djevojku?"-upitao sam ga dok se ok onoga puta malo ispravio.Ali,opet je pao na krevet i počeo se valjati po njemu. Kada je pijan,ponaša se tako...djetinjasto? Da,mislim da je to prava riječ.

"Hah,pa ja već imam curu.I to smo u jako ozbiljnoj vezi."-rekao je pokušavajući se uozbiljiti,ali to mu nije uspijevalo u ovakvom stanju.Harry da ima curu? Ozbiljnu vezu? Ma dajte! Šali se je li tako?

"A, kako se zove?"-upitao sam ga znatiželjno.Ustao se u sjedeći položaj pokušavajući održati ravnotežu.Nekoliko puta je štucnuo.Da,alkohol mu nikada nije sjedao.

"Votka."-kratko je odgovorio. Oh,mogao sam i misliti! Harry da ima curu? Nemoguća misija.Pa on nije bio u vezi duže od tjedan dana! Tipično za njega!

"Harry,pijan si.Ne znaš što pričaš."-odbrusio sam mu na njegovu zadnju rečenicu.Mislim da nam je Niall potreban u ovakvoj situaciji.Mislim,ipak je on trebao biti doktor.Niall doktor? Oh,Bože i dalje se smijem na ovo.

"Jade,možeš li ostati s njim desetak minuta? Brzo ću,samo idem po Niall'a."-obavijestio sam ju.Nakon što je potvrdno kimnula glavom,otvorio sam vrata te se uputio ka Alex'inoj sobi.Znam da je tamo.Zbog našeg dogovora.Priznajem da je jako rizično i glupo od mene bilo to što sam Jade ostavio samu u sobi s Harry'em.Ispravka ,pijanim Harry'em. No,moram ovo napraviti.Zbog njega.Nastavljam koračati kao i uvijek mračnim hodnikom te se zaustavljam ispred vrata za koja predpostavljam da su od Alex'ine sobe. Bez kucanja ih otvaram te zatičem Alex bez majice pribijenu o zid i Niall'a ispred nje koji ju ljubi po vratu.Ona ga pokušava odgurrnuti od sebe,no ne uspijeva joj.

Storm       /One Direction Fanfiction/Where stories live. Discover now