Part 27.-It started!

1K 61 10
                                    

Jade Thirlwall's P.O.V.

"Jade,priđi."-začujem poznati hrapavi glas.Okrenem se oko sebe,te ugledam Harry'a na stolici.No,ne na bilo kakvoj stolici.Bila je kraljevska,načinjena od blistavog srebra i ukrašena samo najsavršenijim rubinima.Sjedio je uspravno,samopouzdano i nadgledao svaku situaciju.Natjeravši svoje umorne noge da se kreću,za par trenutaka sam bila ispred njega.Zelene oči kao da su gledale kroz mene.Učini mi se kao da vidjeh iskru u njegovu pogledu.

"Da,trebali ste me?"-pitam bojažljivo iako ni sama nisam svjesna situacije u kojoj se nalazim.Čini mi se kao da sam u šesnaestom stoljeću.Na trenutak osvrnem se oko sebe i spazim mnoštvo sluga i podanika.
"Voliš li me,Jade?"-upita strogo i otpije gutljaj vina iz zlatne čaše.Nervozno počnem rastezati prste i razmišljam kakva li je ovo zamka.Potvrdno kimnem glavom,ne razmišljajući ni što točno radim.
"Oh,zaista Jade?"-začuje se prodoran glas s druge strane prostorije te se moj pogled susretne sa Zayn'ovim.Uhvačena u laganju i zbunjenosti,u tren oka se nađem u sredini dvorane.
"Jade,Jade...Znaš li da ne možeš bježati dovijeka ?"-upita Zayn iza mene i stade koračati ka meni.
Udaljavam se svakim njegovim korakom sve više unazad dok ne osjetim Harry'eva čvrsta prsa iza sebe.Prestrašena ,ispustim mali vrisak te stanem bježati što brže mogu.
"Oh,Zayn,gle ju! Pa ona bježi!"-začujem Harry'ev sarkastični glas iza sebe i Zayn'ovo tiho kikotanje.

Nakon par minuta dođem do velikih vrata te ih pokušam otvoriti.No,čini se da su zaključana.K'vragu!Baš imam sreće!Laktom udarim u vrata u nadi da će se otvoriti,no uzalud.Naravno,nikada nije po mom!
"Harry,mislim da bježi i dalje!"-začujem Zayna kako veselo iza mene govori.Sljedeće što vidim je slika naopačke.Oh,zapravo Harrya koji me nosi na ramenu tako da mi kosa lijepo pomete prljavi pod.Krasno!
Ulazi u mračnu prostoriju gdje su svjetla naopačke.Jade,budalo jedna !Normalno da su naopačke kada visiš sa ramena!-prekorim samu sebe.

Bivam bačena na pod te osjetim kako mi cijelo tijelo drhti.U nekakvoj sam prostoriji,nalik tamnici.Samo što ovdje nema prozora ni rešetki,već su vrata željezna.Začujem glasne korake i vrata bivaju ponovno otvorena.Zayn mi prilazi te drži pištolj usmjeren pravo ka mojim očima.Trznem se na nagli pokret te glavu zaštitim rukom.
"Vidi,vidi.Mala Jade se boji!Kako slatko!"-Harry progovori iza njega sa svjetiljkom u ruci.
"A sada ,Jade,odaberi!"-Malik nešto glasnije vikne te još više pištolj približi ka meni.Začujem pored njega podlo Harry'evo smijanje.
"Igrala si se s nama,a sad je red da se mi igramo s tobom!"-kaže i ponovno se nasmiju obojica.

Odguravam se nogama dok leđima se osjetim zid iza sebe.O,ne! Opet sam gotova!
"Hajde, Jade! Vrijeme je.....odluči!"-Zayn prosikta kroz zube te se još više pomjeri k meni.
"On ili ja?"-nadoda Harry i srebreni nož mi se nađe prislonjen na vrat.Uplašeno vrisnem te glavu  podignem gore,susrevši se s njihovim prodornim i gladnim pogledima.
"Odaberi!Odaberi!Odaberi!"-ponavljaju dok mi se muti vid i padam na tlo.

"Jade! Jade,budi se!"-osjetim nečije ruke kako me tresu.Podignem glavu i vidim Zayn'a.U trenu vrisnem i odaljim se od njega.Zbunjeno me pogleda i pokuša nešto reći,no preteknem ga.
"Ne! Skloni se od mene! Nemoj me ubiti!"-uplašeno izustim i pokušam se još više odmaketi od njega,ali završim na podu.Čekaj malo!On ne nosi nikakvu srednjovjekovnu odjeću.Znači li to...da je sve to bio još jedan san? Da,mora da je to.Ali,bio je tako stvaran.

"Auč! K'vragu!"-promrmljam dok rukom se držim za leđa.Još mi samo treba da se ozlijedim.
"Jesi dobro?"-upita Zayn smješeći se.Pa da,njemu je ovo smiješno. I dalje se smije te mi prilazi.
"Sigurno te leđa bole."-kaže te mi pruži ruku koju prihvatim.Odšetam do malog stola pored kreveta nadajući se da ću vidjeti hranu kao i svako jutro,no ovoga puta je nema.
"Oh,Šerlok ne s*ri!"-kažem na što me čudno pogleda i podigne jednu obrvu.
"A da malo pripaziš na rječnik?"-upita prilazeći mi.Tužno pogledam prema stolu gdje nema hrane te ga zatim pogledam.
"Reče onaj koji po cijeli dan psuje sve po redu! Znaš,mogao bi izdati knjigu 'Psovke Zayna Malika' .Sigurno bi i ta knjiga bila uspješnija nego ti." -kažem te se zadovoljno nasmijem.

"Praviti ću se da ovo nisam čuo."-kaže te krene prema vratima.No,potrčim za njim i uhvatim ga za rame.
"Hej! A moja hrana?"-upitam te pokažem rukom ka praznom stolu.Na što se on samo nervozno nasmije.Naravno,njemu je sve smješno,a to što ja ovdje gladujem to nije nikoga briga.
"Uhh..da tako je! "-vikne i pukne se jako po ćelu.Opsuje neku psovku i ponovno pogleda u mene.
"Toliko o tvome stavu 'Ja ,Zayn Malik ,ne psujem!'"-pokušavam imitirati njegov glas no,ne ide mi.Na što se on srdačno nasmije i mahne glavom.

"Uglavnom,došao sam ti reći da ćeš jesti s nama ,u kuhinji."-kaže ,a meni se oči rašire kao najveće rafaelo kuglice.Ovo se do sada još nije dogodilo.Ja ,Jade Thirlwall,da ručam s njima?
Iako mi se sve to činilo sumnjivo,ipak sam kimnula glavom i skupa sa Zayn'om krenula ka kuhinji.Još uvijek je stubište i hodnik se činio istim...baklje su kao i uvijek osvjetljavale ga,a on se odazivao svojom mračnom stranom.Sklopila sam oči i čvrsto ih stusnula jer su mi se razni likovi počeli pojavljivati pred očima.Znam da to nije ni čudno,jer sam ovdje zatočena gotovo dva tjedna.No,ipak počinjem se sama za sebe brinuti.Nadam se da neću poludjeti.

"Evo nas."-začujem Zaynom glas koji me trzne iz misli.Otvori vrata kuhinje te se nađemo u prostoriji iz koje dopire prelijepi miris hrane.Kao hipnotisana sjednem na stolicu i čekam napokon hranu.Niall stoji okrenut nam leđima i zasigurno kuha hranu,dok Harry nemarno puni svoj pištolj metcima.
"Što je za ručak?"-upita Zayn koji sjeda do mene.Na to Harry samo slegne sa ramenima,a Niall se nasmije.
"Piletina!"-vikne glasno pored Harry'a ,na što se strese i pištolj mu padne na pod.Pokušam rukom zadržati smijeh,no ne uspijeva mi.
"Jade,smiri!"-ljutito mi odbrusi Harry koji uzima daljinski i pali tv.Naštima na vijesti i počne ih slušati.Kako dosadno!

"Jade Thirlwall,koju policija i FBI pokušava pronaći već drugi tjedan,i dalje nema.No,policija je našla njezinu jaknu koju je nosila u trenutku otmice.Čini se ,kako je skinula prije no što su je oteli,te je jakna ubrzo zatim predana forenzičarima koji su našli otiske Jade Thirlwall i čini se,njezinih otmičara."-nakon što čujem zadnju rečenicu tv voditeljice ,pogledam prema Harry'u i Zayn'u kojima je lice doslovice blijedo.Mali osmjeh ucrta se na mom licu jer bivam svjesna da ipak postoji nada da se vratim svome starom životu.

"Otisci pripadaju Harry'u Styles'u i Zayn'u Malik'u,koji su poznati još kao jedni od najgorih zločinaca.Naime,za njih nismo čuli u proteklih dva mjeseca ,što je policiji bilo pomalo čudno,jer su Zayn i Harry bivali još i ranije policiji poznati kao najveći kriminalci i otmičari.Ali,još prije par sati saznali smo kako u ovome nisu sami.Jer,postoji osoba koja im pomaže izvršavati sve njihove poslove,a pored toga smo saznali kako ima i druga osoba.No, ta druga osoba je iz vanjskog svijeta i upravo je na našoj strani.Radi za sebe,no i dalje nam se ne želi pridružiti.Identitet je nepoznat."-na trenutak se zagledam u tv i reagujem tek na zadnjem dijelu.Stric Albert! Pomislim u sebi i shvatim kako su i njemu ušli u trag.Ali,zašto odbija suradnju s policijom? Možda ne želi upasti u nevolje jer će saznati za ubojstvo koje je počinio nad Harry'evim stricom? Da,mora da je to. Nakon što su policija i tv voditeljica pričali o osobi koja pomaže Harry'u i Zayn'u,iza mene se začulo lomljenje stakla.Brzo smo svi pogledali ka Niall'u kojem je tanjur pao na tlo.

"Harry,Zayn....gotovi smo!"-tiho je prozborio shvačajući u kakvoj se situaciji nalaze.Zayn je potvrdno kimnuo glavom,a Harry je i dalje blijedo gledao u tv.
"Čini se kako se napokon bliži trenutak kada će Jade Thirlwall biti oslobođena,jer mi je upravo javljeno kako je policija ušla u trag otmičarima zahvaljujući svjedoku koji je zapamtio tablice.
Dakle auto je crni Range Rover,sa zatamnjenim zadnjim staklima.Broj tablice ćemo objaviti na kraju emisije.ovom prilikom pozivam sve ljude da pomognu,jer još nije kasno da se Jade'in život spasi!"-nakon što je završila,krenula je politička tema.Cijela prostorija potonula je u tišinu.Svi su izgledali zbunjeni i ljuti u isto vrijeme.Čini se kako im je plan ipak upropašten zahvaljujući policiji.

Počela sam lupkati noktima po stolu,bila sam jako nervozna,jer sam znala da uskoro počinje.
Harry je napunio pištolj do kraja,te druga dva predao Niall'u i Zayn'u na što su oni potvrdno kimnuli glavama.Ček,oni nešto smjeraju.Postoji li šansa da cijelo vrijeme imaju plan B?
"Jade,spremaj se.Večeras u ponoć odlazimo."-nakon što je to rekao,harry je glasno zalupio vratima.Ubrzo zatim Niall i Zayn su otišli,a ja sam i dalje ostala sjediti na istoj stolici,u istoj prostoriji.

To je to? Pronašli su trag...znači da postoji šansa da me pronađu? Ali,kako kada Harry i ostali imaju drugi plan? Što li će biti sa mnom na kraju? Ovo nije kraj...ovo je početak.

Igra je započela.

Storm       /One Direction Fanfiction/Where stories live. Discover now