"Ja ne mogu vjerovati koje ste vi psihopate!"-zaderala sam se na sto je cijela prostorija odijeknula.Harry i Zayn su se samo perverzno nasmijali i pogledali jedan u drugoga jos jace se smijuci.
No ubrzo su prestali zacuvsi snaznu buku koja je dolazila sa hodnika.
Svo troje smo glave okrenuli u smjeru ka vratima odakle je buka i dolazila. Stresla sam se cuvsi da je nesto jako palo. Pogledala sam u Harrya i Zayna koji su zbunjeno gledali cas jedan u drugoga,cas u mene. Jako zbunjenu situaciju upotpunio je jos jedan tup zvuk pravo u metalna vrata koja su se nekoliko trenutaka nakon i otvorila. U kuhinju je na ledima upao mladic.
Njegova odjeca je na nekim mjestima bila poderana,bile su tu vidljive i velike kolicine krvi koja se nalazila na njegovom licu kao i na odjeci. Imao je tamniju smedu kosu i iste takve oci.Bio je jako graden ,a misici su se ocrtavali kroz njegovu napola poderanu majicu. Ocima sam presla preko cijelog mladica zapazivsi da mu krv curi iz glave. Potrcala sam prema njemu,no nesto me je povuklo natrag.
Okrenula sam se natrag i vidjela ljutog Harry'a kako cvrsto drzi moju nadlakticu i ne da mi da se pomaknem. Trenutak nakon,u sobu je usao Niall u istom stanju kao i mladic. Samo je njegova plava kosa bila razbarusena. Izgledao je tako slatko s takvom frizurom. Od Boze moj,sto mi je? Sto to mislis Jade?! Nastavila sam ga skenirati primijetivsi da je njegova crna majica kao i hlace,bila na nekim mjestima poderana. Velika tamno ljubicasta masnica nalazila se ispod njegovog desnog oka,a donja usnica blago posjecena.
"Jedva sam ga zadrzao. Mogao je pobjeci."-saopstio je Niall Harry'ju i Zayn'u pokusavajuci normalno disati.Udisao je zrak na nos dok je bio blago nagnut ledima na zid iza njega. Pogled sam usmjerila na svoju ruku koja je poprimila crvenu boju zbog Harry'evog stiska.
"Idiote! Kako se usudujes? "-prosiktao je Harry stiscuci mi jos jace ruku. Zaklopila sam oci od boli koja se sirila cijelom mojom rukom.
"Harry..."-tiho sam sazvala njegovo ime pokusavajuci mu reci da mi je ruku previse stisnuo.
Uputio mi je zbunjujuc hladan pogled i ponovno pogledao na mladica koji je sada uspravno stajao svega nekoliko koraka od nas. Zayn je ustao sa stolice i stao s Harry'eve desne strane.
Niall je stao na sama vrata ne dozvoljavajuci mladicu da izade.
"Harry...ruka...boli me."-ponovno sam pokusala natjerati ga da shvati. Ovoga puta pogledao je u svoju ruku koja je prejako drzala moju za nadlakticu. Cim je shvatio to, stisak na ruci je popustio te je jaka bol na kratko prestala. Mladic se iznenada zatrcao prema nama ,no Harry je na vrijeme stao u obrambeni polozaj ,a mene sakrio iza svojih leda. Provirila sam glavom iza Harry'evih leda i spazila mladica kako se presavija od boli na podu.
"Idiote! Svi ste vi Hilson'ovi isti! Isti si kao i tvoja sestra. Samo bjezite! Kukavice! A sad mi reci...Kako si imao hrabrosti ubiti mi strica? "-derao se Harry dok se sve vise priblizavao nepoznatom mladicu koji je,cini mi se, pokusao mi pomoci. Njegova sestra? Znaci li to da i dalje nisam jedina zatocena ovdje? Odjednom sam shvatila na koga je Harry mislio. Ne moguce! To je ona djevojka koju je iskoristio Niall prije nekoliko dana! Ne moguce! Ja....on......ona je...njen brat...
Zbunjeno sam stajala naslonjena na zid dok sam pokusavala shvatiti neke stvari. Cijelo moje tijelo se treslo i mislim da sam imala vrucicu. Temperatura mi je bila jako visoka. Znala sam to po glavobolji i velikoj temperaturi koju sam jako osjecala po cijelom tijelu. Kroz glavu mi je prosla cinjenica da je mladiceva sestra ovdje zatocena i iskoristena. Moze li to znaciti da je i on ovdje bio ,te je pokusao pobjeci? Znaci ni to da je isto moguce i za mene? Da napokon pobjegnem iz ovog mracnog podruma i napokon osjetim slobodu? Je li moguce?
"Odgovori! Kako si imao hrabrosti ga ubiti? Zasto je moj stric ubijen? Zasto?!"-i dalje sam cula Harry'ev glas. Cijela prostorija je odijeknula te sam zatekla prizor koji mi je na tren oduzeo dah. Harry je udarao mladica koji se nalazio na podu svom snagom ne misleci stati. Krvi je bilo svugdje ,ali on i dalje nije prestajao. Ubrzo zatim mu je u pomoc pritekao i Zayn,koji je,kao i Harry mladica udarao svom snagom. Ne, ne mogu to vise gledati ! Ne mogu! Mislila sam u sebi,dok sam se rukama snazno cuvala za glavu nadajuci se kako to sve samo umisljam.
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...