Part 23.- Our little game

1.1K 91 11
                                    

 >>"Every girl deserves a guy that can make her heart

forget that it was ever broken."<<xxx

 Ps.Čitajte moju novu priču 'The Chosen Alpha' koju imate na mom profilu . 

Zayn Malik's P.O.V.

"Ne znam,no ubrzo ću saznati!"-rekla je dok se na njezinom licu ponovno mogao uočiti osmijeh kojega ni sada nije pokušavala sakriti. Nasmijana Jade? Mogao bi se navići na to. Spustio sam ponovno svoje usne na njezine te sam sklopio oči uživajući u trenutku.Milioni trnaca prošli su kroz moje tijelo.Na tren sam osjetio slabi elektricitet koje je pokušavao zadržati moje usne na njezinima još dugo vremena,ali kao i uvijek nešto ili bolje rečeno netko nas je uspio prekinuti.

Glasno kucanje dolazilo je sa suprotne strane vrata.Naglo smo se odvojili jedno od drugog.Imamo sreće pa sam za svaki slučaj zaključao vrata s unutrašnje strane.Još jednom sam usmjerio pogled ka Jade koja je izgledala zbunjeno kao i ja,te se ustao s kreveta.Laganim koracima sam se približio vratima te ih otvorio.Ključ sam stavio u džep svojih hlača.Ispred mene stojao je nasmješeni Niall koji je bio naslonjen na dovratnik vrata.Uputio sam mu zbunjeni pogled prije no štosam ponovno pogledao prema smjeru u kojem je gledao.Gledao je točno iza mene.U Jade.Popriječio sam mu pogled tako što sam svim svojim tijelom stao ispred njega.Sada je svoj plavi pogled premjestio na mene te se ponovno nasmiješio ,time otkrivajući svoje blistavo bijele zube.

"Što želiš?"-upitao sam ga drsko.Pogledao je prema meni te otvorio usta da nešto kaže,no ubrzo ih je zatvorio. Slegnuo je ramenima te nakon nekoliko trenutaka se ipak udostojio odgovoriti.

"Došao sam vidjeti dokle ste došli."-rekao je ,a tihi smijeh napustio je njegova usta.Prišao sam mu nekoliko koraka bliže te ga jako odgurnuo.Zateturao se natrag pokušavajući uhvatiti ravnotežu.

"Što bi to trebalo značiti?"-upitao sam ga ljutito.Nije zar mislio da smo ja i Jade spavali skupa? Oh,nadam se da nije! Nakon što je uspio izbjeći pad te pridobiti ravnotežu,pomjerio se bliže te šapnuo da ga ona ne čuje.

"Oh,Zayn.Ne pravi se lud.Mislim da znaš što to točno znači."-rekao je te namignuo.Izvio je svoj vrat pritom pokušavajući vidjeti Jade koja je i dalje ležala na krevetu.Nije se ni pokušavala ustati s kreveta te saznati o čemu pričamo.To je bilo mnogo čudno za nju.

"O,ne! Mislim da ne znam.Prosvijetli me!"-rekao sam glupavim glasom pritom pokušavajući zadržati smijeh.Na trenutak me je pogledao i izvio jednu obrvu.Nisam više mogao izdržati te smo obojica prasnuli u glasan smijeh. Prošao je rukom kroz svoju kosu ,a zatim me potapšao po ramenu.

"Loš si Zayn.Jako loš!"-rekao je pokušavajući se smiriti,no nije mu baš najbolje išlo.Ponovno je prasnuo u smijeh. Nasmijao sam se i ja ,a zatim se naglo uozbiljio te ga pogledao.

"Zašto si ovdje?"-postavio sam mu pitanje koje me još uvijek mučilo u ovih proteklih par minuta.Nije logično da neka osoba ide pustim podrumom i onako,reda radi otvara vrata koja stigne i kuca na njih.Ovdje je došao s razlogom.U to sam stopostotno siguran.

"Mah,znaš već .Dogovor."-rekao je,a mali osmjeh mu se ucrtao na licu."Idem do Alex.Sigurno joj je potrebno društvo,a možda i nešto više!"-nastavio je te se opet nasmijao.Nisam ni sumnjao.Uvijek ima prljave misli.Ljudi imaju sreće pa nije postao doktor.Ili još gore-ginekolog.nasmijao sam se na svoje misli ,na što mi je on uputio jedan zbunjen pogled.Niall i medicina? Tko bi rekao! Sva sreća pa nije završio za doktora.Samo bi ljude još više upropastio!

"Što je?"-upitao je dok je i dalje stojao naslonjen na vrata. Samo sam slegnuo ramenima pokušavajući ne misliti na to.

"Ništa."-rekao sam ravnodušno nakon što sam uspio.Zaista,nešto se čudno događa sa mnom u zadnjih nekoliko dana.Moram posjetiti doktora.Ah,opet ja! Samo se nadam da taj doktor neće biti Niall,već neka zgodna doktorica.Hmm možda Jade ili netko? Bože,ludim!

Storm       /One Direction Fanfiction/Where stories live. Discover now