"Sta to radis?"-upitao je Harry ljutitog glasa.
Refleksno sam se trznula i pogledala u Zayna koji mi je i dalje bio suvise blizu. I dalje se nije micao od mene iako je cuo Harryja. Pokusala sam se pomaketi od njega,no nije mi dozvoljavao. Svoju desnu ruku stavio je na moje rame,ne dopustajuci mi da odem. Njegova lijeva ruka se i dalje nalazila iznad moje glave.
Znala sam da Harry i dalje stoji ispred vrata i ne misli otici. Kvragu! Zasto se Zayn ne zeli pomjeriti?
"Skloni se od nje!"-zacula sam u pozadini Harryjem bijesni glas koji je odzvanjao u sobi. Iako je u sobi vladao polumrak ,jasno sam mogla vidjeti sve. Svjetlo je proizvodila samo mala svjetiljka pored mog kreveta.
Zayn se na Harryjeve rijeci nije ni centimetar pomjerio,vec je i dalje bio naslonjen rukom o zid i promatrao me. Pomjerila sam svoj pogled na njegove oci koje su vec gledale u moje oci. Vrijeme kao da je stalo. Ne mogu se pomjeriti i samo stojimo na istom mjestu. Sve dok nismo zaculi Harryjev glas.
"Rekao sam ti da se sklonis od nje!"-proderao se bijesan Harry koji je rukama uhvatio Zayna i odgurnuo ga od mene. Njih dvojica su se nalazila jedan nasuprot drugog. Ja sam i dalje ih zbunjeno promatrala naslonjena na zid. Samo sam cekala trenutak kada ce se potuci. Znala sam da ovdje nista ne mogu poduzeti. Svoj sam pogled usmjerila na Harryja koji je tesko i nekontrolisano disao. U ocima sam mu mogla vidjeti bijes i ljutitost.
Zayn je stajao nasuprot njega i jako stiskao sake zbog cega su se vene na njegovim rukama mogle jasno vidjeti. Obojica su se gledali u oci pogledima punim mrznje. Uhvatila sam se rukom za zid u slucaju da se ne onesvjestim,jer sam osjecala jaku vrtoglavicu ,a znala sam i od cega. Danima nisam nista jela. Odbijala sam hranu i samo ponekad bi popila vodu. Mislim da je bolje odmah umrijeti ,nego da se kasnije jos vise patim.
Harry je iznenada Zayna uhvatio za ovratnik kosulje u snazno bacio na zid. Prisao mu je i jako ga udario sakom u lice. Zayn je od udarca okrenuo glavu na desnu stranu.Mislila sam da ce Harry shvatiti sto radi i da ce prestati. No,naprotiv. Jos jace ga je udario sakom i mogla sam vidjeti kako crvena tekucina izlazi iz Zaynovog nosa. Krv je tekla preko njegovih usana i zavrsavala na podu. Harry je nastavio s udarcima ,te je Zayn zadobio jos par jakih udaraca u lice. Pokusao je ustati ,ali Harry ga je ponovno udario. Samo ovoga puta nogom. Jos jednom ga je udario u stomak,te je Zayn pao na pod. Harry se osmjehnuo i pogledao u mom pravcu upucujuci mi ljut pogled. Zayn je to iskoristio te je u sljedecem trenutku Harry bio tak koji je zadobivao udarce.
Vise ovo nisam mogla gledati. Tama mi je padala sve vise na oci i jedva sam vidjela. Pokusavala sam drzati oci otvorene,ali nesto me je sputavalo. Vrtoglavica i dalje nije prestajala i bila sam na izmaku snage. Lagano sam podigla glavu u smjeru gde su bili Harry i Zayn. Zayn je Harryju zadao jak udarac u bradu na sto je Harry se zateturao par koraka natrag.
"Idiote!"-prosiktao je bijasan Harry ,te se brzo zatrcao prema Zaynu koji je u sljedecem trenutku udario leđima snazno o zid. Pokusala sam se pomjeriti s mjesta i reci im da prestanu ,ali bilo je uzalud. Moje noge su me izdavale i nisam se mogla pomjeriti ni korak. Gledala sam dva muskarca kako se tuku. Samo nisam znala zbog cega.
Sve je i dalje bilo zbunjujuce i nista nisam znala.
Harry je ponovno udario Zayna ,ali ovoga puta toliko da je Zaynu potekla krv iz usne. Ne mogu vise ovo trpjeti! Ubit ce jedan drugoga ispred mojih ociju.
Preostalom snagom sam se doteturala do njih i u trenutko kada je Harry Zaynu mislio zadati posljednji udarac,stala sam između njih dvojice. Bila sam okrenuta prema Harryju koji je zastao kada me je vidio umjesto Zayna. Njegova ruka i dalje je bila u zraku i cekao je da se pomjerim.
"Pomjeri se! Odmah!"-ljuto je rekao u pokusao me odgurnuti. Svojom rukom uhvatila sam njegovu koja je bila podignuta. Jako sam ju stisnula i odgurnula od sebe. Njegova ruka sada se nalazila spustena prema dolje. Dosla sam do zraka i duboko udahnula.
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...