Jade Thirlwall's P.O.V.
"Svako jutro donosi neki novi početak."
Pročitala sam zadnju rečenicu jednog od bezbroj romana koje sam svakodnevno čitala i stavila ga na svoj noćni ormarić. Teško je u ovo vrijeme biti student. Svakodnevna nervoza,ispiti,ludiranje,učenje...jednostavno poželiš vratiti vrijeme.
Lijeno sam ustala iz kreveta, prišla prozoru i otvorila ga. Hladni jesenji dan.Lišće je većinom opalo, svi su i dalje u kućama. Odlučila sam obuči nešto toplije.Naukla sam veliki široki džemper,uske hlače i čizme,te se zaputila ka školi,nadajući se da će moj prvi dan ipak proći super.
Putem do škole, razmišljala sam kakvi će profesori biti prema meni,hoću li naći prijatelje,kako će me prihvatiti....Za to vrijeme blagi povjetarac mrsio je moju smeđu kosu i prebacivao je preko lica,te sam ju rukama svakih par minuta morala sklanjati.
Lagano sam se približavala školi.Jeza me je hvatala svakim korakom bliže, te sam teško disala.Prošla sam dugim hodnicima i zastala ispred vrata na kojima je pisalo "Ravnatelj fakulteta". Lagano sam pokucala par puta i začula snažan glas .
"Naprijed!"- to mora da je ravnatelj. Ušla sam unutra i zatvorila vrata. "Još jedan novi student?"-upitao me je. "Da."- slabašno sam odgovorila.
Pružio mi je list papira ,a zatim nadodao :" Ovo je tvoj raspored sati, nadam se da će ti se svidjeti kod nas." Zahvalila sam mu,te se lagano uputila prema učionici u kojoj sam imala prvi predmet. Bila je to književnost. Ušla sam unutra i zatekla pravi kaos.Mnoštvo nebouzdanih mladića skakalo je po učionici dok su cure uglavnom prićale na sav glas.
Imala sam još 5 minuta prije početka sata,pa sam odlučila potražiti mjesto. Lagano sam prošla učionicom i zastala kad sam spazila da ipak je ostalo jedno slobodno mjesto. U predzadnjoj klupi kraj prozora sjedila je djevojka mojih godina i zamišljeno gledala kroz prozor.
"Je li slobodno ovdje?" -upitala sam je pokazujući na praznu stolicu pored nje.
"Naravno!"- Rekla je te se okrenula prema meni. Sjela sam na stolicu i stavila torbu na pod.
"Jade." - nesigurno sam rekla uz blagi smješak,i pružila joj ruku.
"Drago mi je, ja sam Jessy."- odgovorila mi je te smo se rukovale.
Jessy je bila dosta slična meni. BIle smo iste visine,oblačile smo se isto,po načinu pričanja smo bile iste.No, ona se razlikovala od mene po tome što je imala plavu kosu blago uvijenu na krajevima i plave oči koje su joj isticavale lice.Dok sam ja imala smeđu kosu i smeđe oči. Kako monotono.
Moje razmišljanje prekinuo je profesor koji je tek ušao unutra.
"Ja sam profesor Kayle , i predavat ću vam književnost.Nadam se da ćemo se lijepo slagati!"- rekao je čovjek srednjih godina sa smeđom kosom, a onda nadodao -"Premda vam je ovo prvi sat kod mene ,odlučio sam dati vam slobodno, tj. možete da se upoznate s drugima i saznate nešto više o njima!" -sa smiješkom na licu je rekao.
Okrenula sam glavu prema Jessy koja je sjedila s moje lijeve strane i upitala ju -" Paaa, odakle si ti?" "Iz Londona, odavde.Živim u samom središtu, a ti?"
" Moji roditelji su iz malog gradića pokraj Londona,ali skako sam upisala ovdje faks, preselila sam se u London i živim sama u stanu."- nesigurno sam rekla.
"Znači viđat' ćemo se!"-radosno je rekla. Kimnula sam glavom.
"A gdje tvoji roditelji žive?"- upitala sam ju i kasnije se pokajala zbog toga.
"Moji roditelji....su....poginuli su."- tiho je rekla, a jedna suza joj je kliznula niz obraz.
"Žao mi je"-tiho sam rekla i zagrlila ju.
"Nema veze, navikla sam već...nekako"-tužno je rekla.
U tom trenu je zazvonilo.
"Koji ti je sljedeći sat?"-upitala me brišući suze.
"Povijest"-rekla sam, na što se ona nasmiješila.
"I meni isto,idemo skupa do ormarića?"-upitala me.
Kimnula sam glavom te smo izašle iz učionice.
"Samo moram prvo do WC-a." -rekla sam joj.
"U redu, čekam te ovdje."-odgovorila je dok sam se udaljavala.
Kada sam sam ušla u ženski toalet,zaključala sam za sobom vrata.Za svaki slučaj.
Izašla sam i oprala ruke.Dok sam izlazila van,zabila sam se u nekoga.
Gledala sam u vrat neke osobe.Podigla sam pogled i spazila da je muško.
"Izvini,ali mislim da je ovo ženski WC"-nesigurno sam rekla.
Na to se on samo odvalio smijati te rekao -"Kao da je važno."
Uhvatio me je za podlakticu i približio mi se. Podigla sam koljeno,te ga udarila svom snagom u međunožje, na što je on napravio slab jecaj i pao na pod.
Krenula sam izaći,kada su se vrata otvorila i ušla jos dvojica.
Jedan je imao lijepu plavu kosu sa uzdignutim šiškana i plave oči, dok je drugi imao crnu kosu i iste takve tamne oči.
"Uhvatite ju!" -povikao je onaj koji je i dalje ležao na podu.
Njih dvojica su krenuli prema meni, te uhvatili me za ruke.Otimala sam se,ali bilo je bezuspješno.
Onaj na podu se ustao i krenuo prema meni,ali ga je dečko sa plavom kosom zaustavio i rekao-" Mislim da je bolje da ju sad za sad pustimo,ne želim upasti u još veće probleme."
Onaj koji me je krenuo uhvatiti je rekao-"Dobro,neka ti sad tako bude,ali srest ćemo se mi još!"
Otrčala sam iz WC-a što sam brže mogla, i požurila prema ormarićima,gdje me čekala Jessy.
Srce mi je nenormalno brzo kucalo dok sam joj se približavala.
"Pa dobro,gdje si ti do sad?!" - nervozno me upitala.
-----------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...