Part 25.-Ok,deal!

1K 96 22
                                    

>>"Her heart was a secret garden and the walls were very high."<<xxx.

Ps.Čitajte moju novu priču 'The Chosen Alpha' koju imate na mom profilu. :)

Jade Thirlwall's P.O.V.

"Ovo.Se nije dogodilo!"-prosiktam kroz zube te se odmaknem od njega koliko je moguće.

Na to on samo slegne ramenima te se vrati u krevet.Nedugo zatim i zaspe.K'vragu,Zayn! Požuri više!Govorim dok iznervirano otpuhujem te se krećem po sobi.Mrzim ove dane u mjesecu! Tako sam naporna,živčana i čudna.

Nakon nekoliko trenutaka u sobu ulaze Niall i Zayn.Pogledom preletim preko sobe vidjevši da Harry i dalje spava.Napokon!

"Gdje ste do sada?"-radoznalo ih pitam te gledam kako stavljaju na stolicu neke lijekove ,tablete i vodu. Zayn mi prilazi te pokušava se smiriti.Sigurno su trčali.

"Niall nas je zadržao.Duga priča."-govori te se hihoće.Na to Niall samo prevrče očima i iznervirano otpuhuje.Iako sam jako radoznala i da nismo u ovakvoj situaciji,vjerovatno bi ga ispitivala što se dogodilo,no nemamo sada vremena.

"Što sada mislite učiniti?"-nastavljam ispitivanje te prilazim stolici na kojoj se nalaze razni lijekovi.Zayn i Niall prilaze krevetu te bude Harry'a.Oh,ne! Sada će opet početi pričati gluposti!Gdje sam ja ovo zaglavila?

"Prvo ćemo ga staviti pod tuš da dođe sebi."-govori Niall te ga nekako uspijevaju probuditi i natjerati da ustane iz kreveta.Zateturao se par puta i sigurno bi pao da ga nisu uhvatili.Čini se da ni ovo kratkotrajno spavanje nije pomoglo.

"Što ? I onda ćete ga vezati za stolicu i zalijepiti trakom te mu prijetiti da se samostalno otrijezni?"-uzrujano sam upitala.Zašto nije mogao otići na primjer u svoju sobu? I ovako nemam mira! Oh,Bože! Što bi sad moji roditelji rekli da me vide u ovakvoj situaciji? Oh,da! Nije ih ni briga! 

"Ne,budalice! Poslije ćemo mu dati vode i lijekove te će nakon dobrog sna doći sebi."-rekao je Zayn ,a moja koža se naježila kada je izgovorio ono 'budalice'.Oke,Jade! Saberi se! Odmah,sad!

Moram misliti na nešto drugo! Huh...ummm postoje li jednorozi? Oh,prolupala sam! Definitivno!

"Zemlja zove Jade!"-Niall mi maše rukom ispred očiju te me vraća ponovno u realnost.Gledam oko sebe te uočavam da nema Harry'a i Zayn'a. Pa gdje su nestali?

"Uh,huh? "-otpuhujem te zbunjeno gledam u njega dok sjeda na moj krevet. Na moj krevet! Čini se da ovo više i nije moja soba.Pa pobugu više ju oni koriste ,nego ja.

"Zayn je sa njim u kupatilu.Stavlja mu glavu pod tuš da dođe sebi."-kao da mi je prčitao misli,odgovara na pitanje.Potvrdno kimam glavom te sjedam pored njega na krevet.Nervozno prelazim rukama po svojim hlačama prije no što mu postavljam pitanje.

"Hoćete li ga moći smjestiti negdje drugo? Znaš,i ja bi se voljela odmoriti."-pojašnjavam te on se slaže .Vrata kupatila se otvarju te iz njih izlazi Harry s mokrom glavom.Kapljice mu padaju na tlo dok ga za rame drži Zayn u slučaju da ne padne.

"Sjedi!"-govori mu na što on sjeda na obližnju stolicu.Zayn uzima lijekove i čita uputstva.Vadi nekakve tablete i pruža ih Harry'u ,skupa s čašom vode.

"Pij !"-govori mu na što on odmahuje glavom. Huh,netko nam još nije naspavan i još je uz to i tvrdoglav. Zayn uzima tabletu te mu je na silu stavlja u usta a zatim mu dodaje čašu koju on napokon prihvati i popije nekoliko gutljaja.

"Zayn,odvest ću ga u njegovu sobu.Mislim da se i Jade treba naspavati."-govori Niall na što Zayn izgovara jedno 'uredu' te Niall mu pomaže ustati nakon čega napuštaju ovojica sobu. Huh,ostala sam sada sama u sobi. Sa Zayn'om.

Storm       /One Direction Fanfiction/Where stories live. Discover now