"Jade,pa ti goriš !' - rekao je nešto glasnije. Prešao je pogledom preko mog lica te zastao na mojim očima. Nisam luda pa da ne vidim tu njegovu masku koju tako vješto krije.
"Aha. Da,baš. Misliš li Harry da cu ti povjerovati u to? Ne budi lud. Ja sam savršeno dobro! I da,molim te prestani praviti se da ti je stalo jer i ti i ja znamo da nije."- odbrusila sam mu te se pokušala odaljiti nekoliko koraka od njega. Baš u tom trenutko me je povukao još bliže sebi i stegnuo još više. Kvragu!
"Jade,ne pravi se da si jaka...jer ti to nisi."- rekao je hladno i nastavio "Vruća si i cijelo tijelo ti drhti. Znam da imaš groznicu." Nakon toga povukao me je grubo za podlakticu te krenuo prema izlazu iz kuhinje.
Gdje me sada to vodi? Opet u onu sobu? Ne,ne želim ići tamo! Pokušala sam si osloboditi ruku,ali njegov stisak nije popustao. Još jače mi je stegao ruku,te smo se uputili ka izlazu iz kuhinje. Za nekoliko trenutaka ponovno sam se našla na onom istom hodniku koji je za mene predstavljao pravi labirint.
Jednostavno mu nije bilo kraja i nikada ne bih uspjela pobjeći iz njega. Hladnoća mi je na trenutak obuhvatila tijelo na što sam se blago stresla. On je na trenutak pogledao u mene.
"Vidiš da imaš temperaturu"-izjavio je lagano se smješeći jer zna da je u pravu .
"Nije istina!"- tvrdoglavo sam mu odvratila i ljutito odpuhnula .
Nije se obazirao,samo je nastavio koračati podrumom ne obazirući se na mene. Dok smo hodali,osjećala sam se jako umorno. Samo želim leći u krevet i zaspati. Oh,šuti Jade! Nećeš valjda čupavcu dozvoliti da bude u pravu!?- javio se dosadni glasic u mojoj glavi za kojeg sam smatrala da pripada nekom starom filozofu.
Ne,naravno da mu neću to dozvoliti!
Uostalom,ja sam savršeno dobro.A ta temperatura....Stavila sam ruku na svoje čelo i primijetila da je jako vruće. Kvragu! Zaista imam temperaturu! Oh,od sad pa na dalje moram bolje paziti.
Nakon nekoliko minuta koje su trajale kao cijela vječnost,došli smo do moje sobe. Moje ćelije.
Stali smo ispred velikih metalnih vrata.Iznad njih uočila sam sivu pločicu sa brojem devet . Ali,ono što mi nikako nije dalo mira bilo je Što se ovdje prije nalazilo?
Ni sama nisam mogla to dokučiti.
Nakon kratkog škripanja prouzročenog otvaranjem vrata,ušla sam u svoju sobu koja je isto tako bila hladna.Za mnom je ušao Harry lagano ih zatvorivši ,a zatim i zaključavši. Krenula sam prema krevetu s namjerom da odspavam,no nešto me prekinulo u tome.
Harry's P.O.V.
Ušao sam nakon Jade u njezinu sobu zaključavši vrata. Iskreno,ne bih volio da se ponovi ona situacija od zadnji put kad sam ih ostavio otključanim.Mogla mi je tada pobjeći . No,kako god. Vratio sam se s mojih misli u sadašnjost i pogled uputio ka Jade koja je naglo ustala sa kreveta i uputila se prema drugom kraju prostorije. Brzim koracima ušla je u wc koji je bio u sklopu njezine sobe.Nakon nekoliko trenutaka izašla je i sporo ušla u krevet umotavši se u veliku deku.
Prekrila se njom preko glave i okrenula na lijevu stranu u namjeri da zaspi.
Toliko o tome da nema temperaturu!-pomislio sam u sebi ,na što mi se mali smješak našao na licu. Stavio sam ruke u džepove i lagano krenuo prema krevetu,držeći pogled zaključan na njoj.
Ležala je mirno i spokojno.Sigurno je jako umorna.Desnom rukom prešao sam po porekrivaču osjetivši hrapavost.Spustio sam ruku na njezino rame i lagano ju prodrmao na što se ona snena okrenula prema meni i pogledala me radoznalo smojim krupnim smeđim očima .
"Jade,ispravi se da ti mogu izmjeriti temperaturu."- naredio sam joj nešto tisim glasom. Na moje veliko iznenađenje nije se protivila. Brzo se ispravila i sjela na krevet čekajući na moj sljedeći pokret.
Iz džepa sam izvadio toplomjer za mjerenje temperature. Nikako mi nije bilo jasno zašto se ovaj stavlja u usta, a ne ispod ruke,no kako god.
Nekoliko puta toplomjer sam protresao kako bi se pravilno naštimao.Otvorila je usta,a ja sam toplomjer stavio u njih.Perverzan smješak mi se našao na licu.Stvarno trebam prestati!
Harry,smiri se!- opomenuo sam sam sebe.Pogledao sam na sat i rekao joj da toplomjer izvadi nakon pet minuta.
"Jade, hoćeš da ti donesem nešto za jesti?"- upitao sam ju nakon čega sam dobio potvrdan odgovor.Tihim koracima sam se uputio prema kuhinji.
Još jednom sam pogledao na sat.Kazaljke su točno pokazivale ponoć.
Vrijeme je za Zayn' ov i Niall'ov zadatak..
(...)
----------------------------
ZA SLJEDECI NASTAVAK -50 VOTE
-20 KOMENTARA.
Hvala svima što čitate i izvinite što nije bilo dugo nastavka. Isto vam hvala za mnogo komentara na zadnjem nastavku!
Ps.OVAJ NASTAVAK JE NAPISAN NA MOBITELU JER MI JE RAČUNAR U KVARU!
Izvinite što je kratko...
Marta xxx
YOU ARE READING
Storm /One Direction Fanfiction/
FanfictionJade Thirlwall je obična studentica koja, kao i svi drugi,živi normalno.Sve dok jednu večer ne napravi kobnu grešku koja će ju možda koštati i vlastita života.No,kakav je taj osjećaj biti kidnapovan te iste savršene večeri i biti odvezen dalje od sv...