Part 22.-She's mine!

1.1K 93 12
                                    

>>" Maybe I'm crazy,but she's mine!"<<xxx.

Čitajte moju novu priču 'The Chosen Alpha' , koju imate na mom profilu.

Harry Style's P.O.V. 

"Dobro večer! Donosimo vam najnovije vijesti! I dalje nema traga od Jade Thirlwall što predpostavljamo da otimači ju još ne misle vratiti. Albert Thirlwall ,Jade'in stric i član obitelji odlučio se priključiti potrazi. Svi su na nogama i pokušavaju doprijeti bar do sitnih detalja koji će ih odvesti do nje. Policija ,FBI,specijalci i Alberovi ljudi ju traže na svakome dijelu grada i okolice. Nadamo se da nisu zakasnili ,te da je ona još uvijek živa."-začuo se glas voditelja na televizoru. Sranje! To je ono čega sam se najviše bojao! Albert kreće u potragu! Ovo nikako ne miriše na dobro! Ako sazna gdje se trenutno nalazimo,postoji mogućnost da nas uhvati.Nismo sigurni više!Moramo se boriti!

'Igra počinje!'-sa velikom radošću navijao je glasić u mojoj glavi,dok je u rukama držao transparent sa prekriženom Albertovom glavom.Bar jednom u svome životu sam se mogao složiti sa svojom ludom savjesti te misliti isto. Bila je to dobra ideja.Eliminisati Alberta.Otkloniti opasnost.Zauvijek? Ali,nije bilo pravo vrijeme da o tome razmišljam,moramo se pripremiti.

"Niall!"-pozvao sam ga na što se trgnuo.I on je,kao i ja, cijelo vrijeme pratio emisiju.Pogledom je prešao po prostoriji te je završio na meni. Upitno me je pogledao.

"Postoji li mogućnost za prelaženje u drugu fazu? Znaš,onu što sam ti govorio neku noć."-upitao sam za savjet.Bio je to pametan potez,jer Niall uvijek dva puta promisli prije no što kaže.

"Harry,znam da si nestrpljiv ,ali nije još vrijeme za ucjene."-rekao je Niall pritom otkrivši Zayn'u moju drugu fazu: ucjenjivanje Alberta.Da,opet.No,ovoga puta bez glupiranja.No,ako Niall smatra da je još rano,poslušat ću ga.Ne želim da opet završi kao zadnji put.

"Zahuktava se."-priznao je Zayn koji je sjedio na stolici.I on je cijelo vrijeme gledao emisiju.Iz svoga desnog džepa izvukao je cigarete te jednu zapalio.Gusti dim ispunio je prostoriju ,te je čistoga zraka bivalo sve manje.Nikada nisam podnosio cigarete.Uvijek kada bi se nalazio u blizini pušaća,morao bih otići jer bi me na neki način gušile. Gledao sam u Zayn'a koji je uživao u tome te ,kada bi god ispuhao dim iz usta,pravio bi sive krugove.Oduvijek me zanimalo kako to napravi.Jednom me se čak i ponudio da me nauči tome,no naravno nisam pristao.

"Da.Mislim da bi smo od sada trebali biti oprezniji te nipošto se ne izlagati opasnosti.Vani izlazimo samo kada je to potrebno."-odgovorio sam mu nakon duže stanke.On se pri tome ustao sa svoje stolice,ugasio cigaretu te krenuo prema izlazu iz kuhinje. Otvorio je vrata spreman izaći.

"Gdje ideš?"-upitao ga je znatiželjno Niall dok je stavljao svoje noge na stol ispred njega.To im je već postala navikao.Kao i meni.Zayn se lagano okrenuo prema Niall'u.

"Idem do Jade.Znaš već, dogovor ."-odvratio mu je prije no što je pogledao prema meni i riječ 'dogovor' razigrano naglasio. Sada mu zaista ne mogu ništa.U ovo sam sam upao.Niall se na njegove riječi široko osmjehnuo,te je nedugo zatim i on ustao sa stolice.

"Zayn,čekaj! Idem i ja do Alex.Harry znaš već, dogovor ."-i on je isto izrekao te se nakon toga uputio ka izlazu.Vrata su jako zalupila ,a ja sam ostao sam u kuhinji.Samo se nadam da im se neće toliko približiti.Jer,postao sm nekako slab na njih dvije.Zaista ne znam što mi se događa,ali svaki put kad ih vidim sa njih dvojicom,dođe mi da si počupam kosu.Ni u najluđim snovima ne bih rekao da ću ja, Harry Styles brinuti za Jade ili Alex.Ili obje? Što mi se to događa?

Iznervirano sam ustao sa stolice,ugasio televizor te se uputio ka svojoj sobi,spreman pregledati ostale dokumente i pisma iz fascikle.

Zayn Malik's P.O.V.

Storm       /One Direction Fanfiction/Where stories live. Discover now