UPPFÖLJAREN TILL "Hate Me" SÅ FÖRESLÅR ATT NI LÄSER DEN FÖRST:*
//SPISE POTETEfter Jullovet (va november när boken slutade)
(Alison)
På det vita skrivbordet ligger min mobil. Gud vilken tur! Jag stoppar ner den i fickan och rusar ut ur lägenheten. Jag flyger över de stenbelagda trappstegen och skjuter upp entre dörren.
Jag skyndar mot tunnelbanestationen. Den ligger precis vid lägenheten. Jag tränger mig förbi sunkiga farbröder och snobbiga Östermalms tanter mot rulltrapporna.
Tunnelbanan rullar in på stationen och jag flyger ner för den fyllda rulltrappan. Min ryggsäck dunsar mot ryggen och jag ser frustrerat på dörrarna som om jag med hjälp av tanken skulle kunna få dem att vara uppe i några sekunder till.
Jag rusar ut på perongen och springer mot dörrarna som håller på att stängas. Jag slinker in och i samma sekund som de hårda dörrarna smäller ihop och tåget börjar rulla.
Jag tar tag I en stolpe och drar några djupa andetag. Perfekt att börja terminen med att nästan komma försent..
Min biker jacka har åkt ner och jag drar irriterat upp de över mina axlar så att min choker skär in i min hals
"fitta" fräser jag surt och lossar den.
Jag kan erkänna. Jag har förändrats. Jag har hittat mig själv. Och jag har honom att tacka för det.
Så tack..
JUPP... DET VAR BÖRJAN PÅ DENNA BOK!
ESTÁS LEYENDO
|Ignore Me| M&M PAUSAD
FanficJag ändrade dig. Du ändrade mig. Jag blev en ny person, men du fortsatte vara så fucking underbar! [2 boken i "Me" serien] Startad 23/1-17