9

1.3K 54 31
                                    

OML?! 20k på "Hate Me"?! Taaaackiii:*

(Alison)

-Måndag-

Vi går som vanligt längst den långs slingriga korridoren. Medan vi sätter krokben framför 7: orna försöker jag tänka tillbaks på vad som egentligen hände under festen.. Jag minns ju Marcus.. Inte allt jag sa men senare när jag vaknade upp i hans säng (?!) Och så har jag något svagt minne av glass...?

Och sen så minns jag mitt och Martinus samtal. Eller. Rättare sagt så minns jag att vi hade ett samtal. Jag tror att jag redan då var jävligt full.

"A?"

Jag ser upp. Tabe verkar ha sagt något till mig. Jag ser frågande och irriterande på honom. Han måste lära sig att inte sluddra som en babian!

"Jag har slagit vad med en snubbe om att du inte kan kyssa Martinus. Kan du snälla göra det? Han går där!" Ropar Tabe..

Jag är snabbt framme hos honom. Jag höjer snabbt handen och låter den piska mot hans kind så hårt jag kan!
Hans huvud flyger bakåt och jag lämnar ett stort rött märke på hans ansikte. Han skakar på huvudet och ser ursinnigt på mig.

"Jag ska mörda dig din hora!" Skriker han högt så att hela korridoren vänder sig förskräckt mot vårt håll.

Tabe höjer sin stora knytnäve och jag gör mig förberedd inför det stenhårda slaget som kommer komma. Men när hans hand endast är några få centimetrar ifrån mitt huvud knuffar någon hårt in honom i skåpen bredvid oss.

Jag ser mig snabbt om efter personen. Framför mig står han.

Marcus..

Vilka trodde Marcus?

Jag trodde först Lucas men ändrade sedan till Marcus och sedan till Martinus och sedan tillbaka till Marcus:)

Bra koll du har på dina böcker Marika!

Btw sorry för så korta kapitel men jag har inte kommit på något GOALSIGT än i denna bok så jaja. Skriv jätte gärna privat om ni har värsta feta idéen till denna bok som man kan spela på ett tag:*

Och så TAAACK för 20k på "Hate Me"

|Ignore Me| M&M PAUSADTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang