2

1.6K 60 19
                                    

HERREGUD VI ÄR 300 NU! PÅ RIKTIGT NI FATTAR INTE HUR MYCKET NI HJÄLPER MIG GENOM MITT, INTE SÅ FANTASTISKA LIV:))))

Alison)

Jag drar lätt i chockerna samtidigt som jag, som alla andra dagar passerar den stora grinden. På en och en halv termin har jag varit 3 personer.

Den populära.
Den mobbade.
Och nu.
Bad Girl...

Leah flyttade veckan efter att jag och Martinus hade brutit. Då plötsligt slutade alla idioter att mobba mig. Förutom Marcus. Det visade sig att han bara hade slått vad med den renrama idioten Noel om ett ligg med mig typ?
Lucas hade hört det av sin kompis så jag vet inte sanningen...

Jag har lagt tjejerna bakom mig. Nu har jag blivit den där 'pojk flickan' Hon som klär och beter sig som en kille. Så nu är jag en del av 'The Bad Gang'
Dem som smygröker bakom skolan, Dem som festar natten lång, Dem som alltid snackar om hur slampig någon ser ut.

Men det är ju det där. 'The Bad Gang' är uppdelad i 2 grupper. Marcus Gang mot Lucas Gang.

Och Lucas är den där nya killen. Han som bara kommer in och tar plats. Han som är född till ledare. Så han och Marcus började bråka om ledarskapet i 'The Bad Gang' Så det blev 2 grupper.

Och eftersom jag är enda tjejen över huvud taget i gruppen så är jag speciell. Jag är den som gör att Gang Lucas har en mer.

Marcus visar tydligt att han hatar mig. Men jag visar minst lika mycket att jag hatar honom.
-
"Nämen tjena A!" Min hand slår i Lucas hand och han ger mig ett av sina halva flin som så många tjejer älskar.

Jag plutar med mina vinröda läppar som svar och vänder mig mot resten av gruppen. Det är något mellan mig och Lucas. Alla vet det. Men tydligen inte jag.

Det konstiga är att Marcus bror. Mitt x.. Martinus inte är med alls. Inte i något av Gangen. Han hatar mig bara lika mycket som Marcus. Fast det är jag som borde hata honom. Han var fucking otrogen mot mig?!

"A? Fest hos Tabbe imorgon?" Frågar muskelknutten Adam som står snett mitt emot mig.

"Hallå vad tror du?!" Ropar jag högt och himlar med ögonen.

"Ha på dig något sexigt bara, annars får du inte komma in" säger Tabbe och slickar sig om läpparna.

"Jävla peddo" skrattar jag och ger honom fingret.

Lucas lägger sin muskulösa arm runt min nacke och ser med ett skämtsamt leende mot Tabbe.

"Passa dig" flinar han och blinkar.

Killarna bus visslar och stöter lekfullt till Lucas i sidan. Jag lutar mitt huvud mot hans hårda bröst och ser förstfött mig omkring.

Där står han. Vi har inte pratat sen den där november dagen.
Han har visserligen försökt men jag har stött bort honom som om han var skit.

Jag vet att han vill förklara sig. Men jag älskar inte honom. Han förstörde mitt liv.

Han ändrade mig. Jag ändrade honom. Jag är en ny person...bitch

NI SKA FÅ SVAR PÅ ALLA FRÅGOR SÅ STÄLL DEM INTE ÄNNU TACK:)

|Ignore Me| M&M PAUSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin