JAG SKRIVER PÅ EN NY BOK!
OFC EN M&M FANFIC!
DEN FINNS I MIN PROFIL OCH HETER
"You Are Perfect"
SÅ KOLLA IN DEN SÅ BLIR JAG GLAD:)(Alison)
"Danse med meg" muttrar killen framför mig. Jag försöker åter fokusera blicken men min hjärna är alldeles för full för att kunna koppla vad jag ser.
"Martinus?" Grumlar jag högljutt och börjar stapplande gå mot honom.
Jag fångas upp av hans armar och hjälper mig att återfå balansen."Nei, Marcus" suckar personen över mig och släpper snabbt min vingliga kropp.
"Marcus jag är kåt som fan" viskar jag flörtigt och trycker mig mot honom samtidigt som jag stryker min hand över hans muskulösa axlar.
"Ali? er du seriøs? Jeg tror du har festet klar" suckar Marcus och lyfter upp mig mellan sina armar.
"Fan va sexig du är" rabblar jag och fortsätter stryka mitt finger över hans kind. Jag ser inte hans ansikte för allt suddigt som sker runt omkring mig.
Han svarar inte utan börjar tränga sig fram förbi massa fulla människor
"Vart i helvete ska vi?"
"Vi ska hjem" suckar Marcus. Varför låter han så sur? Jag har väll inte gjort något.. Pistage glass är gott!
"Marcus?! Jag är så jävla kåt! Ge mig ett ligg" ropar jag och bankar lätt på hans bröstkorg.
"Jeg var ikke ment å si nei" flinar han och och ökar på sina steg. Jag ser upp på hans suddiga ansikte och försöker föreställa mig honom utan kläder.. Men jag blir så jävla sugen på pistage glass?!
"Marcus? Harru glass?" Sluddrar jag grumligt innan jag känner hur alkoholen tar över min kropp och den lilla synen jag har sakta men säkert försvinner och jag förloras i en värld av vackra färger..
-
Huvudvärk.. Bultande kropp.. Ett illamående..Jag tror att jag får fram orden spy för någon placerar något under mig när jag spyr upp gårdagens suddiga minnen.
Jag drar långsamt min hand över madrassen jag ligger på och stöter in i något, i någon. En varm bröstkorg. Trots min virriga hjärna och spysmakande mun känner jag en pirrande känsla längre ner i min kropp.
"Søver ikke du?" Frågar Marcus tyst och ser på mig med sina klara bruna ögon.
"Glömde bort att jag hatar dig" muttrar jag sluddrigt och ger honom ett svagt finger innan jag snabbt sätter mig upp. Lite för fort..
Mitt huvud dunkar hårt och mina armar är darriga. Jag känner Marcus blick när jag vingligt börjar försöka krypa mot sängkanten. Men så fort jag snuddar i marken drar han tillbaka mig.
"Ville ikke du ha ett ligg?" Flinar han och slickar sig snuskigt om läpparna. Jag ser oförstående på honom.
VAFAN?! Varför skulle jag vilja ligga med honom??
"Är du tom eller?" Fräser jag snabbt innan jag bestämt sliter bort hans grepp och snubblar utbud hans rum.
Jag hör hans fotsteg bakom mig och försöker öka takten, men resulterar bara att jag springer in i soffor och bänkar i det skumma rummet.
När jag äntligen når utgången känner jag hans hand mot min axel. Skit också!
"Släpp mig din jävul!" Ropar jag!
Istället flinar han bara mot mig och drar lekfullt i mitt hår. Jag slår undan hans arm och ser med avsky på honom.
"vi tar det Ligget en annen gang dåe" suckar han i låtsas besviken ton innan han knuffar ut mig på gatan och slår igen den stora benvita dörren!
GLÖM INTE ATT LÄSA BOKEN!
YOU ARE READING
|Ignore Me| M&M PAUSAD
FanfictionJag ändrade dig. Du ändrade mig. Jag blev en ny person, men du fortsatte vara så fucking underbar! [2 boken i "Me" serien] Startad 23/1-17