(Alison)
Sedan vänder jag snabbt på klacken. Utan att se hur han reagerar eller vad han gör. Jag låter inte honom få sista ordet..
När jag svänger förbi hörnet suckar jag lättat ut. Jag klarade det.. Jag är mig själv igen.
-
Jag är tidig till lektionen så det är endast är jag och någon tjej där. Jag sjunker tyst ner på en stol och ser ner på min spruckna mobil. Jag har inte riktigt tänkt på det jag nyss gjorde.. Det känns som om jag aldrig gjorde det. Som en dröm. En mardröm i så fall.Klockan på väggen tickar iväg och snart fylls rummet av skrikiga elever. De kastar papper runt varandra och gör att mina öron svämmar över i ord. Bänken bredvid mig skjuts slarvigt ut. Jag bryr mig inte om att titta utan drar istället fram de tusen böcker man behöver..
"Jeg låne dine babygirl"
Jag ser upp och möter Marcus blick? VAFAN gör han här?
Utan att svara riktar jag stolen åt motsatt håll och ser bestämt ut genom fönstret. Det är extremt tråkigt.. så jag ser istället ner på böckerna. Vart fan är dem?!
Min blick far upp på pojken bredvid mig som äckligt flinar samtidigt som han blinkar med ena ögat. I hans hand håller han mina böcker. Perfekt.."Ge mig böckerna din kuk" muttrar jag och drar i ilsket tillbaka dem. Han flinar bara äckligt och höjer ena handen upp i luften som en 'försvar' position.
Mer hinner han inte göra då våran lärare kommer in. Han har stora runda glasögon och är allmänt lik Harry Potter..
Rupert som han heter börjar livligt babbla om allt och jag flyter in i min egna värld. Där jag bara kan glömma Lucas, Marcus och Martinus.När jag tänker som bäst känner jag hur en varm hand lägger sig på insidan av mitt lår?! Jag rycker upp och ser ilsket på Marcus som ler ett oskyldigt leende.
"Din lilla kåta idiot!" Väser jag tyst och daskar hårt till honom på benet. Han bara slickar sig om läpparna och lutar sig närmare mig.
"du ikke kan suge meg?" Viskar han mjukt och ser sedan förväntansfullt på mig. Min blick svarar på hand fråga och vi vänder oss mot läraren igen.
"Jeg vet att du vil" flinar han tyst och tar min hand under bordet. Och jag släpper inte.
Jag blev verkligen inte nöjd.. känns som om jag inte hinner tycka att det är kul eftersom ni vill ha så många kapitel så ofta:( vet inte hur jag ska göra nu..
ESTÁS LEYENDO
|Ignore Me| M&M PAUSAD
FanficJag ändrade dig. Du ändrade mig. Jag blev en ny person, men du fortsatte vara så fucking underbar! [2 boken i "Me" serien] Startad 23/1-17