Vet ni? Jag trodde ALDRIG att jag skulle skriva det här men, jag tror att jag börjar tappa intresset för att skriva..
Eller iaf att skriva om M&M som jag inte ens gillar.
Jag älskat ju verkligen att skriva på "They call us prisoners" och jag tycker personligen att den boken känns mer levande.Jag kommer självklart inte bara sluta skriva på dem böckerna om M&M utan avsluta dem som jag tänkt, men efter det kommer jag nog ta en pausa med M&M böcker.
Hoppad ni förstår<3Sen vill jag bara säga till er i Sthlm, jag sörjer med er<3
(Alison)"Nu kommer jag ha det där för resten av mitt liv" viskade jag svagt och såg förundrat på honom.
"Nei snille" skrattade han och drog mig intill sig samtidigt som han mjukt lämnade ömma kyssar över min hjässa.Jag böjde upp huvudet för att kyssa honom men stannade mitt i min position. Rummet gungade och min mage lika så.
Illamåendet kom innan jag hunnit blinka och jag såg panikartad på Martinus framför mig. Sedan rusade jag ut ur rummet och sladdade in på toaletten.
Jag han precis öppna toalocket innan mitt mag innehåll flödade ut i toan. Jag kände hur Martinus drog undan mitt hår och jag famlade efter hans ben för att knuffa bort honom.
Att veta att han såg mig så här fick mig att må ännu mer illa. Han skyller inte behöva se mig såhär..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Ignore Me| M&M PAUSAD
Hayran KurguJag ändrade dig. Du ändrade mig. Jag blev en ny person, men du fortsatte vara så fucking underbar! [2 boken i "Me" serien] Startad 23/1-17