18.Wigilia

72 3 0
                                    

Miesiąc później..

Był już 23 grudnia. Nie opisywalam wam tamtych dni ponieważ codziennie był dom, szkoła i dom myślę, że by was to znudziło na śmierć. Dziś Max obiecal mi i Sus, że pojedziemy po choinke i ozdoby na nią. Pojechalismy do sklepu i tam wybralysmy niebiesko białe bombki oraz białe lampki. W tym roku postawilismy na te kolory dekoracji. Następnie wybralismy sie po choinke. Była megaa ale sztuczna. Nienawidzę żywych choinek. Za duzo sprzatania po nich..

***

Była jakoś godzina 12. Poszlam sobie zrobić kawe i przebrać w moje super onesie ponieważ dzis caly dzien siedze w domciu. Jedynie przychodzi do mnie Oli o 18.

O 13 zaczęliśmy ubierać choinke. Potem zaczęłyśmy z Susan ozdabiać reszte domu. Efekt końcowy był naprawdę cudowny.

Okolo 15 skonczyłyśmy wszystko i poszłyśmy robić różne potrawy na jutro

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okolo 15 skonczyłyśmy wszystko i poszłyśmy robić różne potrawy na jutro. Max pojechal po Oliviera. Jutrzejsza wigilia odbędzie się w gronie Maxa, Susan, Oliviera bo jego rodzice wyjechali, taty i mamy.

***

Godzina 17 w końcu przyjechał mój książę z Maxem. Rzucilam mu sie na szyje i go pocalowalam. Musiałam jeszcze kupic prezenty na jutro bo całkiem o tym zapomnialam. Stwierdziliśmy z Olim, że pojedziemy autobusem. Pobiegłam do gory przebrac sie w biale spodnie, czarna bluze i zrobilam lekki makijaż. Zeszlam na dół i ubralam moje superstary. Wzięłam Iphona i wyszlismy.

***

Hmm teraz myśleć co każdemu kupić. Najpierw poszlismy do sklepu z biżuteria. Maxowi kupilam zegarek a Susan przepiękna bransoletkę. Mii kupiłam dużego misia o którym zawsze marzyła. Kostkowi mojemu najlepszemu przyjacielowi kupiłam deske, zawsze o niej marzył. Oscarowi  kupiłam jakiś zestaw do kąpania. Justinowi totalnie nie wiedziałam co dać więc kupiłam zegarek oraz oprawiłam nasze zdjęcie w antyrame. Mamie kupiłam dużo świeczek ponieważ je kocha, a tacie kalendarz i cudowny długopis. Jeszcze został mój ukochany. Zauwazylam mega bluze na niego.

- Skarbie ja ide do toalety- powiedzialam
- Okej ja będę gdzies w tej okolicy.

To bylo logiczne, że idziemy kupować prezenty dla siebie. Kupilam bluze i schowalam ją do mojej torby. Gdy skończyliśmy zakupy pod galerią czekał na nas Max. Było okolo 22.

***

Olivier został dziś u mnie na noc i pakowalismy razem prezenty. Prezent dla niego spakuje jutro rano. O 24 poszlam pod prysznic. Nie wiem co on robił ale chyba szukal jakiegos filmu dla nas. O 1 byłam gotowa. Weszłam do łóżka i się do niego przytulilam. Nagle zaczelismy sie całować. Kocham jego usta sa cudowne. On jest cały cudowny.

***

Olivier pow;

Wstałem o godzinie 9 żeby zrobić mojej księżniczce śniadanie. W kuchni spotkalem Susi, która pomogła mi w jego przygotowaniu. Gdy wrocilem do pokoju spakowalem prezent dla swojej ukochanej. O 10 stwierdzilem, że ją obudze mimo to ze słodko spała. Pocalowalem ją w usta i się obudziła. Wtedy dostała śniadanie ode mnie.

Nicola pow;

O 10 obudził mnie całus w usta od mojego księcia. Dostałam także od niego śniadanko. Zjadłam, wstałam i szybko sie ubralam. Wigilie zaczynamy zazwyczaj okolo 19 wiec duzo czasu nie miałam. O 15 mieli byc rodzice. Olivier na chwile poszedł do łazienki. Wtedy spakowałam prezent dla niego. Gdy wrócił grzebalam w laptopie dla przykrywki.

O 15 przyjechali rodzice. Rzuciłam sie na nich jak małe dziecko. Gdy się rozpakowali zaczęliśmy oglądać Kevina samego w domu. O 18:30 zaczęlysmy przygotowywać stół wigilijny z mama i Susan.

***

Zasiedlismy do stołu. Ja zjadłam mało ale przynajmniej coś. Gdy wszyscy zjedli czas nadszedł na prezenty. Wszyscy ucieszyli sie ze swoich prezentów. Ja dostałam przecudowne prezenty. Od rodzicow dostałam Iphona 6s Golden Rose, od Olisia ogromnego misia i bluze. Od Maxa i Susan dostałam etui do telefonu i lustro do pokoju.

Ta wigilia była cudowna. Siedzielismy, rozmawialiśmy. Mielismy czas na spedzenie ze soba czasu i rozmowy. Za to kocham święta.

________________________

Z powodu świąt stwierdzilam ze dodam świąteczny rozdzial. Moze nie jest jakiś mega ale mam nadzieje ze wam sie podoba. Pamietajcie o zostawianiu gwiazdek oraz komentarzy. Wesołych świąt !
#niepewnaswiata

Poprawiony ✔

Nowe Życie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz