Yerin, Somi, Mark dan Jackson dah selesai membeli belah serta berseronok. Somi dan Yerin masih lagi awkward tapi apa boleh buat, Yerin perlu layan juga kalau tak nanti Somi kecik hati.
Somi dan Yerin telah beli belah di kedai baju yang comel dan bercadang untuk membeli pakaian yang mereka beli. Mark belanja sebab baru gaji hohoho😂😂 Somi memakai pakaian yang sangat feminine. Cukup membuat jejaka lalu lalang terhenti seketika. Yerin pula hanya pakai pakaian yang dia biasa pakai.
( Jeon Somi atas ni. Itu pakaian dia )
( Ini pula ialah pakaian Yerin )
Jackson: You are soooo pretty Somi!! Yerin tooo but Somi is prettier huhuh.
"Pengkhianat!" Jerit Yerin dalam hati. "Somi is prettier than meee I am 100% sure of that. Aku takkan boleh kalahkan kecantikan Somi." Puji Yerin. Sememangnya dia rasa Somi lagi lawa dari dia. 5 Kali ganda lagi lawa dari dia.Somi: Guere? Gumawooo!
Mark: Hhmm...But I still prefer Yerin. Somi pretty then, Yerin is the cutest girl ever in this world. *memuji Yerin sambil mencubit pipi Yerin*
Somi hanya tersenyum tawar kerana menyangkakan Mark juga akan pujinya. Yerin lalu menumbuk perut Mark perlahan. Mark meletak tangan kanannya keliling bahu Yerin.
- Kediaman Bts -
Sejurus je Mark dan Jackson menghantar Yerin dan Somi balik, mereka pun ke rumah mereka. Yerin mengangkat segala barang manakala Somi macam tuan rumah pulaa😂 Setan betul.
Mereka masuk je, bts telah menunggu di ruang tamu. Tak semua sebenarnya. Cuma ada Jungkook, V, Jimin dan Jhope. Yang lain mungkin masih ada kat concert.
Yerin: Eo? Awalnya? *meletak barang di ruang tamu*
Jimin: Jungkook tak sihat semula. Dia perlukan Somi.
Somi pun berjalan ke arah Jungkook sambil memegang dahi Jungkook. "Wahh panasnya dahi kau!" Kata Somi. Jungkook tersenyum lemah sambil memandang Somi.
Jungkook: You're so pretty.
Keadaan menjadi silencee seketika....
Jhope: Awk....Ward. *janggal*
YOU ARE READING
[C] vampire Kiss S.2 (BTS)
VampirosThis is the second season for vampire kiss. Kalau readers nak tahu jalan ceritanya dari awal, baca lah vampire kiss season 1.