Fred Weasley ~ Crush
------------
Request van Potternerdd.
Okeee hier ben ik dannnn!! Ik zou heeeeeel erg graag een Fred Weasley oneshot willen hebben met zin #15 erin
------------
Ik hoop dat je het leuk vindt! Prompt 15 is dikgedrukt!
------------
[Y/N] betekent jouw voornaam en [Y/L/N] betekent jouw achternaam. Als je dit tegenkomt in het verhaal, moet je jouw eigen naam invullen zodat het lijkt dat jij de hoofdrolspeelster bent.
Imagine...
Het was kerstavond en mevrouw Weasley was druk bezig in de keuken om het een onvergetelijke avond te maken. Je had hulp aangeboden, maar ze stond er op dat je moest uitrusten van de lange reis. Je liep via de kronkelige trap naar boven en hoorde stemmen komen uit de kamer van Harry en Ron. Je klopte op de deur en plots hielden de stemmen op. De deur ging open en Ron keek je aan.
'Oh, jij bent het maar,' zei hij opgelucht.
'Kom ik ongelegen?' vroeg je aan hem. Hij keek over zijn schouder naar Harry en Hermione die tegenover elkaar op de grond zaten. Ze reageerden allebei niet, dus wist je al genoeg. 'Ik kom later wel terug.' Ron gaf je een pijnlijke glimlach en sloot de deur weer. Zodra je wat stappen van de deur af zette, begon het gefluister weer opnieuw. Je was nu al een aantal jaar bevriend met het trio, maar op de één of andere manier leken ze je niet te vertrouwen. Je wist dat het aan Hermione lag, want ze was bang dat je op Ron uit was. Ze wist echter niet dat je alleen oog had voor een andere Weasley, maar dat zou je nooit met haar delen. Voor zover je wist, was er maar één iemand die van jouw crush afwist.
'Hee, [Y/N]' zei Ginny uitbundig. Ze stond in haar deuropening en wuifde je naar binnen. 'Zijn ze weer geheimzinnig aan het doen?' Je knikte somber, maar je besloot om er verder niet veel aandacht aan te besteden. Ginny zuchtte overdreven en liet zich op haar bed vallen.
'Zo kan ik Harry nooit voor mezelf krijgen,' zei ze. Je glimlachte.
'Die tijd komt nog wel. Als alles rustig is,' zei je geruststellend. Ginny ging weer rechtop zitten en streek haar haren glad. 'Over liefde gesproken... Hoe gaat het met loverboy?' zei ze terwijl ze haar wenkbrauwen suggestief op en neer bewoog.
'Hij weet nog van niets,' zuchtte je gefrustreerd. 'Maar ik ben ook niet van plan om het tegen hem te zeggen. Hij moet de eerste stap zetten.'
'Maar dan gebeurt er nooit iets!' riep Ginny. 'Hij weet toch niet wat jij voelt?'
'En ik weet ook niet wat hij voelt! Hij ziet me gewoon als zijn kleine zusje.'
'Wie ziet je als zijn kleine zusje?' zei een zware stem vanuit de deuropening. Je schrok zo erg dat je achterover van Ginny's bed af viel. Je krabbelde overeind en zag tot je grote geruststelling dat het enkel George was. Je blies opluchtend je ingehouden adem uit en ging weer rustig zitten. 'Over wie hebben jullie het?' vroeg George terwijl hij leunde tegen de deurpost.
'Niemand,' zei je snel.
'Uhu, tuurlijk,' lachte George. 'Ik weet niet wat hij voelt. Hij ziet me als zijn zusje' imiteerde hij.
'Zo klink ik niet!' protesteerde jij. Ginny begon harder te lachen.
'Nou,' begon George. 'Laat ik dan maar een aantal opties wegstrepen. Het moet een Weasley zijn, aangezien je bang bent dat je als "zusje" gezien wordt.' Bij het woord zusje maakte hij aanhalingstekens met zijn vingers in de lucht. 'Dan blijven er maar een beperkt aantal mensen over. Bill en Charlie zijn het niet, want die heb je nog nooit in het echt gezien. Percy is een enorme klootzak. Ron kan het niet zijn, want je wilt natuurlijk wel een fatsoenlijk vriendje zonder gebreken. Ginny valt helaas ook af, want je had het over een 'hij'. Dus dan blijven Fred en ik over,' zei hij betweterig. Je kreeg het een beetje benauwd en schudde niet overtuigend je hoofd.
JE LEEST
Harry Potter One-Shots & Imagines
FanfictionIn dit boek bepalen jullie, de lezers, waarover ik ga schrijven. Bij sommige fanficties wacht je te lang op het einde. Daarom schrijf ik Harry Potter One-Shots en "Imagines" over jullie favoriete onderwerpen en personages! Wil je een romantische one...