George Weasley ~ Onder invloed
------------
Request van gryffindor_hatter.
1.george weasley
2.george en de ik persoon zitten in het zelfde jaar en worden verliefd iemand gebruikt een liefdesdrankje op haar hij word gekwetst maar ze komen terug samen uiteindelijk #10#14#18#21#40#76 alvast heel erg bedanktt
------------
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven. Hopelijk vind je het leuk!
[Y/N] betekent jouw voornaam en [Y/L/N] betekent jouw achternaam. Als je dit tegenkomt in het verhaal, moet je jouw eigen naam invullen zodat het lijkt dat jij de hoofdrolspeelster bent.
...
'Het kan gewoon niet fout gaan!' riep Fred uit. Hij liet zich achterover op George's bed vallen, die met zijn handen in zijn haar zat.
'En wat nou als ze erachter komt dat ik het gedaan heb? Dan wordt ze woedend en maak ik sowieso geen kans meer!' riep hij terug.
'Dan geef je mij toch gewoon de schuld. Het zal niet de eerste keer zijn,' zei Fred ongeïnteresseerd.
De grootvadersklok, in de Common Room beneden, begon te slaan. Het ontbijt werd opgediend in de Great Hall en de jongens renden de trappen af. Het kleine flesje met liefdesdrank in George's gesloten vuist gedrukt.
~*~*~
In de Great Hall was het ontbijt al begonnen en de meeste tafels zaten al halfvol. Je zat samen met Katie en Angelina en jullie kletsten over de lessen van de komende ochtend.
'Goedemorgen, dames,' zei Fred terwijl hij samen met zijn broer naast je kwam zitten.
'Hoi, Fred en George,' zei je nog half slaperig.
'Zo, zo,' lachte Fred. 'Iemand heeft slecht geslapen.' Hij gaf George een elleboog die het flesje tevoorschijn pakte. Fred probeerde je aan de praat te houden zodat George onopgemerkt de inhoud van het flesje in jouw glas kon gieten. Hij keek snel om zich heen of iemand hem gezien had en zag dat Angelina met grote ogen zijn kant op keek. Ze wilde haar mond opendoen, maar toen Fred naar haar knipoogde was ze stil. George kon zijn broer wel zoenen. Niet dat hij dat zou doen. Maar in principe...
George keek gespannen toe, toen jij het glas naar je mond hief. George's mond ging langzaam open toen jij de inhoud naar binnen goot. Nu hoefde hij enkel te wachten en het liefdesdrankje zou werken. Je slikte je drankje door en veegde je mond af.
'Nou, dames. Ik denk dat wij maar alvast moeten gaan lopen. De weg naar Herbology is zo lang,' zei je kalm. George keek verbaasd toe. Het had moeten werken. Hij keek toe hoe jij opstond samen met Angelina en Katie en verdween tussen de studenten.
'Maar,' zei hij verslagen. 'Het had moeten werken.'
'Wat vreemd,' zei Fred bedachtzaam.
'Waarom werkte het niet?' vroeg George paniekerig.
'Misschien hebben we iets fout gedaan?' stelde Fred voor. 'Laten we naar de bibliotheek gaan om te kijken of we misschien een stap hebben overgeslagen.'
De broers renden zonder hun ontbijt op te eten naar de bibliotheek. Ze zochten naar hetzelfde boek dat ze gebruikt hadden om het drankje te brouwen. Toen ze het boek gevonden hadden, zochten ze naar een rustig plekje waar niemand ze kon storen.
Fred las alle stappen hardop voor, terwijl George voor zichzelf checkte of ze de betreffende stap hadden uitgevoerd.
'We hebben alles goed gedaan,' zei hij na een tijdje. 'Misschien ligt het aan [Y/N]? Misschien is ze immuun voor liefdesdrankjes?'
'Onzin!' riep Fred uit. 'Weet je nog toen we Percy een liefdesdrankje hadden gegeven? Toen hij zijn liefde verklaarde aan de kabouter in onze tuin?'
George grinnikte.
'Als het bij Percy lukt, lukt het bij [Y/N] zeker!' stelde hij zijn broer gerust.
De rest van het lesuur gingen ze op zoek naar boeken over uitzonderingen bij brouwsels. Ze sloegen het ene naar het andere boek open, totdat ze iets bruikbaars gevonden hadden.
'Hier!' riep Fred uit. Hij wees naar een paragraaf uit het Potions-boek.
'Bijzonderheden en uitzonderingen van liefdesdrankjes,' las George voor. De eerste regels stelden niet veel voor. Het ging vooral over fouten tijdens het brouwen. Maar toen kwam George iets eigenaardigs tegen.
'Wanneer de drinker niet verliefd wordt na het drinken van een liefdesdrankje, kan dat verschillende redenen hebben. Zo kan de desbetreffende persoon eerder een tegenwerkend drankje hebben gedronken. Een andere voorkomende reden is dat de persoon in kwestie al verliefd is op de gever van het drankje.' George keek zijn broer met grote ogen aan. Fred rukte het boek bij George vandaan.
'Wanneer de drinker al verliefd is, zal het liefdesdrankje geen effect tonen!' riep Fred lachend uit. 'Man! Ze vind je leuk!' George wilde antwoorden, maar in zijn ooghoek zag hij een woedende [Y/N] op hen afstormen.
'Angelina vertelde me net dat jij iets in mijn drinken hebt gedaan!' riep ze met een wijzende vinger in de richting van George.
'Wat?' vroeg George verstomd.
'Wat heb je in mijn drinken gedaan!' riep [Y/N]. 'Ik wil niet weer dat mijn haar een andere kleur krijgt, of mijn hoofd weer opzwelt. Geef me een tegendrankje!' George kwam eindelijk weer bij zinnen.
'Het was een liefdesdrankje,' zei hij grijnzend. Je haalde opgelucht adem.
'Nou, het heeft niet gewerkt, dus misschien moeten jullie iets beter opletten bij Snape,' zei ze. George en Fred keken elkaar aan en Fred sloeg zijn armen over elkaar.
'Oh, wij hebben niets verkeerd gedaan, kleine [Y/N],' lachte Fred. George grinnikte.
'Zoals ik al zei, het heeft niet gewerkt,' zei je terug. Fred pakte het boek op en kuchte even voordat hij begon voor te lezen. Al die tijd verliet George's blik jouw gezicht niet.
'Een andere voorkomende reden is dat de persoon in kwestie al verliefd is op de gever van het drankje. Wanneer de drinker al verliefd is, zal het liefdesdrankje geen effect tonen,' zei Fred met een zeurderig stemmetje. Hij stond op en gaf George een schouderklopje.
'Pak ze, tijger,' lachte hij. Je bleef versteend staan.
'Dus,' zei George grijnzend.
'Dit betekent niets,' zei je snel.
'Oh?' vroeg George uitdagend. 'Weet je het zeker? De wetenschap liegt nooit.'
'Sinds wanneer geef jij iets om de wetenschap.'
'Sinds de wetenschap mij vertelde dat jij me leuk vindt.' Je zuchtte diep en je handen begonnen te trillen.
'Wrijf het er maar in,' zei je verlegen. George stond op en liet zijn houten stoel achter zich vallen. Hij nam je handen voorzichtig vast.
'Hee, het is oké. Ik vind jou ook leuk,' zei hij geruststellend.
'Maar-'
'Waarom denk je dat ik je onder invloed van een liefdesdrankje probeerde te brengen,' zei George. 'Ik wilde weten hoe het voelde om door jou geliefd te worden.'
'George,' zei je zacht. 'Dat is zo lief, op een fucked up manier.'
'Ja, je kent me,' lachte hij.
'Idioot,' lachte je terug terwijl je hem een speelse duw gaf.
'Hee, maar ik ben wel jouw idioot.' En met die woorden werd de ruimte tussen jullie alsmaar kleiner.
[A/N]
Hee guys. Laat weten wat jullie ervan vonden zodat ik jullie feedback kan gebruiken!
Love,
Clementine
JE LEEST
Harry Potter One-Shots & Imagines
FanfictionIn dit boek bepalen jullie, de lezers, waarover ik ga schrijven. Bij sommige fanficties wacht je te lang op het einde. Daarom schrijf ik Harry Potter One-Shots en "Imagines" over jullie favoriete onderwerpen en personages! Wil je een romantische one...