Remus Lupin ~ Trouble
------------
Request van robinxstories.
1. Remus Lupin (op HOGWARTS)
2. 55,56 & 39 ❤️
Miep, ik bedacht opeens een cool verhaal 😂:
De ik persoon zit in Ravenklauw en die is heel cool. Opgeve moment krijgt de ik persoon ruzie met Sirius en James, omdat ze zichzelf helemaal cool vinden(Sirius en James). En dan gaat Remus zich ermee bemoeien (because het zijn zijn vrienden) en dan wordt de ik persoon helemaal agressief. Op het einde kust Remus haar, en dan is het liefde ❤
------------
Ik hoop dat je het leuk vindt! De prompts zijn dikgedrukt!
------------
[Y/N] betekent jouw voornaam en [Y/L/N] betekent jouw achternaam. Als je dit tegenkomt in het verhaal, moet je jouw eigen naam invullen zodat het lijkt dat jij de hoofdrolspeelster bent.
Imagine...
Alles zat je mee. Je was een Ravenclaw, Prefect en de slimste uit jouw jaar. Je had vrienden uit alle afdelingen van Hogwarts, zelfs de Slytherins deden aardig tegen je. Je probeerde altijd zo vriendelijk mogelijk tegen iedereen te doen, maar de Marauders waren je beste vrienden. Je kon altijd lachen om de jongens. Hun pranks zorgden altijd voor een lach op je gezicht... behalve vandaag.
James en Sirius stonden tegenover Severus Snape met hun handen in hun broekzakken. James nam zijn staf tevoorschijn en zwaaide er nonchalant mee rond. Zelfs vanaf een behoorlijke afstand kon je zien dat dit gegarandeerd fout zou gaan. Je begreep in eerste instantie al niet waarom de jongens Snape zo erg haatten. Snape was een stille jongen. Hij zat vaak naast je in de bibliotheek en hij had nog nooit een kwaad woord gezegd.
Je liep op de groep af en je pas versnelde toen Snape plots op zijn kop in de lucht hing.
'James! Stop!' riep je naar hem. James en Sirius keken om naar het plotselinge geluid.
'Oh hallo, [Y/L/N],' zei Sirius grijnzend. 'Kom je ook naar de voorstelling kijken?'
'Nee, ik kom-' Je maakte je zin niet eens af en trok woest je staf tevoorschijn. Je verbrak de spreuk die James op Snape had uitgesproken en zorgde ervoor dat Severus heelhuids weer op de grond stond. Je gaf Snape een zetje richting het kasteel en draaide je om naar het tweetal dat in lachen uitbarstte.
'Vinden jullie dit nu echt grappig?' zei je kwaad.
'Het was hilarisch!' riep Sirius uit. Hij greep zijn buik vast en viel bijna achterover van het lachen.
'Ik kan jullie hiervoor straffen,' zei de Prefect in je. 'Ik kan huispunten van Gryffindor afpakken!'
'Oeh, wat zijn we bang,' zei James plagend. Je werd alsmaar kwader. Je wangen werden rood en je beet je tanden op elkaar. Plots hoorde je een rustige stem achter je.
'Wat is er aan de hand?' Je draaide je om en zag Remus. Zijn verschijning zou je normaalgesproken doen glimlachen, maar nu maakte hij alles alleen maar erger.
'Nou,' zei je woedend. 'Jouw vrienden hebben Snape zojuist ondersteboven opgehangen.'
'Het was fantastisch, Remus,' onderbrak Sirius. 'Je had er bij moeten zijn.'
'Ze hadden geen reden om het te doen!' riep je steeds harder.
'Als er de volgende keer nog zoiets gebeurd, ben ik er om ze te stoppen,' zei Remus kalm. Hij hield je bovenarmen vast en dwong je rustig te blijven ademen.
'Maak geen beloftes die je niet kunt houden,' siste je in de richting van James en Sirius.
'Maar, Remus,' begon James. 'We hadden wel een uitstekende reden om Snape te plagen. Hij zei iets lelijks over Lily. Dat kan niet ongestraft blijven.' Remus gaf zijn vriend een schouderklop en een oprechte glimlach.
'Begrijp ik,' fluisterde hij. 'Ga maar naar de Common Room. Ik handel [Y/N] even af en dan wil ik er alles over horen.' Remus dacht dat hij het zacht genoeg gezegd had om jou niet te kwetsen, maar je had zojuist alles gehoord.
'Meen je dit? Keur je hun gedrag goed?!' riep je uit. 'Ik dacht dat jij anders was Remus, maar blijkbaar ben je net zo'n kleuter als die twee.' Remus fronste zijn wenkbrauwen en deed zijn mond open om iets te zeggen, maar Sirius was hem voor.
'Wow, [Y/N],' zei hij met zijn bekende grijns. 'Volgens mij ben je vanochtend jouw chill-pil vergeten. Het lijkt mij verstandig om een warm bad te nemen, junkfood te eten en je prioriteiten te overdenken. Snape verdiende het.'
'Bedankt voor jouw mening. Alleen vroeg niemand erom, dus zeg de volgende keer liever niets. Dit is nu tussen mij en Remus.' Sirius gaf Remus een schouderklop en vluchtte met James weg.
'Sterkte Moony!' riep James nog over zijn schouder terwijl hij naar het kasteel sprintte.
'Ik snap niet dat je hun treitergedrag goedkeurt,' zei je iets rustiger. Remus knikte schuldig. Zijn chocoladekleurige ogen vonden die van jou.
'Ze probeerden gewoon wat lol te hebben,' antwoordde hij.
'Jij noemt dat lol!' kaatste je terug. Je raakte weer helemaal opgefokt en begon te ratelen over van alles en nog wat. Remus zuchtte even, maar er ontstond een speelse blik in zijn ogen.
'...soms begrijp ik echt helemaal niets van jou, Remus Lupin...'
Remus staarde naar jouw gezicht. Je wenkbrauwen waren lichtjes gefronst. Je wangen waren rood van opwinding. Plukjes haar vielen uit je ingevlochten haren.
'... en dan denk ik: Waarom grijpt hij niet in?...'
Remus keek verder. Je ogen sprankelden door de passie achter de woorden die je sprak. Je perfecte lippen gingen op en neer, maar Remus begreep geen woord.
'... Luister je nog wel?...'
Remus had er genoeg van. Hij greep jouw hoofd beet en dook naar voren. Jullie lippen kwamen halverwege samen. Alle adem werd je ontnomen. Verrast staarde je naar zijn gezicht, dat wel heel dichtbij was. Zijn ogen waren gesloten, waardoor ook jouw ogen langzaam dicht vielen. Je handen lagen op zijn biceps en je voelde zijn spieren samentrekken. De kus mocht voor jou veel langer duren, maar het verlangen naar zuurstof werd steeds heviger.
Remus' lippen lieten je los, maar zijn blik hield je vast.
'Dat was...'
'-Wow' vulde je voor hem in. Hij lachte hardop.
'Dat kun je wel zeggen,' fluisterde hij buiten adem. 'Je smaakte naar chocolade... Wacht, heb jij mijn reep opgegeten?' Je mondhoeken krulden omhoog bij de gedachte aan zijn chocoladereep. Remus had een geheime voorraad in zijn nachtkastje, die plots niet meer zo geheim was.
'[Y/N]?' vroeg hij met een groeiende glimlach. Je liet een neplachje klinken en voor hij het wist, rende je lachend terug naar het kasteel.
'[Y/N]!' hoorde je achter je. Je giechelde en sprintte zo hard als je kon.
Maar het was niet snel genoeg.
Twee armen tilden je op en zwierden je in het rond.
'Volgens mij moet ik een nieuwe schuilplaats gaan zoeken voor mijn chocolade,' fluisterde Remus in je oor.
'Nee hoor,' lachte je. 'Ik zal het tegen niemand zeggen.' Remus kuste je op je voorhoofd en liet jullie zacht in het gras vallen. Jullie spendeerden de hele middag in het gras. Boven jullie, in de Gryffindor toren, zaten twee jongens met enorme grijnzen naar hun kaart te kijken. De namen 'Remus en [Y/N]' stonden voortdurend bij elkaar. Sirius en James keken elkaar aan.
Mischief Managed...
[A/N]
Mocht er verwarring zijn -> Er zijn drie one-shots geüpload, waardoor Wattpad soms flipt! Lees hiervoor de Neville fanfic, of de Draco fanfic hierna.
JE LEEST
Harry Potter One-Shots & Imagines
FanfictionIn dit boek bepalen jullie, de lezers, waarover ik ga schrijven. Bij sommige fanficties wacht je te lang op het einde. Daarom schrijf ik Harry Potter One-Shots en "Imagines" over jullie favoriete onderwerpen en personages! Wil je een romantische one...