George Weasley ~ Ruzie
------------
Request van Indyyytjeee.
Holy meat balls super leuk oke hier komt het hoor ;)
1. George Weasley
2. De ik persoon is super populair in Slytherin en George Weasley is natuurlijk super populair in Gryffindor. Ze worden steeds mee verliefd op elkaar zonder dat ze het door hebben. Op 'n avond zit de ik persoon bij het zwarte meer, George komt langs haar zitten en ze beginnen eerst te praten. Dan krijgen ze n ruzie en dan ineens zoenen ze. Met de zinnen #10, #11, #14, #15, #18, #20, #25, #35, #36, #39, #45, #54, #74, #75. Ze hoeven er natuurlijk niet allemaal in, want het is best wel veel. Maar een paar zinnen erin doen is wel leuk denk ik. Alvast bedankt!
------------
Ik heb het verhaal wat aangepast. Sorry daarvoor. Hopelijk vind je het nog steeds even leuk![Y/N] betekent jouw voornaam en [Y/L/N] betekent jouw achternaam. Als je dit tegenkomt in het verhaal, moet je jouw eigen naam invullen zodat het lijkt dat jij de hoofdrolspeelster bent.
...
Een les van Snape was altijd het hoogtepunt van mijn dag. Niet zozeer om de inhoud van de les, maar meer over zijn manier van lesgeven. Ik kon achterover leunen en kletsen met vriendinnen, terwijl Gryffindors daarvoor afgebrand werden.
'10 punten van Gryffindor, Johnson.'
'Maar professor!'
'20 punten.'
'[Y/N] heeft haar benen al de hele tijd op de tafel! Ik deed het voor de grap!'
'30.' Alicia tikte haar vriendin aan en zorgde dat ze haar mond hield. Angelina keek woest naar de hoek waar ik zat. Ik glimlachte en zwaaide naar haar, waardoor ze nog geïrriteerder raakte. Ze kreeg een schouderklopje van Fred Weasley, maar het leek haar weinig te doen. Ik grinnikte en veegde wat haar uit mijn gezicht. Plots voelde ik iemand naar me kijken. Ik keek weer naar de Gryffindor-hoek en zag George staren. Ik hief een wenkbrauw op en hij mompelde iets naar me.
'Gaat het, [Y/L/N]? Je lijkt afgeleid?' Graham Montague, de Slytherin Chaser, zat een tafel voor me en volgde mijn blik.
'Nee, niets bijzonders. Gewoon een stel Gryffindors.' Graham lachte en draaide zich weer om in de richting van Snape. Ik wierp nog een blik op de Gryffindors en zag dat George woest weg keek.
De rest van de les ging net zoals alle andere lessen. Het brouwen van drankjes was niet echt mijn sterkste kant, maar gelukkig hielp Graham vaak mee. Soms gaf hij me een deel van zijn overgebleven gesneden ingrediënten, zodat mijn resultaten net iets beter werden.
Snape maakte een rondje door de klas en begon met zijn keuring. Zijn minachtende blik viel op het brouwsel van George.
'Wat is dit, Weasley?' vroeg hij ongeïnteresseerd.
'Het brouwsel van vandaag?' zei George, niet geheel zeker van zichzelf. Snape's bovenlip krulde en hij krabbelde een cijfer op perkament.
'Ik heb het tenminste zelf geprobeerd,' zuchtte George.
'Wat bedoel je, Weasley?'
'Sommige mensen laten hun brouwsel door anderen maken,' spotte hij. 'Ik ga natuurlijk geen namen noemen, [Y/N], maar een aantal mensen, [Y/N], gebruiken hun charmes op het andere geslacht om een hoger punt te krijgen, [Y/N].'
JE LEEST
Harry Potter One-Shots & Imagines
FanfictionIn dit boek bepalen jullie, de lezers, waarover ik ga schrijven. Bij sommige fanficties wacht je te lang op het einde. Daarom schrijf ik Harry Potter One-Shots en "Imagines" over jullie favoriete onderwerpen en personages! Wil je een romantische one...