"Alo Deniz."
"Buyrun. Bir sorun mu var?"
"Hayır... Sadece biraz konuşmak istiyorum seninle. Mümkün mü?"Saçlarımı karıştırıp telefonu kulağımdan çektim ve saate baktım. Tahmin ettiğim kadar erkendi gerçekten.
"Tabii... Yarım saate kadar çıkabilirim evden."
"Tamam sizin sitenin önünden alırım seni."
Yavaşça yatağımdan kalktım. Güneş henüz odamın tamamını aydınlatamamıştı bile. Sessizce çıkıp banyoya yol aldım. Betül'ün kapısı açıktı, huzurla uyuduğunu görünce gülümsedim.
Banyodan çıktım, üzerimi giyindim. Deri ceketimi ve üç beş ufak eşyamı alıp evden çıktım. Sabah ayazı için ürpermesine sebep olmuştu, ellerimi ceplerime sokuşturdum.
Korna çalmasına ya da kapıyı açmasına gerek yoktu, arabasını da kendisi gibi iyi tanıyordum.
"Günaydın."
"Günaydın Zafer bey."
"Sabah sabah rahatsız etmek istemezdim." dedi kaşları çatık yola bakıyordu.
"Önemli değil."
"Şuradaki çay bahçesine çekiyorum. Bu saatte açılmıştır. Rahat konuşuruz."
"Pekala."dedim camdan dışarı başımı çevirip.
Küçük sakin güzel bir yere varmıştık. Zafer bey bize iki çay söyledi.
"Deniz nereden başlayacağımı bilemiyorum. Önce sorayım her şey yolunda mı? Bir ihtiyacınız var mı?"
"Teşekkürler yeterince yardım ediyorsunuz. Betül'ün de gelmesini kabul ettiğiniz için minnettarım."
"Önemli değil. Siz bana yardım ettiniz benim de size yardım etmem gerek. Bu arada Kenan'ın mahkemesi netleşmek üzere. Muhtemelen ömrü boyunca çıkamayacak. "
"Umurumda değil. Gerçekten dinlemek istemiyorum."
"Ama dinlemelisin. İtiraf eden adamları var. Ama susanlar da çok Deniz. Kim size nasıl zarar verebilir biz de bilmiyoruz. Tedbirli olmaya mecburuz. "
"Merak etmeyin. Kendi kendimizi koruyabiliriz. Sorun olmayacaktır bu saatten sonra. "
"Haklısın. Siz gerçekten güçlü çocuklarsınız. Ama yine de bazı önlemler almamız gerek. Mesela hepinizi aynı liseye yazdırmamalıyız. Betül'ün ailesini de düşünürsek aynı lisede olmamanız daha iyi."
Siktir dedim kendi kendime adam haklıydı. Kabul etmek istemesem de adam haklıydı.
"Bari... Bari Emre'yle onu aynı yere yazdırsanız. En azından birbirlerini kollayabilirler."
"Olabilir. Ama senin de yalnız kalmanı istemem."
"Sorun değil ben idare ede-"
"Banu'yla beraber yazılmanızı istiyorum. "
"Banu mu?!"