3.Poglavlje

259 27 1
                                    

- "Odkud vas?"upitao ih je Niall

"Dogovorili smo se da ćemo gledati tekmu kod tebe"rekao je Harry

"A da zaboravio sam. Nisam nam ništa pripremio zaboravio sam na to potpuno. Hoće ko otić pokupovat šta?"upitao ih je Niall

"Hoću ja"rekla je Hana te smo je svi pogledali i odvalili se smijat

"Idem ja"rekao je Liam te je ustao i počeo oblačiti jaknu. Takođe i Hana je počela oblačiti jaknu.

"Gdje ćeš ti mlada damo?"upitala sam je te je ona otišla do Liama

"Idem sa Liamom"rekla je

"A jesi pitala možeš li?"upitala sam je,a ona je došla do mene

"Mogu li ići sa Liamom?"tako je slatko to rekla

"Smetat ćeš mu bebo"rekla sam

"Neče ozbiljno baš bi volio da ide jer nije s njom smor"rekao je Liam

"Eto vidiš mama"rekla je te sam nesigurno pogledala u Nialla

"Liam je daddy u našem bendu. Vjeruj mi ništa joj se neče desiti"rekao je Niall te sam ja otpuhnula

"Uff uredu,ali budi fina"rekla sam iako mi nije bilo lahko je pustiti samu sa momkom kojeg sam upoznala prije nekih 10 minuta? 15?
Ubrzo su otišli te je Niall sjeo pored mene

"Ne brini se bona. On je dobar momak,brine se o nama uvijek a tek o maloj djeci. U dobrim je ona rukama. Ne brini se lutko"rekao je. Čekaj. Rekao je lutko? Ma to je samo ono kao da me utješi. Jel tako?

_______________-

"Am dečki hoćete da vam nešto spremim da jedete?"okrenula sam temu

"Reći ću ja gospođi El da napravi nešto ne moraš se ti patiti. Sjedi i uživaj"rekao je Niall

"Ali.."prekinuo me je

"Rekao sam da će ona napraviti nešto. Nemoj se brinuti oko toga"otpuhnula sam te klimnula glavom. Ustala sam te otišla u kuhinju. Neka starija gospođa je stavljala prljavo suđe u mašinu za suđe.

"Zdravo"rekla sam te se ona okrenula i osmjehnula se

"Zdravo. Želiš li nešto da popiješ? Jesi gladna?"upitala me je.

"Ne, hvala samo sam htjela da vas upoznam. Niall mi je rekao da vi ovdje radite pa... Uglavnom ja sam Jane."prišla sam te joj pružila ruku.

"Drago mi je ja sam El"prihvatila je moju ruku. Ova gospođa mi izgleda tako fina i prijatna.
Sjela sam na stolicu te gledala TV koji je bio na zidu(u kuhinji).

"Čula sam da imate kćerku. Mislim vidjela sam kada ste prolazili pored kuhinje"započela je priču

"Da,Hana se zove"sa osmjehom sam rekla. Da li je ona sad dobro? Jel smeta Liamu? Jel priča previše?

"Slatka je stvarno. Kada ona dođe napravit ću joj pahuljice da jede ako hoćete"a kako je fina

"Molim vas da me ne persirate pa puno mlađa sam od vas i da naravno da možete"rekla sam

"Prestat ću samo ako i ti mene prestaneš persirat. Osjećam se baš staro"nasmijala sam se te klimnula glavom.

"El danas je ta neka utakmica pa sam mislila da napravimo neku večeru da mogu dečki pojest"rekla sam

"Pa naravno da mogu napravit ću sve šta ti padne na pamet."rekla je. Zar je mislila da ću dozvolit da ona sama pravi večeru a ja da joj govorim šta da pravi?

"Uredu ali ja ću vam pomoć može? Pošto dečki pričaju o nečemu a meni dosadno,brinem se o Hani"klimnula je nesigurno glavom.
Počele smo praviti i ubrzo je došao Liam sa Hanom.

"Mama mama vidi šta mi je striček Liam kupio"dotrčala je do mene u kuhinju zajedno sa Liamom. U ruci je imala malog zeku i čokoladu u ruci.

"Jesi se zahvalila?"čučnula sam te je zagrlila.

"Jesam. Idem ja kod Nialla da mu pokažem"otrčala je u dnevnu sobu

"Liam stvarno nisi trebao"rekla sam te uzela mu kese iz ruku.

"Daj ba Jane to je sitnica"rekao je i nestao iz kuhinje.

"Dobar je on"rekla je El te sam se okrenula prema njoj te se osmjehnula. Iz kese sam počela vaditi stvari i uz njenu pomoć stavila sve namjernice u ormariće.
Nakon sat,sat i po vremena smo završile jelo te smo postavile sto. Otišla sam u dnevnu sobu i vidjela kako momci gledaju utakmicu a Hana se igra na mobitelu.

"Hana čiji je to mobitel?"upitala sam je sjedajući pored nje

"Moj"rekao je Harry te sam klimnula glavom.

"Mama vidi ova igrice mogu obuć barbiku i može vozati kola"počela je skakat

"Hana ostavi mobitel i zahvali se Harryu idemo mi gore u sobu da mi ispričaš šta ste ti i Liam sve radili"smetala je momcima. Ostavila je mobitel na sto i potrčala iz dnevne.

"Još koliko ima do kraja utakmice?"upitala sam Nialla

"Nekih 20 minuta"rekao je

"Kada se završi idite u kuhinju da jedete dok ja Hanu okupam"klimnuo je glavom te sam otišla za Hanom u našu sobu.
Okupala sam je te joj očešljala i osušila kosu i obukla u piđamu.

"Hana budi u sobi dok se i ja okupam uredu? Nemoj izlaziti iz sobe brzo će mama"rekla sam joj te uzela donje rublje i obične helanke i neku crvenu majicu.
Brzo sam se i ja okupala te prosušila kosu. Kada sam sve završila izašle smo iz sobe te se uputile prema trpezariji. Oni su taman sjedali na stolice kada smo mi ušle. Niall je sjedio na čelu stola,pored njega Harry te Louis a sa druge strane Liam. Sjele smo pored Liama te nam je El izvadila da jedemo.

"Mama vidi pada kiša"rekla je Hana.

"Gospodine Horan ja idem sada kući prije nego što padne jače kiša"rekla je El te je on klimnuo glavom i ona je izašla iz kuhinje a zatim iz kuće.
Počeli smo jesti svi.

Kada smo završili ja sam ustala te pospremila sve što smo jeli. Suđe stavila u mašinu za suđe kao što je i El uradila te je zatvorila. Pogledala sam prema satu na zidu. Pokazivao je 20:56. Taman dok stavim Hanu na spavanje i ja uradim svu higijenu bit će 21:30.

"Hana hajde na spavanje. Pozdravi se sa dečkima"zagrlila je svakog te dotrčala do mene i uhvatila me za ruku te smo krenuli prema našoj sobi.
Odma sam je u kupaonicu te je ona oprala svoje zubiće i rukice te kada je ona završila obavila sam svu higijenu dok je ona gledala TV u sobi.

"Hana hajde gasim TV a upalit ću ovu ovdje lampu"rekla sam.

"Mama a kad ćemo kući?"upitala me je dok sam je ušuškavala dekom.

"Ovo je sad naša kuća i ovo je naša soba,ovdje ćemo ostati dok mama ne nađe posao i neki stan ili neku kuću. Zato moraš biti fina prema Niallu da nas ne izbaci i ja ću biti fina."rekla sam te uzela knjigu i počela joj čitati a ona je zatvorila oči. Posle par minuta zaspala je.

Evan,ljubavi,da samo znaš koliko liči na tebe. Ima tvoje crte lica,tvoj nosić. Nedostaješ mi puno.

Obrisala sam suzu te poljubila Hanu i izašla iz sobe ostavljajući malo otvorena vrata. Sišla sam u hodnik približavala sam se dnevnom boravku ali me je zaustavio jedan razgovor između momaka. Stala sam pored vrata te prisluškivala. Znam koliko je to ružno ali stvarno me zanima o čemu pričaju.

____________
Twitter:@lovric_selena

Dragi moji,prije par dana sam završila svoju prvu priču "See you again/l.t.". Već mi nedostaje. Nadam se da vam se svidjela. Pošto sam je završila počet ću pisati ovu priču. Nisam sigurna koliko nastavaka u sedmici će biti. Vjerovatno jedan ili dva zbog škole. Srednja sam škola i stvarno je teško naći vremena za pisanje. Pišem kada sam na odmoru u školi ili naveče petkom. Ali potrudit ću se da u svake sedmice budu nastavci. Takođe voljela bih da i vi ostavljate vote i komentare. 💟💟

Dream/n.h.Where stories live. Discover now