10.Poglavlje

179 18 0
                                    

- "Za koliko bi ti volila?"

"Ne znam,ne želim da između njih bude velika razlika"nasmijao se

"Hoćemo odma probati?"o Bože. Ovaj razgovor je tako neugodan. I ne znam šta da kažem. Volila bi inati dijete s njim ali znam ga par mjeseci.

"Otićeš na turneju i ja ću biti sama"rekla sam

"Upravu si. Ne želim da te ostavljam samu. Želim da budem uz tebe da osjetim svaki trzaj bebe."nasmijala sam se. Kako je on samo sladak i pažljiv to nije moguće.

________________-

"Jane"pogledala sam u njega upitno

"Zašto si sva uznemirena? Imam uvijek osjećaj da ti je sa mnom neugodno i da me poljubiš nako radi reda. Jel ima neki problem?"pa dobro da se ne lažemo nekad mi ne neugodno i nisam naviknuta da se neko brine za mene.

"Niall nema problema. Samo...nisam bila dugo ni sa jednim muškarcem tako bliska duže vrijeme i ne znam. Uvijek me je stid da nešto ne uradim kako treba"otvoreno sam odgovorila. Jedini muškarac u mom životu bio je Hanin tata moj zaručnik i niko više. I jednostavno ne znam kako se trebam ponašati. A još je tu i slava i mediji...

"Lutkice moja ne brini se ti,sve uvijek dobro uradiš. Samo se opusti. Da jesi mama ali i mame moraju imati nekad zabave. Znam da želiš da Hani ugodiš ali moraš i sebi. Moraš se opustiti. Vidim da ti je bilo neugodno maloprije pričati i da pokušavaš biti opuštena ali vidi sada nema Hane da bi se brinula za nečim. Kod Louisa je i nemaš razloga da se brineš. Večeras misli na sebe i da se opustiš. Ovo je naša noć."nastavila sam jesti. Prešutila sam na njegov govor,nisam znala šta da kažem. Upravu je sa svim što je rekao. Trebam se opustiti i to ću uraditi. Uzela sam čašu vina te malo popila,par gutljaja te nastavila jesti.

Ostatak večere je bio puno bolji nego na početku. Opustila sam se. Smijali smo se i šalili i provaljivali i ismijavali zajedno ljude tj.tračali.
Ušli smo u našu sobu te sma istavila jaknu i torbicu na fotelju što je i Niall uradio. Gledao je kroz prozor skidajući sat sa ruke. Prišla sam mu te ga zagrlila. Okrenuo se te me jednom rukom privukao sebi,a drugom rukom mi držao vilicu. Počeli smo se ljubiti. Ali ne kao inače. Bilo puno više stranstvenije. Skinula sam nakit te ga ostavila na stolu i počela njemu skidati košulju dok smo polako legli na krevet.

"Jane"prekinuo je naš poljubac.

"Jesi sigurna?"sklopila sam oči. Ovo je naša noć,moram se opustiti. Klimnula sam glavom te mi je počeo skidati haljinu.

____________

"Jutro babe"probudio me je Niall sa poljubcima.

"Jutro"rekla sam te mu uzvratila poljubce i legla na njega prsa

"Jesi se naspavala?"naamijala sam se te klimnula glavom

"Ti?"upitala sam

"Da."rekao je te me poljubio u kosu. U glavi su mi bile sve slike od sinoć te sam se nasmijala,digla glavu i poljubila ga.

"Koliko je sati?"upitala sam ga

"Prošlo je podne"rekao je

"Ne sjećam se kad sam zadnji put tako kasno ustala"uzela sam plahtu te je omotala oko sebe i ustala iz kreveta. Pokupila stavi sa poda i odnjela u kupaonicu.
Ponovo izašla te uzela sada čist donji veš i ponovo otišla u kupaonicu.
Kadu sam napunila vodom te napravila sapunicu te sam ušla unutra. Legla i zažmirila.

Ubrzo sam osjetila kako još neko pokušava uć u kadu te sam otvorila oči i vidjela Nialla. Pomaknula sam se te je on sjeo iza mene i ja sam se naslonila na njega.

Dream/n.h.Where stories live. Discover now