- Otišao sam našoj kući. Ušao sam u kuću bez kucanja. Hana je bila u hodniku te kada me je vidjela potrčala je prema meni. Dignuo sam je u naručje te zagrlio. Maura je izašla iz dnevne.
"O Niall gdje je Jane?"upitala me je. Znači nije ni ovdje.
"U stanu. Sad ću ja"rekao sam te otišao u kupaonicu oprati zube. Taman što sam stavljao pastu na četkicu vrata su se otvorila te je vidila Hanina kosa i njeno lice. Ušla je u kupaonicu te počela nešto pričati kako me je poželila mene i Jane dok sam ja prao zube i umivao se.
"Tata šta ti je to sa licem?"upitala me je
"Ma ništa ne brini se. Uredu spremio sam se. Ljubavi tatina tata sad mora ići. Volim tee"pozdravili smo se te sam odjurio. Nazvao sam Liama.
"Niall"rekao je
"Liam ako si s nekim idi u drugu sobu ne smije niko bit blizu tebe"rekao sam te sma čuo kako se vrata otvaraju zatvaraju.
"Pričaj"rekao je.
"Prije 2 dana sam otišao iz kuće i pio i jučer sam se vratio poslije podne i otjerao na cestu Jane bez mobitela bez išta. Napio sam se i ne vjerujem. Bože jel tu ona?"
"Dragi Niall nije. Mi smo ovdje svi osim Harrya on je juče otišao i ne znamo gdje je rekao je da mora ići do nekog prijatelja ne znam kako se zove"govorio mi je. Odma sam počeo vozit prema Harryu.
"Harry. Kako se nisam mogao sjetiti? Koji sam ja degen. Slušaj nemoj nikom govoriti za ovo nikom."rekao sam te prekinuo jer sam stigao ispred njegove kuće.
Udahnuo sam te izašao iz auta.
____________-
Smirivao sam se do ulaza. Pozvonio sam te sačekao. Niko nije otvorio. Pozvonio sam drugi put .
"Idem"čuo sam Harryev glas te je otvorio vrata. Odmjerio me je od glave do pete te se nasmijao.
"Horan šta hoćeš?"upitao me je. Gurnuo sam ga te ušao u kuću. Ušao sam u dnevnu nije je bilo.
"Gdje je?"upitao sam ga.
"Ko?"upitao me je nezainteresovano
"Jane. Gdje je?"otišao sam na drugi sprat te počeo tražiti po sobama dok je Harry išao za mnom.
"Halo ba ko si ti da mi uđeš u kuću i počneš svaku sobu otvarat?"došao sam do njegove sobe te se okrenuo prema njemu.
"Niall Horan. Znam da je Jane kod tebe."stavio sam ruku na kvaku te taman da otvorim vrata on me zaustavi.
"Ne možeš ulaziti u moju sobu."proderao se te maknuo mi ruku.
"Znam da je unutra Jane"rekao sam te sam nabrzinu otvorio vrata njegove sobe i soba je bila prazna. Otišao sam do ormara nema je. Kupaonica. Harry mi je nešto pričao i derao se na mene ali nisan obračao pažnju. Zatvorio sam oči na sekundu te otvorio vrata. Bila je uplašena.
"Makni se odatle"vratio me je Harry te zatvorio vrata od kupaonice.
"ONA JE MOJA ZARUČNICA. KO SI TI DA ME RASTAVLJAŠ S NJOM? GLUPANE MAKNI SE"nije se maknuo.
"Harry uredu je"čuo sam iza njega kako se otvaraju vrata i njen nježni glas.
"Jane ali..."okrenuo se prema njoj. Još uvijek je ne vidim.
"Uredu je"poljubio je u glavu u njenu kosu. To samo ja smijem on ne smije. Htio sam ga odmaknuti od nje ali to bi još samo situaciju pogoršalo. Izašao je iz sobe vjerujem teškog srca ali me boli briga za njega.
"Ljubavi"rekao sam te joj prišao. Taman da stavim ruke na njene obraze ona se odmakne i ode do kreveta.
"Šta hoćeš?"upitala me je. Imala je na sebi Harryevu majicu i njegov neki šorc. Kosu je digla u rep.
"Da te zagrlim"rekao sam te krenuo prema njoj
"Ne"rekla je te se korak udaljila.
"Jane izvini molim te. Bio sam pjan ljubavi. Nisam htio. Izvini bebo moja. Molim te."govorio sam joj ali ona je izgledala hladna. Nisam mogao prepoznati nijedan osjećaj ni jednu emociju na njenom licu.
"Dobro"izvadio sam njen mobitel iz džepa te joj pružio
"Idemo kući?"predomišljala se a zatim odmahnula glavom.
"Jane ljubavi moja razlog mog života nemoj mi to raditi. Idemo kući molim te. Ne mogu podnjet da je pored tebe"ponovo je odmahnula glavom te izašla iz sobe. Krenuo sam za njom ali me je Harry zaustavio.
"Super su ti djevojke i zaručnice. Lijepo joj pristaje moja odjeća. U krevetu.."uzdahnuo je te polizao usne. Provocira me znam to ali me baš to nervira. Vidio sam Jane kako stoji u hodniku gleda u mobitel te sam vratio pogled na njega. Počeo sam trčat te sam je uhvatio oko struka i brzo stavio na suvozačevo mjesto i zaključao auto te sam prešao na svoje mjesszo te otključao i ušao. Upalio sam auto i na gas. Harry je izašao iz kuće te počeo trčati prema autu ali sam dodao još gasa i tako da je on nestao. Jane je vrištala i govorila da je pustim.
"Harry...PUSTI ME GLUPANE GLUPI. ZAUSTAVI AUTO ODMA. STANII."derala se na mene
"MRZIM TE"udarila je rukom u moju ruku. Pogodilo me je to. Ne udarac u ruku već to što ona mene mrzi što hoće Harryu.
"JA SAM TI ZARUČNIK A NE ON."proderao sam se i ja na nju iako nisam htio ali...
"On me makar ne izbaci iz stana Niall. Ja sam trudna 5 mjeseci i ti me izbaciš na cestu bez ičeg. Bez dukserice bez ičeg. Šta bi bilo da Harry nije bio tu? Šta? Spavala bi na klupi,bilo bi mi zima. Razbolila bi se ne samo ja nego i beba. Mogao me je neko silovati i ubiti. Tebe boli briga ti si spavao."prekrstila je ruke. Bila je ljuta. Stao sam sastrane. Bio sam ljut i mogu napraviti udes a to ne želim. Stiskao sam volan smirivajući se. Šutili smo par minuta te sam nastavio voziti. Ispred zgrade smo se našli za 5 minuta.
Otvorio sam vrata te je pustio da prva uđe. Odma je otrčala prema sobi i čuo sam kako se zaključala. Zaključao sam stan te otišao u dnevnu sobu. I njoj i meni treba predaha. Sjedio sam 5 minuta te sam ustala i otišao u kuhinju. Nisam specijalan kuhar ali želim joj napraviti ručak. Upalio sam na internetu neko jelo kako se pravi te počeo raditi kako čovjek radi. Kada sam završio stavio sam na tanjir te na tacnu. Nasuo sam u čašu sok od narandže njen najdraži.
Pokucao sam lagano na vrata naše sobe."Ljubavi"rekao sam ali nisam dobio nikakav odgovor.
"Mogu ući?"upitao sam ali ponovo ništa.
"Otključaj vrata molim te"rekao sam
"Ne"bila je pored vrata. Čuo sam njeno jecanje.
"Donjeo sam ti ručak. Napravio sam ja sam. Nadam se da će ti se svidjeti jer je meni dobro"čuo sam otključavanje vrata i otvaranje ali nju nisam vidio. Krenuo sam ući u sobu ali sam čuo njen glas.
"Ostavi na pod tu"uradio sam kako je i rekla. Zaključala je ponovo sobu. Sjeo sam ispred vrata.
"Sviđa mi se kako izgleda"prošaputala je.
"Drago mi je. Znaš kada sam bio mali sa mamom sam stalno nešto pravio za jelo"rekao sam.
"Niall Horan poznatiji kao kuhar"rekla je te sam čuo njen prigušeni smjeh.
"Pričaj mi o svom djetinstvu"rekao sam.
"Nema ništa zanimljivo" da mi je ko rekao da ću pričati sa zaručnicom kroz vrata ismijao bi mu se.
_________
Twitter:@lovric_selenaOstavite lajk i komemtar obaveznooo❤
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...