- Brzo smo se našli u bolnici. Niall je našao kolica te me nekako spustio i sjela sam. Počeo je gurati kolica. Došli smo do recepcije.
"Doktor Smith nam treba. Očekuje nas."rekao je Niall te nas je uputila gdje je doktor. Ušli smo u njegovu kancelariju te me odma sjestio na ultrazvuk. Počeo je stavljati gel koji je previše hladan te sam jauknula
"Beba je uredu. Ne vidim razlog bolovima. Čekajte još malo. Mališa je samo bio nemiran te kako se rastezao udarao nogicama i rukicama vaš stomak"rekao je doktor.
"Mališa?"upitao je nesigurno Niall.
"Da. Dječak je. Čestitam vam. Molim vas da se što više možete odmarati. Nemojte biti u stresu. Za sad je sve uredu. Nema potrebe za brigu. Samo što se u ovom razdoblju bebe razvile te počinju se istezati i uskoro ćete osjetiti kako vam češće udara."rekao je.
"Da li vas boli još?"upitao je doktor.
"Ne. Sada je normalno sve. Bolovi su bili užasni. Imala sam osjećaj kao da me neko nožem ubada"rekla sam. Doktor je klimnuo glavom te mi dao maramicu da obrišem gel sa sebe.
____________-
"Hoćete sliku?"upitao nas je doktor a mi smo klimnuli glavom. Ustala sam te sam uzela slike.
"Na kontrole dođite kao i što smo se dogovorili ako bude kakvih problema naravno nazovite ako nisam ja tu bit će moj kolega sigurno"rekao je. Zahvalili smo mu se te izašli.
"Jesi bolje ljubavi?"upitao me je Niall
"Jesam Niall"ušli smo u auto te se počeli voziti.
"Prepao sam se baš"
"Znam bebo i ja sam. Nisam znala šta je. Bolilo je baš puno."rekla sam.
Podgrila sam samo tjesteljinu te smo počeli jest.
"Jel ti drago?"upitala sam ga.
"Šta?"upitao je. Bio je zabrinut. Nije pričao toliko od kako smo izašli iz bolnice.
"Dječak. Moći ćeš ga učiti fudbal. Svirati gitaru i svašta"rekla sam. Primjetila sam napokon mali osmjeh na njegovom licu.
"Da"rekao je.
"Ljubavi šta je bilo? Nisi raspoložen."prestala sam jesti te svu pažnju posvetila na njega.
"Nije ništa. Sretan sam što ćemo imat sina"rekao je.
"Niall ljubavi,za ovih nepunih godinu dana što se znamo s tobom sam 24 sata svaki dan. Znam kako dišeš. Znam kada nisi raspoložen. Sada pričaj"rekla sam.
"Jane,ne brini se. Sve je uredu. Samo sam ustao na lijevu nogu i zato nisam raspoložen"rekao je.
Znam da laže i da se nešto dešava."Hmm uredu."rekla sam. Nastavila sam jesti. Uzela sam mobitel u ruke te vidila poruke od El,Louisa,Liama. Sve su bile u fazonu šta se desilo,što ste otišli,gdje smo i tako ta pitanja. Nisam odgovorila ni na jednu poruku. Ušla sam na Instagram te vidila da su me je Gigi i Zayn zapratili. Uzvratila sam te ušla u svoje označene slike. Često to radim da bi vidila da li su me novinari slikali pa me označili. Vidjela sam jednu sliku sebe kako snimam. Ušla sam na tu sliku i u opisu je pisalo kako im nedostaju moja videa i moji vlogovi. Zadnji vlog sam uradila prije par mjeseci a zadnji video izbacila možda prije 3 sedmice. Trebam ubrzo nešto snimiti. Ušla sam na snep i vidjela da je Liam nešto objavio. Ušla sam i prikazala mi se slika kako on i njegova djevojka leže u krevetu zagrljeni. Nadam se da se zabavljaju dobro.
"Idem napolje"rekao je Niall te uzeo mobitel i ključeve i izašao iz kuće zapravo stana. Nije dovršio ni jelo. Sad sam definitivno sigurna da se nešto dešava. Poslala sam mu poruku šta je bilo a on je rekao da je zaboravio da ima neki sastanak sa nekim pjevačem da snime zajedno duet. A uredu. Dovršila sam svoje jelo te pospremila sto. Uzela sam kameru te tražila lijepo osjetljenje i lijepu pozadinu. U Niallovoj i mojoj sobi je bilo idealno. Sjela sam na krevet te počela snimati video. Snimila sam Reading hate comment.
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...