- Jane"rekao je. Ne razumijem šta on hoće od mene. Bože gdje je Niall? Maknula sam njegovu ruku te se odmaknula od zida i njega.
"Idemo sjesti? Uredu može. Ja ću jedno pivo"rekao je te otišao u dnevnu. Uzela sam pivo te mu dala. Otišla sam do vrata te ih otključala. Vratila sam se te sjela što dalje od Harrya.
Šutio je sve vrijeme te me gledao. Bilo mi je mnogo neugodno."Mislim da je vrijeme da ideš kući"rekla sam
"Donesi mi još jedno pivo"rekao je
"Harry molim te idi kući"rekla sam. Ustao je te sjeo pored mene. Oke sad je prevršio svaku mjeru.
"Idi kući Harry"ustala sam a on je odmahnuo glavom
"Zvat ću Nialla"rekla sam te uzela mobitel u ruku i okrenula njegov broj.
"Nazovi"rekao je hladno. Tako sam i učinila. Nazvala sam Nialla ali se nije javljao.
"Tvoj dragi se ne javlja,a ja sam tu"ustao je te došao do mene.
___________-
"Harry molim te idi kući"rekla sam a on je gledao u mene. Odmaknula sam se te stala pored prozora ali mi se ponovo probližio. Odlučila sam ga nekako izbacit sama.
"Idi"rekla sam te ga počela gurati prema vratima.
"Vidimo se"rekao je te me poljubio u obraz i izašao sam. Otrčala sam do vrata i zaključala. Nasula sebi vodu i popila odma. Zvala Nialla ponovo na mobitel ali on se naravno ne javlja. Odlučila sam nazvati Mauru da pričam sa Hanom ali ona spava sad te mi je rekla da nazovem za sat,dva kada se probudi. Šta sad da radim? Dosadno mi je. Izašla bi napolje ali ne mogu. Ne smijem. Sjedila sam za mobitelom i listala Instagram. Bilo je 2 sata poslije podne. Gledala sam neke slike što su Nialla i mene prije slikali. Neko je pokušao ući u stan ali su vrata zaključana te je pokucao. Zapravo nije to bilo kucanje već lupanje po vratima. Polako sam prišla te vidila kroz špijunku da je Niall. Otvorila sam vrata te je Niall samo prošao pored mene i otišao u sobu zaključala sam ponovo vrata te otišla za njim. Bio je na krevetu žmirio je.
"Niall"rekla sam a on je šutio.
"Znaš koliko sam se zabrinula gdje si ti,šta radiš,kada ćeš kući. Nisi mi se javljao ni odgovarao na poruke. Bože zabrinula sam se. Gdje si bio?"upitala sam ga.
"Izlazi iz sobe"nekako je uspio sklopiti rečenicu i tada sam primjetila da se napio.
"Molim?"otvorio je oči i sjeo na krevet. Došao malo do sebe i ustao. Krenuo je prema meni.
"Izlazi napolje"proderao se na mene. Pokazao mi je prsktom na vrata.
"Ne neću izaći"rekla sam
"Molim? Nemoj da ti još jednom kažem neće biti dobro"derao se. Uplašila sam se. Nikad nije bio ovakav.
"Niall ne. Smiri se i lezi spavaj"rekla sam. Ali on me je uhvatio za podlakticu i vukao me do vrata,ulaznih vrata. Izbacio me je i samo zatvorio vrata. O Bože. Šta je ovo? Ne mogu da vjerujem. Počela sam lupati po vratima i derat se da mi otvori ali samo sam mogla čuti kako zaključava vrata. Šta sad da radim? Mobitel. O ne u stanu je ostao. U dnevnoj. Šta da radim? Izbacio me je iz stana bez mobitela,ključeva. Ičeg. Počela sam plakat. Ušla sam u lift te se pogledala na ogledalo. Užasno sam izgledala. Obrisala sam suze te izašla iz lifta i zgrade. Počela sam hodat. Mislim da novinara nema. Otišla sam u park te sjela na ljulju. Stavila sam ruke na stomak te počela pričati svom dječaku.
"Znaš ovo nije tata. On se samo umorio i želi da spava. Vratit ćemo se kući čim se probudi. Napravit ću nam ručak i jest ćemo pa ćemo gledati TV. Samo da se tata naspava. Znaš? Tvoja seka te jedva čeka. Kaže da će se igrati s tobom stalno. Tata će te učiti igrati fudbal i učiti kako zavest djevojku,a ja ću te paziti maziti sve."krenula mi je suza te sam je pustila.
ESTÁS LEYENDO
Dream/n.h.
Fanfic"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...