7.Poglavlje

198 24 0
                                    

- Ušla sam u poruke te otvorila prvu poruku

"@niall_food: @janehoran da li ste ti i Niall zajedno? Preslatki ste zajedno. Niall zaslužuje da ima tako lijepu djevojku.

#Jiall❤"

"@Joannah1: @janehoran Niall te ne zaslužuje. Ti iskorištavaš Nialla došla si mu zajedno sa djetetom i želiš od njega pare. UMRI!!"

Poslije ove druge poruke sam zastala i obrisala malu suzu.

"Hej ljepotice zaboravio sam ti reći. Ponekad fanovi pomisle ružne stvari za moje djevojke jer ja nisam osoba koja stalno mjenja djevojke i to i misle da me povređuješ ali ne povređuješ me kunem ti se. Samo se trebaš opustiti i ne dati da te ovakve stvari nanerviraju i rasplaču. Nemoj plakati molim te"zagrlio me je te poljubio u kosu. Vjerujem da je teško biti poznat sigurno i njemu dolaze sigurno ružne poruke zato me razumije.

"Niall da te pitam nešto. Mogu li?"upitala sam ga te je on klimnuo glavom"Naravno da me možeš pitat sve šta ti padne na pamet pitaj"rekao je

"________"

_____________-

"Da li je i tebi nekad neko pisao ružne stvari? Poput ovih?"upitala sam ga

"Da ali nije bitno to. Bitno je da naučiš to ignorisati. Fanovi ponekad izmisle razne laži i proširi se tema ne znam kako sam se ja napio i ne znam izašao napolje sa dečkima i udarali nekog lika."odvalio se smijati svojom misli,idejom te nastavio

"Ozbiljno nekad svašta pišu"klimnula sam glavom te se nasmijala.

"Jel ti se sviđaju stvari i mobitel?"upitao me je dok sam gledala slike od danas kako su nas slikali dok smo izlazili iz šoping centra i ulazili u auto

"Da da hvala ti puno za to. Ne znaš koliko mi to znaći"rekla sam te ga zagrlila.

"Kako se osjećaš u vezi nas? Ja sam sav uzbuđen. Imam osjećaj kao da te poznajem više od 2 dana. O Bože moram prestati o tome pričati pomislit ćeš da sam neki luđak"okrenuo se na drugu stranu. Bilo mi ga je žao jer i ja imam iste osjećaje kao on. Zagrlila sam ga sa leđa te ga poljubila u vrat

"Bebo i ja se tako osjećam. I sigurna sam da me je bilo koji muškarac to pitao da bi odbila ali svidio si mi se jednostavno. Hej budalo sad smo zaručeni moramo pričati o svemu"rekla sam te se on okrenuo te me stavio pored sebe i tako me zagrlio.

"Hvala ti"rekao je te ostavio jedan poljubac na moj nos.

"Nego ajde da se slikamo da imamo slika zajedničkih"digao je moj mobitel te nas slikao par puta. Zatim izvadio svoj mobitel i ponovo nas slikao. (Jednostavno volim da se slikam i moram da to ubacim i ovdje tako da...nemojte me kriviti ako se budu stalno slikali)
Kada smo završili s tim nastavili smo gledati TV.  Niall je okretao kanale i zaustavio se na jednom gdje smo mi. Niall,Hana i ja.

"Šuška se da je naš irski plavušan Niall Horan napokon našao djevojku. Danas smo ih uhvatili zajedno u glavnom šoping centru,ali ne same. Sa njima je bila djevojčica kojoj nisu dali pokazati lice. Da li je ta djevojčica kćerka Nialla Horana za koju nam nije rekao? Nadamo s eda će ovaj mladi par biti sretni i uskoro nas više obavjestiti o ovome"prikazali su video na kojem prilazimo autu te otvaranje auta od strane novinara te se tu vidjelo moje lice. Približili su ga te tako ostavili par sekundi te nove vijesti. Zazvonio je Niallu mobitel.

"Halo...da sad sam vidio...da...zašto...uff...pa bože zašto nisi nekako to sredio...dobro...kad i gdje...šta...ne...boli me briga rekao sam ne...ćao"pogledao me te se osmjehnuo nervozno

Dream/n.h.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant