46.Poglavlje

84 11 0
                                    

- Napisala sam mu u poruku

"Hejj😡😡"odma mi je odgovorio

"Znam da sam neodoljiv😛"

"Ne budi umišljen Horan"

"Nikad Horan"evo i on. Nisam Horan!!

"Grey"napisala sam

"Uskoro Horan. Kada smo oko prezimena i toga jedva čekam da mi postaneš žena"

"Kao da će se nešto posebno promjeniti"sad će ljuto odgovoriti znam ga.

"Halo znaš li ti šta ti postaješ za mene?"

"Ne znam. Objasni mi"

"Jedina žena na svijetu koju vidim i mogu vidit"

"A to sad gledaš ostale žene?"

"Nisam to mislio ljubavi"

"Znam. Zašto si otišao i zašto ne mogu doći kući jer mi je dosadno samoj ovdje?"

"Ja baš mislim da ti nije dosadno. Vidio sam izašla si sinoć u restoran,danas bila u domu. Fino"

"Super sada znaš gdje sam. Sigurna sam da znaš i kada idem u jesti"

"Da znam i da te pitaju pitanja poput da li smo prekinuli i zašto smo se posvađali"

"Daj Niall"

"Nedostaješ mi"

"I ti meni. Sutra dolazim u London. Ne mogu više biti ovdje sama"

"Samo još 2 dana budi tu molim te. Mislim da imaš sutra uplačenu masažu u 5 sati poslije podne."rekao je

"Možeš otići u šoping i poslije otići na masažu"

"Ako mi ne bude mrsko"napisala sam

"Moram ići. Pozdravi Marka od mene volim te ljepotice"

"I ja tebee 💟"prekinuli smo razgovor. Ja sam bezveze gledala TV i kasnije otišla u restoran u hotelu i večerala i kada sam se vratila legla sam spavati.

_____________-

Kada sam ustala ujutru i presvukla se u

Kada sam ustala ujutru i presvukla se u

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

I sišla dole u restoran na doručak. Mark i onaj momak su isto došli na doručak kada sam i ja. Kada smo završili sa jelom bilo je podne. Znam doručak u hotelima su ujutru u 8 tako nekako ali mi smo došli oko 11. Odlučila sam otići prošetati i otići u šoping i kasnije na onu masažu. Ispred hotela su bili i fanovi i novinari. Fanovi su me molili da se slikam s njima mislim uvijek mole ali nekako nisam nikada stala da se slikam s njima. Tako da sam sada stala i slikala se s njim sa svima jer ih nije bilo previše. Vidila sam jednu djevojku sa strane sa nekom malom djevojčicom te kada sam završila sa slikanjem prišla sam im.

"Hej kako se zovete?"

"Mia i Melanie"djevojka je odgovorila. Nekako su bile ne znam. Imam osjećaj da su bile siromašne da su došle samo da me vide.

Dream/n.h.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin