35.Poglavlje

123 13 0
                                    

- "Bebe šta je bilo?"upitao je.

"Niall brzo dođi. Boli me mislim... Mislim da se porađam. Požuri AAAAAA molim te"prekinula sam te ostavila mobitel pored sebe. Nije prošlo 2 minute Niall je bio tu pored mene. Poveo je i Deniz.

"Deniz spremi joj stvari"odma je uzela neku toebu te stavila moje stvari.

"Ali nema za bebu stvari"rekla je.

"Kupit ću ja kasnije"rekao je Niall te uzeo torbu i meni pomogao hodati.

"Ostanite sa Hanom"rekao je kada smo ušli u lift. Nazvao je Marka da dovede auto pred ulaz. Brzo smo ušli te je Mark vozio dok je Niall bio sa mnom.

"Niall boli me"rekla sam te stavila glavu u njegovu košulju. Uzeo me je za ruku.

"Mark požuri"rekao je.

"Upropastila sam ti dan. Trebao je biti sve super da ti bude lijepo. Izvini"rekla sam.

"Ljubavi ovo je nešto najljepše što će mu se u ovom danu desiti."

"Evo stigli smo pred bolnicu"rekao je Mark te su mi on i Niall pomogli da izađem. Niall je odma zvao doktore te su me stavili u kolica i odveli me u jednu sobu.

"Gospodine možete li vi meni odgovarati na pitanja umjesto nje?"upitala je medicinska sestra Nialla dok je mene doktor pregledavao.

"Ime i prezime"upitala ga je

"Niall Horan"rekao je.

"Ne ne vaše nego njeno"

"Jane Horan"rekao je Niall.

"Gray mi je pravo prezime,Jane Gray zaručeni smo"proderala sam se a ona je klimnula te zapisivala.

"Datum rođenja"upitala je. Slušala sam pitanja.

(Stavit ću ja svoj datum rođenja samo drugu godinu)

"31.03.1995"rekao je Niall.

"Kada je termin?"upitala je

"Za dvije sedmice"rekla sam malo tiše jer mi je bol prestala.

"Odakle ste?"upitala je

"London"rekao je Niall.

"Uredu želim da znate da će vaša beba imati dva državljanstva. Država gdje živi i država gdje je rođena"rekla je.

"Uredu je sve. Možemo prirodnim putem ići. Uskoro ćete držati svoju bebicu u rukama. Sestro pripremi salu za porođaj"rekao je doktor te me je počela druga sestra pripremati z porođaj.
Niall je bio sve vrijeme sa mnom. Nije me puštao. Sve vrijeme je držao moju ruku u svojoj.

____________-

"O Bože čestitamo vam."ušla je Deniz u sobu i odma me zagrlila. Zatim ostala Niallova porodica.

"Gdje je beba?"upitala je Maura

"Odveli su je da završe pretrage pa će uskoro ga donjet"rekao je Niall.

"Izvoli,Greg i ja smo kupili malo odjeće za bebu. Pošto nisi imala ništa za bebu odlučili smo da vam mi kupimo"rekla je Deniz te nam dala par kesa sa odjećom. Izvadila sam te su stvari bile preslatke.

"Oh.. Dobar dan izvolite svoju bebu"ušla je sestra i dala meni bebu. Moju i Niallovu bebu. Našeg sina.

"Aa kako je sladak. Čestitamo još jednom"

"Kako se zove?"upitala je Maura.
*eh sad.. Pošto ja ne bi mogla naći isto dijete koje liči na Nialla i imaju slike njih dvoje. Odlučila sam da je to..

Dream/n.h.Where stories live. Discover now