- "Taylor Lautner, Justin Bieber,Niall Horan"nasmijala sam se
"Udala bi se za Nialla"svi su počeli govoriti ouuu a ja sam samo nastavila"Bila bi prijatelj sa o Bože pa ne mogu se odlučiti. Ajde bila bi prijatelj sa Justinom a ubila bi oprosti mi Bože Taylora"
"Charlie Sheen,Bruno Mars i Zayn Malik"dečki su malo se osjećali neugodno nakon Zayna ali oke
"Pa ubila bi Charlie Sheen,bila bi prijatelj sa Brunom i udala bi se sa Zaynom"nastala je tišina.
"Ubit će te Niall jer se već trebaš za njega udati"nasmijala sam se. Igrali smo još malo te se uskoro i završio intervju. Kada smo se kući vratili bilo je 10 sati jer smo usput stali jest tako da... Dadilja je otišla kući čim smo mi došli. Hana je spavala. Neko bi rekao da to dijete samo spava ali tako je nekako. Probudi se oko 8 jede malo se igra te zaspi u 12 odspava sat,dva onda izađemo prošetat dođemo kući jedemo te onda ja legnem spavat a i ona i opet naveče u 9 sati legne spavat. Bila sam preumorna za bilo što tako da sam odma legla spavati.
_______________-
"Mama Niall je napravio doručak ajde da jedemo gladna sam"probudila me je Hana. Protrljala sam oči te pogledala koliko je sati na mobitelu,09:56.
"Dolazim idem oprati zube. Jesi ih ti oprala?"ustala sam iz kreveta te otišla u kupaonicu zajedno sa Hanom
"Jesam s Niallom"klimnula sam glavom te počela prati zube dok se ona valjaa po Niallovom i mom krevetu. Niallovom i mom. Kako lijepo zvuči. Momak mi se stvarno u kratko vrijeme svidio.
Kada sam završila sa higijenom obukla sam Niallovu majicu koja je bila na fotelji te ostala u šorc-piđama koji se nije skoro ni vidio kako treba. Sišla sam u trpezariju gdje je Hana već jela a Niall joj nešto pričao. Prišla sam Niallu te ga poljubila i sjela pored Hane."Mama"
"Reci ljubavi"počela sam jesti
"Jel Niall sada moj tata?"upitala me
"Am šta?"zagrcnula sam se te sam se napila malo soka od narandže.
"Pa ti i Niall spavate u istoj sobi na istom krevetu,sada si ga poljubila u usta znači da jeste Niall moj novi tata"pogledlaa sam u Nialla koji je imao otvorene oči širom. Mislim da je zaboravio disati.
"Pa ovaj.. Da li bi volila da.. Ti Niall..bude..tata?"ponovo sam gledala u Nialla koji je ovaj put u mene takođe gledao.
"Pa bi. On nas voli i pazi. Uvijek se igra sa mnom i priča mi priče o princezama"Niall se napio soka
"Pa Hana dušo mislim da moramo razgovarati"okrenula sam se prema njoj
"Niall i ja smo zaručni"rekla sam te sam ponovo pogledala u Nialla koji mi je dao pogled sve-će-biti-uredu.
"Šta je to?"upitala je Nialla
"Pa to znači da ćemo biti muži i žena i ti ćeš nam biti kćerka koju volimo puno. Tada ću biti zvanično tvoj tata kada se vjenčamo"klimnula je glavom te mu se nasmijala i nastavila sam jelom. Udahnula sam te i ja nastavila sa jelom.
"Želite ići negdje danas? Šta želite da radimo danas?"upitao nas je Niall
"Gledati crtiće"rekla je Hana
"Ljubavi?"upitao je sada mene.
"Možemo Hani praviti društvo"rekla sam
"Uredu onda gledamo crtiće. Moj omiljeni crtani je Spužva Bob,tvoj Hana?"upitao je
"Moj je Tom&Jerry,a mami je isto kao i tebi"rekla je te se nasmijala.
*5 mjeseci kasnije*
ESTÁS LEYENDO
Dream/n.h.
Fanfic"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...