60.Poglavlje

78 4 0
                                    

- "Ovako. Kada sam izašla danas bila sam sa Alison ona sutra ujutru ide iz grada kod svojih na nekoliko mjeseci ili će tamo ostati. Uredu? Nisam htjela izaći ali si ti isto rekao da odem i otišla sam. Hodale smo parkovima,po gradu i odlučile otići u kino. Odgledale smo film neki i odemo na kafu i da jedemo i ponovo odemo na drugi film. Uredu? Na mobitel se nisam javljala jer mi je bio sve vrijeme u torbi i zbog kina sam morala isključit zvuk i stavila ga ponovo u torbu. Uredu? Nisam poslije ni vadila ga. Kada sam vidjela poruke i pozive tada sam izlazila iz kina i poslala ti poruku da dolazim. Takođe bile smo u parfemeriji gledale smo parfeme i htjela sam ti kupiti jedan i mirisala sam parfeme tako što sam stavljala na testere i na sebe jedan parfem sam stavila koji mi se baš sviđao. Ja tebe ne bi varala Niall. Ne znam kako ti to dokazati ali ja tebe Niall stvarno volim. Sve bi uradila za tebe. Ne znam šta ti je to i zašto ti je to palo na pamet?"nije me nijednom pogledao u oči. Sačekala sam par minuta da bi dobila ikakvu reakciju od njega ali ništa.
Ustala sam i otišla poljubiti djecu. Kada sam ušla u sobu ponovo Niall je još uvijek bio pored prozora,sjedio i gledao kroz prozor.
Prišla sam mu i zagrlila ga kratko

"Laku noć. Volim te"poljubila sam ga u obraz i legla u krevet. Gledala sam ga i tako zaspala.

Niall P.O.V.

Tako je lijepa dok spava. O Bože. Ne znam šta da mislim. Šta da radim?

__________-

Kada je otišla danas u grad bio sam stvarno ok s tim. Mislim ima dvoje djece i želim da ima vremena i za sebe za izlaske i sve ali stvarno sam se nanervirao kada mi se nije javljala na poruke. Alison. Želim tu djevojku da upoznam da vidim s kim je makar bila. Od kako je upoznala tu djevojku postala je čudna.  Kada piše s njom uvijek se nekako sklanja od mene da ne vidim šta pišu. Mislim mene ne zanima ali je ne znam čudna. I kada se ja javim jednostavno cura šuti. Uredu prvi put nije me očekivala ili šta ja znam ali drugi put mogla je reći makar halo. Pogledao sam na mobitel 4:59.
Držim čašu viskija u ruci i popijem i zadnje kapi. Pogledam u flašu nema ništa više u njoj. Uzmem mobitel i čujem kako neko od djece plače. Ustao sam jedva. Ne da sam se napio,nego sam se ubio. Jedva sam na oči gledao a ni hodanje mi nije baš bilo kako treba. Došao sam do Hanine sobe i vidio da nije ona. Ušao sam kod Thea,on je plakao.

"Shhh. Tata je tu. Shh mama spava. Dođi lave moj. Šta je bilo?  Uredu je uredu je hoćeš da zajedno legnemo? Dođi."jedva sam ja hodao a kamol da dijete držim. Morao sam sjesti i stavio sma ga pored sebe. Trebalo mi je sigurno pola sata da ga uspavam skoro sam ja zaspao umjesto njega. Vratio sam ga te izašao iz sobe. Sišao sam u kuhinju te se napio vode. O Bože ne osjećam noge. Jedva sam se popeo uz stepenice i ušao u sobu. Jane je još spavala. Skinuo sam majicu i pantole te legao pored nje. Bila je leđima okrenuta prema meni. Uzeo sam mobitel i ušao u galeriju. Gledao sam naše slike. Bože kako je lijepa. Svaki put se sve više zaljubim u nju. Kad god je vidim. Možda samo previše dramim i govori mi istinu jer zašto bi lagala? Ostavio sam mobitel te se okrenuo na drugu stranu kako bi zaspao jer sam bio preumoran i mortus pjan. Ali nisam mogao. Ustao sam i uzeo mobitel. Obukao sam trenerku i majicu te izašao iz sobe. Provjerio sam djecu te otišao u svoju sobu koja je puna gitara,mikrofona,klavira, i svih ostalih muzičkih stvari. Uzeo sam iz malog frižidera pivo,sa stola olovku i svesku i sjeo na svoj krevet gdje uvijek pišem pjesme. Otvorio sam jednu sliku na kojoj smo Jane i ja. Slika kad sam se ja naljutio na nju ili šta je već bilo nisam baš siguran i ona došla na jedno brdo gdje sam ja bio i donjela nam čipsa i piva i sjedili na tom brdu kao dva idiota. Sjedila je između mojih nogu i nasmijala se baš kad sam je ja slikao a ona nije primjetila. Spontana slika ali je prelijepa slika a ona kaže da je baš ružna, da ima na njoj retardiran osmijeh ali baš nije. Gledao sam u sliku i uz koji gutljaj piva počeo sam pisati pjesmu. Kada sam završio jednu strofu uzeo sam gitaru i počeo uz nju pjevati tu strofu i nastavio pisati ostatak pjesme. Jednostavno sam u pjesmu morao da napišem sve. 

Dream/n.h.Where stories live. Discover now