- Kada smo uzletili Mark je odma zaspao. Tako da smo onaj momak i ja počeli pričati. Saznala sam da se zove Lucas,da ima 26 godina. Nedavno se oženio i očekuje dijete. Kada smo izgubili teme za razgovor zaspali smo oboje. Mark nas je probudio kada smo sletili. Izašli smo iz aviona te je Mark pokupio naše kofere. Lucas je hodao sve vrijeme uz mene i svako malo gledao ima li koga oko mene. Ne znam hoće li me ko dočekati ali svejedno mi je. Prišli smo staklenim vratima koja su se otvorila i odma su počeli blicevi da me zaslijepljuju. Stavila sam ruku ispred očiju te tako hodala. Podigla sam pogled na kratko te vidila kako još nekog slikaju. Sklonila sam još malo ruku i vidjela Nialla kako stoji sa buketom cvijeća u ruci i nervozno gricka usnicu. Nasmijala sam se kada me je primjetio te smo počeli trčati jedno prema drugom. Skočila sam na njega i zagrlila ga. Zaboravila sam na novonare i fanove oko nas. Poljubila sam ga te smo još malo stojali zagrljeni. Kada smo se odmaknuli dao mi je buket cvijeća.
"Kako sam te poželio"poljubio me je ponovo.
"I meni je drago Horan da te vidim ali mislim da je bolje da krenemo pa se ljubakajte kasnije"prekinuo nas je Mark te smo se nasmijali. Krenuli smo prema uzlazu i auto. Niall me je sve vrijeme držao uz sebe sa rukom omotanom oko mog struka. Ušli smo u auto te me je počeo ljubiti.
"Opet ovo dvoje"prekinuo nas je Mark.
"Znaš Mark ja ću kupiti novo auto gdje će ovdje biti staklo i nećeš moći da vidiš šta mi radimo"rekao je Niall. Odmaknuo se od mene ali je još uvijek svoju lijevu ruku držao na mojoj nozi
"Može Horan"nasmijali su se. Ostatak vremena u autu smo proveli su svađi Nialla i Marka i tim staklom. Dogovorili su se da će sljedeće auto imati to staklo i onda je Niall počeo pričati da je ovo njegovo auto i može raditi šta on hoće u autu. Uglavnom jedva sam čekala da izađem iz auta. Sva sreća pa ispred kuće nije bilo nikog. Niall je uzeo moj kofer i zajedno smo krenuli prema kući. Prva sam otvorila ulazna vrata. Bio je mrak pa sam upalila svjetlo ali sam se tada prepala.
____________-
"SRETAN ROĐENDAN JANE"svi su bili tu. Bože pa zaboravila sam svoj rođendan. O Bože kako sam ga zaboravila?
Bilo je preko čitavog hodnika i dnevne sobe napravljeno sa balonima "HAPPY BIRTHDAY JANE". Počela sam plakati kada sam ih sve vidila. Okrenula sam se prema Niallu te ga zagrlila.
"Sretan rođendan ljubavi"zagrlio me je te poljubio prvo u čelo zatim u usta. Obrisala sam suze te krenula prema njima. Prva mi je prišla Deniz sa Theom i Hanom.
"Sretan rođendan Jane"zagrlila me je. Uzela sam Thea u ruke te ga zagrlila i poljubila. Dala sam ga Deniz ponovo te sam sada uzela Hanu.
"Sretan rođendan mama. Vidi nacrtala sam ti nešto"pokazala mi je papir na kojem su bili neki šareni krugovi ali naravno to nisu idealni krugovi.
"Ljubavi mamina hvala ti"poljubila sam je te je spustila. Počeli su mi i ostali prilaziti čestitati. Tako mi je bilo drago što ih sve vidim na okupu posebno Zayna i Gigi.
"Hvala vam stvarno puno. Zaboravila sam na svoj rođendan potpuno. Bila sam zaokupljena mislima o djeci,poslu i naravno Niallu koji me je napustio nakon prvog dana u Mexicu. Popričat ćemo nas dvoje nasamo kasnije"rekla sam te su se svi nasmijali.
"Pa uredu predlažem da sada svi sjednemo za sto da večeramo"rekao je Niall te su svi krenuli prema stolu i sjeli.
"Jane poklone sam stavila ovamo u ostavu"rekla je Jane te sam ja klimnula glavom.
"Jane ja ću biti sa djecom u drugoj sobi ne brinite se nahranit ću ih. Vi uživajte"rekla je El te izašla i otišla u dječiju sobu. Niall je sjeo naravno na čelo stola a ja sam sjela odma pored njega. Preko puta mene je bio Greg.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dream/n.h.
Fiksi Penggemar"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...