- Odveo me je u kuhinju te me naslonio uz sto. Stavio je ruke oko mene te sam ja stavila oko njegovog vrata.
"Ljepotice moja. Razlog mog života nedostaješ mi već."rekao je.
"I ti meni"pustila sam jednu suzu te mi je on obrisao.
"Znaš sviđa mi se moje djelo. Ali bi bilo ružno da ih moji roditelji vide jer ih je baš puno. Pokrij ih s puderom."rekao je
"Ljubavi s čim ćeš ti pokriti? Ja mogu s puderom a a čim ćeš ti?"sa osmjehom sam ga pitala.
"Ja neću sakrivati. Nek cijeli svijet zna ko mi je to radio. Nek znaju da sam samo tvoj"rekao je te me poljubio. Ljubili smo se ali nas je neko prekinuo.
"Ne bi vas prekidao ali Mark čeka"bio je to Greg. Odvojili smo usne ali smo držali čelo uz čelo.
"Volim te najviše na svijetu"rekao je te sam primjetila sada kod njega suze u očima.
"I ja tebe Niall. Nemoj plakati viđat ćemo se svaki dan."rekla sam
"Preko Skypa. Kada ću osjetiti tvoje usne na mojim? Kada ću čuti tvoje srce koje radi samo za mene?"rekao je. Zatvorila sam oči te je on to iskoristio i napravio mi još jedan ljubavni ugriz. Nasmijala sam se te ga poljubila i ujela ga za usnu. Odmaknuli smo se te otišli kod ostalih. Ponovo se pozdravili i on je otišao. Otišla sam u sobu se odmoriti. Maura i Deniz su sa Hanom i Theom. Raspremila sam stvari te gledla spavati.
____________-
Probudio me je Hanim glas.
"Mama tata se zabrinuo što mu se ne javljaš i zvao je Deniz pa je rekao da ga nazoveš"čula sam njen glas ali nisam mogla otvoriti oči.
"Dobro gdje je Theo?"upotala sam je te uzela mobitel u ruke i vidjela 34 priouštena poziva i 12 poruka od Nialla. Ups.
"Spava"rekla je te izašla napolje. Nazvala sam Nialla te se on odma javio.
"Ljepotice prepala si me."rekao je
"Oprosti spavala sam. Nisam se još razbudila"rekla sam
"A dobro izvini onda. Šta radiš bebe?"upitao me je.
"Ležim i gledamu plafon ti?"upitala sam ga
"Sjedim jeo sam maloprije krofne kada sam došao"prekinuo ga je nečiji glas.
"Draga Jane šta si mu uradila ovo? Kako će na koncerte na intervjue"nisma znala ko dobacuje ali sam se nasmijala
"Barem se vidi da je zauzet i da je moj"rekla sam
"Ti barem možeš puderom pokrit"rekao je Niall
"Mislim da ću imati toliko pitanja od Maure i Deniz šta mi je s vratom"rekla sam te se ponovo nasmijala
"A ljubav.. Ljepotice moram ići. Ljubim te pozdravi sve tamo volim tee"rekao je Niall
"Uredu hoću. Volim i ja tebe ljubavi"rekla sam te smo prekinuli. Bilo je poslije podne. Ups. Malo sam prespavala dan. Ustala sam iz kreveta te sam otišla u kupaonicu i umila se. Pogledala sam u svoj vrat te sam se nasmijala i uzela mobitel te ga slikala i poslala Niallu sliku. Uzela sam puder te ga nanijela na vrat ali nisam mogla sakriti pa sam pustila kosu. Bilo je vruće za dukserice sa kragnom. Otišla sam u dnevnu te vidjela Hanu kako se igra sa Deniz barbika. Maura je bila pored Thea pazeći da ne padne sa kauča.
"Bože kako dugo nisam spavala ovako dobro"rekla sam te sjela na kauč i prešla rukama po licu.
"Razumijem te dušo"rekla je Maura.
"Kako ćeš sa Hanom i Theom za spavanje?"upitala je Deniz.
"A da. Vidš Hana može sa mnom u krevetu stavit ću da ne padne a Theu moram kupiti krevetac. Dobro si me podsjetila. Hoće ko sa mnom? Ili Deniz hajde ti sa mnom da kupimo i sve ostalo za kuću sve za hranu i to"rekla sam te je ona klimnula glavom te ustala.
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...