- "O Bože Jane pa ona gori. De donesi toplomjer"brzo sam otišla do kupaonice te donjela. Stavila sam joj ispod ruke te je Niall čuvao. Pogledali smo te vidjeli da joj je temperatura 39.3°.
"Da li da idemo odma u bolnicu ili da joj mi probamo smanjiti temperaturu?"upitao me je.
"Idem napraviti čaj"rekla sam. Otišla sam u kuhinju te brzo napravila čaj te se vratila u sobu. Uzela sam je ja u naručje te sjela na krevet i dala joj flašicu. Čaj nije toliko vruć jer nisam stavila da prokuha već da je samo topao.
"Idem ja u njenu sobu da je uspavam nekako."rekla sam te otišla u njenu sobu. Legla sam na onaj krevet pored kreveca i kada je popila čaj pokušavala sam je uspavati ali nije htjela. Nije mogla ne znam. Uzela sam svoj mobitel te joj dala mobitel. Tako da se malo smirila. Niall je ušao u sobu te sjeo pored mene.
"Sutra u 9 imam intervju. U 12 imam snimanje spota za novu pjesmu. Ne znam do kad to traje. Ako joj ne spadne temperatura otići ćemo ujutru kod doktora"rekao je te me poljubio u kosu.
"Možda joj je bila hladna voda u bazenu"rekla sam
"Voda je bila 25 stepeni. Da je izašla mokra na vjetar nije. Ne znam od čega je"
"Ljubavi ajde idi ti spavaj. Umoran si ja ću biti s njom sve vrijeme ne brini"rekla sam zijevajući na kraju.
"Ajde bit ćemo ovdje oboje"rekao je. Legao je na krevet. Ja sam uzela Hani mobitel jer su joj se oči sklapale. Stavila sam s druge sttane kreveta jastuke da ne bi pala i zagrlila je. A Niall je zagrlio mene. Niall je već zaspao ja sam Hanu nekako uspavala te sam na kraju i ja zaspala. -
_____________
Probudio me je plač pored mene. Otvorila sam oči te vidjela Hanu kako plače. Maknula sam Niallovu ruku sa sebe te je uzela i uzela njenu dekicu i otišla u spavaču sobu.
"Shhh mama je tu. Psttt"pokušavala sam je smirit ali nije prestajala plakat. Uzela sam mobitel te vidjela da je 4:25. Bože kako mi se spava.
"Šta je bilo ljepotice? A jel te boli nešto?"upitala sam je te joj stavila toplomjer ispod ruke. Otvorila sam balkonska vrata te je omotala sa dekicom. Nije prestajala plakat. Izašla sam na balkon možda da udahne malo svježeg daha ili nešto. Ali ništa.
Pogledala sam na toplomjer 39.0°. Uff."Bolil te šta Hana?"upitala sam te ušla u sobu. Od plača nije mogla da kaže.
"Shh ajde sad ćemo napraviti čaj"rekla sam te ponovo ušla u njenu sobu i uzela flašicu. Otišla u kuhinju. Saprala malo flašicu te ponovo nasula čaja.
"Sad će mama nać sirup da popiješ. Nemoj plakat bebo shhh"jedva sam našla paractamol te joj dala malo. Uzela sam flašicu te otišla u dnevnu sobu. Stavila je na kauč te stavila jastuke oko nje. Dala sam joj flašicu i polako je pila.
"Bebo sad će mama nemoj da se mrdaš da ne bi pala"rekla sam te brzo potrčala u sobu. Za 2 sekunde sam uzela par njenih omiljenih igračaka,cuclu i još jednu njenu deku. I brzo se vratila. Nije se ni pomjerila. Plakala je malo ali ništa strašno. Mislim uskoro je bila prestala plakati. Kada sam joj pomogla da popije čaj pokrila sam je sa dekom te sjedila pored nje. Držala je moju ruku sa svojim malim ručicama. Zaspala je nakon sigurno sat vremena. Tv sam gledala zapravo nisam ga gledala bio je isključen ton. A radio je samo radi osvjetljena sobe da ne bi palila svjetlo. Pogledala sam na mobitelu koliko je sati,6:15. Bože. Skoro dva sata sam je smirivala. Sjedila sam pored nje i sve vrijeme je moja lijeva ruka bila sa njenim ručicama. Jedva sam gledala. Zažmirila sam te je odjednom se probudila i ustala. Uzela sam je u naručje te stavila joj glavu na moje rame te je milovala po leđima. Hodala sam po kući tako. Nije mogla zaspat. Sat vremena sam je ponovo uspavljivala. Stavila sam je na kauč te je spavala. Pogledala sam na sat. Uskoro 8. Moram Nialla probudit. Pogledala sam ponovo Hanu. Spavala je. Otišla sam u njenu sobu te sam ga zatekla kako se raširio ponovo ali je u rukama držao razne igračke. Zapravo ih je zagrlio. Nasmijala sam se te došla do njega.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dream/n.h.
Fiksi Penggemar"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...