- "Niall šta ćemo sad?"upitala sam ga
"Ne brini se ništa"zvao je zaštitare te su uzeli naše kese i prvo ih stavili u auto te ponovo došli po nas. Niall je držao Hanu u naručju i stavio joj kapu preko lica a mene zagrlio jako.
"Hana nemoj da ti se lice vidi stavi lice na moje rame. Jane drži se mene"klimnula sam glavom. Kada smo izašli još jače me je pribio sebi
"Niall da li je to tvoja nova djevojka? Kako je zove? Da li je to vaša supruga? Zašto skrivaš dijete Niall? Da li je to tvoje i njeno dijete?"razna pitanja su stizala. Niall je otvorio prednja vrata te sam sjela i dao mi Hanu,potrčao na drugu stranu i sjeo u auto. Taman kada je trebao krenut. Neko od novinara je otvorio vrata te počeli slikati Hanu i mene. Sakrila sam nam lica. Zaštitari su odma došli i odmaknuli ih od nas te smo mogli krenuti normalno.
"Jeste dobro?"upitao nas je Niall te smo obje klimnule glavom.
"_____"Upitao je
____________-
"Sigurno?"upitao je
"Ne brini se"rekla sam te nas je još jednom pogledao da se uvjeri da smo dobro
"Iako nije vrijeme za sladoleda ipak je tek mjesec april,da vas pitam hoćete na sladoled ili na nešto drugo?"
"Ja ne mogu stvarno,a Hana je umorna mislim da će uskoro zaspat"rekla sam te je on nabacio osmjeh te rekao "Uredu,onda idemo kući"
__________
Hana je bila toliko umorna da je odma zaspala,samo sam je presvukla i odma je zaspala. Niall i ja smo sjedili u dnevnom boravku i gledali TV.
"Jane imam ideju"trgnuo me je Niall iz mojih dubokih misli.
"Dobro?"izgledao je poput malog djeteta. Bio je uzbuđen.
"Ali nisam siguran da li će se tebi svidjeti ali oke."zastao je par sekundi te ponovo počeo
"Meni se ovaj dan svidjeo i svidjelo mi se ovakav način života s tobom i Hanom. Htio bi da ovako stalno bude."zbunjeno sam ga gledala. Šta on pokušava s tim reći?
"Uvijek sam htio imati porodicu,malenu djevojčicu i jednog dječaka. Nego htio bi te ovaj kako se zove pitati nešto. Uf ne bi ti to htjela ništa. Zaboravi"sada me je zainteresiralo šta hoće da me pita
"Pa reci slobodno možda će mi se svidjeti"
"Pa.. Jane želiš li da postanemo porodica?"nekako je spontano upitao. Kada je rekao zatvorio je oči jako.
"Porodica?"Hani trebal muška podrška ali Niall? Bila sam zbunjena.
"Pa ovaj da ako želiš naravno"
"Možeš li mi objasniti na šta misliš porodica?"upitala sam
"Pa ti i ja da budemo zajedno u braku,Hana je tvoja kćerka ja je već volim kao svoju."
"Znam znam da je prerano da se znamo prekratko ali možemo se brzo upoznati vjeruj mi"nervozno je govorio. Nisam znala šta odgovoriti jer samo uvijek htjela i ja porodicu da imam,normalno živim,imam muža.
"Ja ne znam šta da kažem. Ja.. I ja sam uvijek maštala o porodici i ne znam."ustao je te dao i meni ruku da ustanem što sam i uradila. Kleknuo je te još uvijek me držajući za ruku upitao
"Jane.."zastao je pokušavajući mi se sjetiti prezimena,ali sam se sjetila da nisam htjela da kažem
"Moore"klimnuo je glavom
"Jane Moore,da li me želiš učiniti najsretnijim muškarcem na svijetu i postati moja žena? Branit ću te uvijek,poštovati, slušati i sve što treba?"O BOŽE. AAAAA. UMIREEM. ŠTA? KAKO? AAAAAAAA. Jane sada ovo ti je ta prilika. Jedina šansa koju imaš.
"O Bože Niall. Da."nasmijala sam se te počela plakati. Ustao je sa osmijehom te me zagrlio. Upravo sam se zaručila sa nepoznatom osobom.
"Sada kada si mi zaručnica mogu slobodno da te poljubim"nasmijao se te stavio svoje ruke na moje obraze i poljubio me.
"Idem provjeriti Hanu. Vratit ću se brzo"rekla sam te ga još jednom poljubila i izašla i otišla u sada već Haninu sobu. Počela sam skakati te sam izgubila pojam da Hana spava. Kada sam skontala pogledala sam je. Dobro je spava još.
"Ljubavi stigao je Liam"provirio je Niall u sobu te sam klimnula glavom i sišla s njim.
"Hej Liam"nasmijala sam se te ga zagrlila
"Šta ima?"upitao je sjedajući
"Pa ima"rekao je Niall
"Prvo Liam šta želiš popiti? Kafu? Sok? Piće?"upitala sam ga
"Ne neću ništa hvala bio sam u blizini pa reko da vidim šta radite"rekao je
"Liam imam ti nešto reći"rekao je Niall.
"Zaručeni smo"Liam je otvorio usta te ustao i čestitao nam.
"O Bože kako? Odkud to?"upitao nas je
"Pa eto jednostavno sam je pitao pričali smo o porodici zapravo ja joj predložio da postanemo porodica i kasnio kleknuo i pitao je "ukratko je ispričao Niall. Pričali smo još pola sata te je Liam morao kući.
"Niall hoćeš sa mnom otvoriti mobitel?"upitala sam ga sjedajući pored njega. Bila sam uzbuđena. Ovo je moj prvi pravi mobitel. Imala sam mobitele ali nikada ovakve.
"Da ajde"otvorila sam kutiju te izvadila. Aaa. Niall mi je pomogao na početku da na mobitelu namjestim nešto te sam konačno ga upalila. Aaa.
"Hvala ljubaviii puno"zagrlila sam Nialla zapravo više sam ga oborila na kauč koliko sam ga zagrlila. Hahaha.
"Sitnica je"rekao je.
"Niall idemo se slikati"slikali smo se te sam odma to stavila kao sliku pozadine.
"Znaš trebamo ti napraviti sve društvene mreže"više se on radovao nego ja iskreno. Dala sam mu mobitel te je on napravio Twitter,Instagram i Snapchat. Objasnio mi šta kako se koristi te je on preko svojih profila me zapratio i na Twitter napisao da me svi zaprate. Odjednom sam dobila toliko obavjesti i poruka. Sada sam se ja sturila. Ušla sam u poruke te otvorila prvu poruku
"@niall_food: @janehoran da li ste ti i Niall zajedno? Preslatki ste zajedno. Niall zaslužuje da ima tako lijepu djevojku.
#Jiall❤"
"@Joannah1: @janehoran Niall te ne zaslužuje. Ti iskorištavaš Nialla došla si mu zajedno sa djetetom i želiš od njega pare. UMRI!!"
Poslije ove druge poruke sam zastala i obrisala malu suzu.
"Hej ljepotice zaboravio sam ti reći. Ponekad fanovi pomisle ružne stvari za moje djevojke jer ja nisam osoba koja stalno mjenja djevojke i to i misle da me povređuješ ali ne povređuješ me kunem ti se. Samo se trebaš opustiti i ne dati da te ovakve stvari nanerviraju i rasplaču. Nemoj plakati molim te"zagrlio me je te poljubio u kosu. Vjerujem da je teško biti poznat sigurno i njemu dolaze sigurno ružne poruke zato me razumije.
"Niall da te pitam nešto. Mogu li?"upitala sam ga te je on klimnuo glavom"Naravno da me možeš pitat sve šta ti padne na pamet pitaj"rekao je
"________"
_____________
Twitter:@lovric_selenaPrvo izvinjavam se što nije bilo prošle sedmice nastavka ali nisam mogla napisati. Bila sam u bolnici te nikako nisam imala vremena ali nema veze sada je tu. Htjela sam reći i da nekad slike gore neće biti vezane za nastavak.
Ako vam se svidjeo ovaj nastavak lajkajte ga i komentarišite ga.❤
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...