45.Poglavlje

80 9 3
                                    

- "Gdje vozim?"upitao je

"U restoran neki gdje nije toliki luksuz da mogu jest"znam da nisam se obukla za restorana ali samo hoću da jedem.

"Sutra ćemo ići u dom za nezbrinutu djecu"rekla sam te su oni klimnuli glavom.

"Hoćeš ovdje?"upitao me je onaj momak.

"Može"rekla sam te je on zaustavio auto. Pošto nije bilo ni novinara ni fanova mogla sam odma bez problema ući. Prišao mi je neki momak vjerovatno konobar.

"Dobro veče. Za koliko osoba želite sto?"upitao je. Okrenula sam se i pogledala Marka i onog momka kako su iza mene.

"Dva stola zapravo za dvije osobe"rekla sam te mi se on ljubazno nasmijao.

"Pratite me"rekao je te smo otišli do tih stolova. Ja sam sjela za jedan sto a oni za drugi sto koji je bio onda pored mene.

"Doći ću ponovo kada se odlučite šta hoćete"rekao je te otišao. Uzela sam menu te pogledala šta bi mogla. Hmmm. Znam. Pohovana piletina sa sirom (probajte stvarno je dobro). Nakon par minuta je ponovo došao isti konobar te izvadio blokić i hemijsku.

"Donjet ćete mi pohovanu piletinu sa sirom"rekla sam ostavljajući menu na sto.

"A za piće?"upitao je

"Najbolje vino koje imate"rekla sam te je on klimnuo i okrenuo se za njihov sto i njih isto upitao što je i mene. Izvadila sam mobitel te vidila da me je Deniz zvala. Poslala sam joj poruku da ne mogu sada pričati da ću je nazvati kasnije.

Listala sam malo po društvenim mrežama dok nije konobar do jeo moje jelo i piće.

"Izvolite gospođice"rekao je konobar te sam se ja malo izmaknula da bi on stavio na sto tanjir i čašu sa vinom. Nasuo mi je vino te je otišao i poslužio njih dvojicu. Uzela sam mobitel i slikala tanjir i čašu te objavila sam insta storiju. Ostavila sam mobitel na sto te počela jesti.

____________-

Bila je predobro. Uživala sam sama. Popila čašu vina. Ne pamtim kad sam zadnji put uzela čašu vina ili nekog drugog pića. Prije trudnoće nekad sigurno. A možda sam i poslije. Ne znam ne sjećam se. Ali mi je bilo lijepo. Pogledala sam u Marka i onog momka i vidjela da su i oni završili sa jelom i da su na mobitelima. Dosadno im je sigurno. Uzela sam mobitel te vidjela da je skoro ponoć. Vrijeme je za polazak.

"Idemo li?"upitala sam stavljajući mobitel u torbu. Ustali su te smo zajedno krenuli prema šanku gdje se plača. Izvadila sam mobitel te stala prva.

"Dobro veče. Koji ste sto?"upitala me je crvenokosa djevojka.

"Plačam za dva stola. Za sto broj 12 i 14"rekla sam te je klimnula glavom i rekla iznos računa. Dala sam joj karticu mi je vratila.

"Hvala vam na posjeti. Dođite ponovo"rekla je te se nasmijala.

"Doviđenja"rekla sam te se okrenula prema momcima.

"Idemo"rekla sam

"Čekaj da platimo mi sad"rekao je Mark

"Plačeno je"rekla sam i otvorila vrata restorana i izašla. Odma su se stvorili pored mene. Onaj momak mi je otvorio vrata i ja sam ušla,pa su oni.

"Što si platila?"upitao me je Mark

"Zato"rekla sam te gledala kroz prozor. Put do hotela je brzo prošao.  Ispred hotela je bilo par novinara.

"Gdje je Niall? Gdje ste bili? Zašto ste sami? Jeste se posvađali Niall i ti?"pitali su slična pitanja ali ja sam samo prošla pored njih i ušla u hotel i otišla u svoju sobu. Kada sam ušla u sobu odma sam zaključala i ostavila stvari na fotelju i uključila televizor. Uključila sam neku muziku dok sam se presvlačila u piđamu Oprala sam zube te legla u krevet. Našla sam neki film na televizoru i uzela mobitel. Vidjela sam par poruka od Nialla na Viberu te sam ušla u njih.

Dream/n.h.Where stories live. Discover now